Miksi olet vielä hereillä?
Oletko sinkku, parisuhteessa, perheellinen..?
Oletko työelämässä, työtön, sairaslomalla, kotiäitinä/-isänä..?
Miksi olet tähän aikaan vielä hereillä? Ja monelta sinun pitäisi nousta jos pitää?
Kommentit (25)
Perheellinen kotiäiti tuolta unettomasta ketjusta. Ja uniaikaa jäljellä vielä 3,5 tuntia.
Aa, sinä olit siis töissä parhaillaan. :) No paremmin sulla on sitten asiat kun mulla joka saisi nukkua, mutta ei nuku ja kohta pitäisi aloittaa täysi päivä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 03:34"]Parisuhteessa ja töissä
[/quote]niin ja klo 6.30 nukkumaan
Yövuorossa. Sinkku, opiskelija, osa-aikatyöläinen. Työaika loppuu klo 7:15, kotona pääsen painamaan pään tyynyyn n. klo 8:00, neljään asti varmaan nukkua posotan
Yövuorossa. Sinkku, opiskelija, osa-aikatyöläinen. Työvuoro loppuu seiskalta, kasin maissa pääsen nukkumaan ja neljään asti aion nukkua.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 03:47"]vierotan lasta yösyömisestä
[/quote]
Hei tsempit sulle!
Miehen kanssa tuli riitaa peitosta (!!!), jonka seurauksena mies lähti menemään enkä saa enää unta. Seiskalta pitäisi nousta ja toivottavasti saisi vähän nukuttua ennen sitä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 03:51"] Miehen kanssa tuli riitaa peitosta (!!!), jonka seurauksena mies lähti menemään enkä saa enää unta. Seiskalta pitäisi nousta ja toivottavasti saisi vähän nukuttua ennen sitä.
[/quote]
:D Ja ratkaisuna siihen väliin av! Mahtavaa!!! :DD Veikö se mies peiton mennessään?
Töissä jo pari tuntia, enkä tiedä koska pääsen pois, joskus iltapäivällä tai illalla. Perheellinen sinkku, eli kaksi lasta nukkuu kotona.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 03:53"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 03:51"] Miehen kanssa tuli riitaa peitosta (!!!), jonka seurauksena mies lähti menemään enkä saa enää unta. Seiskalta pitäisi nousta ja toivottavasti saisi vähän nukuttua ennen sitä.
[/quote]
:D Ja ratkaisuna siihen väliin av! Mahtavaa!!! :DD Veikö se mies peiton mennessään?
[/quote]
Tää viesti pisti vähän hymyilyttää vaikka muuten väsyttää ja vituttaa. :) Peitto onneksi jäi mulle ja saan omia sen nyt kokonaan.
T: peittomiehen puoliso
Sain rekan juuri parkkiin ja nyt alkoi tauko. Yhdeksän tunnin päästä matka jatkuu.
Perheellinen olen, viikon ikäisen pojan äiti. Tällä hetkellä imetän joten on aikaa selata samalla aaveeta :) kohta jatketaan unia.
Perheellinen, töissä. Heräsin juuri sohvalta ja mietin, menisinkö sänkyyn vai yrittäisinkö jäädä hereille ja mennä aikaisin töihin, jotta pääsisin sieltä aikaisin pois.
Perheellinen ja töissä olen. Ajan rekkaa ulkomailla. Nukkumaan pääsen aamulla ja kotiin pääsen perheen luokse....jaa kun tietäis.
Asun Englannissa joten kello on 02:38..
Tulin juuri baarista kotiin. Olen parisuhteessa, avoliitossa, kihloissa...., mietin eroa............... Mies on vielä ties missä.
Töissä. Perheellinen olen. Nukkumaan pääsen 5 tunnin kuluttua. Entäs itse?