Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä väriset converset 22-vuotiaalle?

Vierailija
17.03.2015 |

Minulla on tuonne stadiumille -20 euron etuseteli Ongelmana vaan on se, että siellä on vain valkoisia, mustia ja tummansinisiä converseja. Tahtoisin ehkä punaiset, joista joutuisin pulittamaan enemmän. Onkohan punainen väri sitten myös sellainen, ettei se sovi kaiken kanssa?

Ja jos teillä on ideoita, mistä noita ihania tennareita voisi tilata edullisemmin kertokaa toki! 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kivat värikkäät kengännauhat niin saat persoonallisuutta kenkiin. Esim mustat tossut + pinkit nauhat. Maksaa ehkä 1-4€.

Vierailija
2/9 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin koiralle puruleluiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on tummansiniset. Olen 23v

Vierailija
4/9 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanssejakin olen miettinyt.. Toisaalta olen ehkä enemmän converseihminen :) mulla on ollut aiemmin valkoiset, mustat, keltaiset sekä turkoosit converset. Valkoisia ja mustia käytin ehdottomasti eniten. Tummansinisetkin olis kivat :) Onko kukaan tilannut täältä conversejaan netistä halvemmalla?

-Ap

Vierailija
5/9 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ja valkoiset sopivat "kaikkien" värien kanssa. mustat kestävät eri vuoden aikoja paremmin, ns. "keskitalvellakin" mustat ok kun valkoiset näyttävät kesäisiltä, itse ottaisin siis mustat.

Vierailija
6/9 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas punainen sopii kaiken kanssa, sä laitat sopimaan.

Itsellä on mustat, punaiset ja feikit vihreät.

42veeee

Vierailija
7/9 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiskalla on myös kahdet Vansit. Mustavalko ruudut ja Corey Taylorit - rakkaudella pidetyt.

Vierailija
8/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:41"]

Osta kivat värikkäät kengännauhat niin saat persoonallisuutta kenkiin. Esim mustat tossut + pinkit nauhat. Maksaa ehkä 1-4€.

[/quote]

Äh siis tarkoitin ehdottaa että osta mustat Converset JA värilliset kengännauhat niihin... 

Vierailija
9/9 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no enköhän mä ne punaiset osta kun ovat niin nätit :) kiitos kommenteista kaikille!

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän