Mitä teet kun koronapassi tulee työpaikallesi?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Menen töihin ja päivän päätyttyä lähden kotiin.
Tämä.
Meillä onneksi suunnitelmissa, että passilliset toimistolle ja me passittomat saadaan yhä jäädä etätöihin. Ihanaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Milloin minä saan sen työpaikan, missä tarvitaan koronapassi?
t. työhaluinen ja työkykyinen työtön
Tilanne voi olla se, että työpaikkoja vapautuu. Monelle työhaluiselle tämä voi olla hyvä juttu.
Itse 32 vuotta tehneenä voin sanoa, että moni työntekijä voi kuvitella olevansa korvaamaton jne, mutta voivat nyt yllättyä.
Onnea työnhakuun.
Nautin kerran maksamistani veroeuroista eli aloitan ansiosidonnaisen päivärahan nostamisen. Tulen nostamaan valtiolta kaikki tuet mitä mahdollista saada, kaatukoon koko maa paskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Minut on rokotettu kolme kertaa, en näytä passia vaan ilmoitan, että työnantaja antaa ohjeet siitä, miten toimia.
Tätä toivon mahdollisimman monen tekevän, jos kukaan ei näytä koronapassia voidaan koko juttu unohtaa.
Elämä jatkuu kuten ennenkin, etätöitä suurin osa viikosta, päivä tai kaksi toimistolla.
Jännityksellä kokeilen sitten toimiiko. Puhelimeen on ladattu, mutta vielä en ole tarvinnut missään.
En edes osaisi ladata sitä. Olen skipannut kaikki koronapassiuutiset.
Vaihdan kaikkiin koneisiin salasanat ja lähden tyytyväisenä kotiin.
En alistuu idiotismiin. Jos joudun työttömäksi sen vuoksi, nautin elämästäni vielä enemmän :)
No menen töihin ja esitän passin. Tosin oletettavasti joutuisin itse sen lukemaan itseltäni, kun ei siellä toimistolla usein muita ole, ainakaan siihen aikaan kun pääsen paikalle.
Huudan suoraa huutoa ja heitän pomon kahvimukin seinään ahahahah
Näytän passia ja menen töihin, kuten lähes kaikki suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Huudan suoraa huutoa ja heitän pomon kahvimukin seinään ahahahah
Jos kuvitellaan, että sinulla olisi työpaikka, niin tuon jälkeen ei enää ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut on rokotettu kolme kertaa, en näytä passia vaan ilmoitan, että työnantaja antaa ohjeet siitä, miten toimia.
Tätä toivon mahdollisimman monen tekevän, jos kukaan ei näytä koronapassia voidaan koko juttu unohtaa.
Teen työtä, jossa en oikeastaan ole muiden kanssa tekemisissä ellen mene kahvihuoneeseen toiseen kerrokseen, joten miksi minun pitää osoittaa työnantajalle, että minut on rokotettu ja olen siten vapaa tartuttamaan tautia.