Mitä teet kun koronapassi tulee työpaikallesi?
Kommentit (98)
Esitän sen kun kysytään. Tuskin kysytään enempää kuin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Esitän sen kun kysytään. Tuskin kysytään enempää kuin kerran.
juuri näin
Menen töihin ja päivän päätyttyä lähden kotiin.
Olen tehnyt jo neljä vuotta etätöitä kotoani, ei täällä kukaan kysele mitään passeja, ja jos kysyisi niin näyttäisin.
Olisi hyvä, jos mahdollisimman moni saisi pitää työpaikkansa. Muuten eläkettä ei kerry.
Rokottamattomia ja riski ryhmäläisiä pitää suojella kaikin tavoin.
Kauppa apua pitäisi olla niitä tarvitseville.
No näytän sen passin. Ei ole kovin vaikeeta.
Siirryn etätöihin. Mahdollisuutta on tarjottu jo ennen koronaa.
Firma jossa olen töissä joutuu pulaan. Kukaan firmassa ei pysty ottamaan prosesseja haltuun, jos en ole töissä.
Firma menee nurin ja 100 työntekijää joutuu työttömäksi, ovat rokotettuja tai eivät.
No itse voin hyvin lomailla muutaman kuukauden päivärahoilla.
Jään odottamaan irtisanomista. Rokotusta en aio ottaa.
Meen TÖI_HI.
Onhan siellä asiakkaat näyttäny portilla QR-koodia jo kaks kesää 🎢🎡🎠
Lataan passin ja näytän sen. Vielä en ole ladannut, kun en ole sitä mihinkään tarvinnut..
Vierailija kirjoitti:
Firma jossa olen töissä joutuu pulaan. Kukaan firmassa ei pysty ottamaan prosesseja haltuun, jos en ole töissä.
Firma menee nurin ja 100 työntekijää joutuu työttömäksi, ovat rokotettuja tai eivät.
No itse voin hyvin lomailla muutaman kuukauden päivärahoilla.
Päivärahaa alkaa tulla vasta karenssin jälkeen, jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä, jos mahdollisimman moni saisi pitää työpaikkansa. Muuten eläkettä ei kerry.
Rokottamattomia ja riski ryhmäläisiä pitää suojella kaikin tavoin.
Kauppa apua pitäisi olla niitä tarvitseville.
Niin, eikö rokottamattomien, riskiryhmäläisten sekä sellaisten ihmisten suojeleminen, jotka eivät sairautensa vuoksi voi ottaa rokotetta ollut rolottqmisen yksi pointti? Mihinhän se pointti nyt jää, kun ei suojellakkaan rokottamattomuuden vuoksi, kun menettävät työpaikkansa? Hmm hmm
Milloin minä saan sen työpaikan, missä tarvitaan koronapassi?
t. työhaluinen ja työkykyinen työtön
Mulla on koronapassi. Mihin voin mennä töihin?
t. Työtön
Koronapassia vaaditaan jo nyt työpaikalla. Telakalle ei pääse ilman passia. Saattaa olla että milloin tahansa tulee työkeikka telakalle jossa se passi pitää olla.
Olen yksinyrittäjä. En vaadi itseltäni koronapassia. 😉