Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saamassa rahaa ulosotosta, milloin saan sen?

Vierailija
11.12.2021 |

Minulla on ollut ulosotossa saatavia vireillä pari vuotta, kun jouduin huijatuksi torissa. Jatkuvasti on ollut varattomuusestettä maksaa tällä huijarilla, mutta viime kuussa tuli kirje, että ovat ulosmitanneet jotain omaisuutta huijarilta ja kysyttiin, olenko saanut rahaa. Laitoin heti vastauksen netissä, että en ole saanut häneltä mitään.

Kävin viime viikolla netissä sieltä ulosottolaitoksen sähköisestä asioinnista katsomassa, että häneltä on ulosmitattu palkkaa, lienee siis viimein mennyt töihin. Mutta milloin saan saatavani pois? Vai lähettävätkö tuon saman kirjeen kaikille velkojille, jos ulosmittaavat vaikka 100e ja velkojia löytyy kymmenien tuhansien edestä? Eivät kai niin pöhkösti tekisi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ulosotto voi tietää vastauksen kysymykseesi, joten kysy sieltä!

Vierailija
2/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoinkin sinne eilen kysymyksen tästä, mutta ainakaan nyt viikonloppuna en saa vastausta. Ajattelin täältä kysyä, jos joku joskus olisi saanut rahansa sieltä, että miten kauan meni tuosta kysymyksestä ja että eivät kai ilmoita kaikille velkojille, jos on vähän ulosmitattu rahaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et koskaan.

Vierailija
4/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne jyvittää sen rahan saa Hille. Ensin korot ja viranomaisten rahat

Vierailija
5/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin verottaja saa ensimmäisenä jos sinne päin velkaa. Arvojärjestyksessä, ahneimmat ensiksi.. tuskin olet ainut.

Vierailija
6/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kohta itse ulosotossa.

Vierailija
7/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet pääasiallinen velkoja. Et tule saamaan rahojasi koskaan.

Vierailija
8/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettää kaikille. Täytyyhän heidän tietää ketkä on saanut mahdollisesti rahaa ja ketkä ei.

Vierailija
9/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoinkin sinne eilen kysymyksen tästä, mutta ainakaan nyt viikonloppuna en saa vastausta. Ajattelin täältä kysyä, jos joku joskus olisi saanut rahansa sieltä, että miten kauan meni tuosta kysymyksestä ja että eivät kai ilmoita kaikille velkojille, jos on vähän ulosmitattu rahaa.

Ap

Ilmoitus tulee kaikille aina. Ei noita pikkusummia saa koskaan perittyä. Mulla jäi saamatta 20000€, koska ennen mua oli verottaja, kaksi pankkia ja joku isompaa summaa velkoja. Edes kaiken omaisuuden takavarikointi ei riittänyt muhun asti. Sellasta se näillä varattomilla raukoilla on.

Mun mielestä oikeuden vahvistamat vahingonkorvaukset tulisi priorisoida ennen pankkeja, jotka ovat itse ottaneet riskin ja antaneet lainaa, mutta turha haavehan se on.

Vierailija
10/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottaisi mitään

Joskus 10 v kuluttua voinputkahtaa jotain hyvällä tuurilla

Vierailija
11/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilmoitus tulee kaikille aina. Ei noita pikkusummia saa koskaan perittyä. Mulla jäi saamatta 20000€, koska ennen mua oli verottaja, kaksi pankkia ja joku isompaa summaa velkoja. Edes kaiken omaisuuden takavarikointi ei riittänyt muhun asti. Sellasta se näillä varattomilla raukoilla on.

Mun mielestä oikeuden vahvistamat vahingonkorvaukset tulisi priorisoida ennen pankkeja, jotka ovat itse ottaneet riskin ja antaneet lainaa, mutta turha haavehan se on.

Kai sinäkin otit jonkun riskin jos menetit 20k ?

Vierailija
12/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tori myyjäkin ottaa ihan tietoisen riskin luovuttaessaan tuotteen ennen maksua.

Vierailija
13/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kyseinen henkilö pitkään työssä on kun huomaa, että uo vie palkasta siivun.

Vierailija
14/14 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt. Ajattelin että lähettäisivät tuon viestin ns. järjestyksessä, että vähän sen summan mukaan jonossa ensimmäisenä oleville velkojille, että mihin se ulosmitattu omaisuus riittää. Ja sitten seuraavasta taas seuraavat jonossa jne. Ainakin on tehnyt enemmänkin näitä pienempiä huijauksia että saajia on, mutta verottajasta, pankeista ym. en tiedä.

Ap