Missä iässä nuoremmat eivät vaikuta teineiltä?
Luin jonkun 5-kymppisen tilityksen siitä miten 4-kymppisten ei pitäisi päästä samoihin baareihin koska ovat liian teinejä.
Loppuuko tämä koskaan? Vai vieläkö 9-kymppisen mielestä 8-kymppiset ovat vielä liian nuorukaisia eivätkä ymmärrä elämästä mitään?
Kommentit (14)
Eipä tuo tunnu ikää katsovan. Aika moni kolmikymppinen ainakin menee ihan teinistä käytöksensä perusteella.
Terveisin Naispelko28
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo tunnu ikää katsovan. Aika moni kolmikymppinen ainakin menee ihan teinistä käytöksensä perusteella.
Terveisin Naispelko28
Mikä ei tunnu ikää katsovan?
Tässä kysytään suhtautumisesta nuorempiin ikäluokkiin, ei siitä käyttäytyykö joku lapsellisesti.
Mun mielestä alle 20v on teinejä. Niinkun ne onkin.
N30
Mielestäni alle nelikymppiset on teinejä.
40+ kirjoitti:
Esim Sanna Marin, 36.
Vierailija kirjoitti:
40+ kirjoitti:
Esim Sanna Marin, 36.
Annika Saarikko, 38. Sossu maksaa sähkölaskusi.
Mies on ainaki mies vasta ko täyttää 40.
No ei missään iässä, koska itse vanhenee koko ajan, niin aina vaan näyttävät nuoret nuoremmilta ja nuoremmilta. Olen monesti ihmetellyt, että mitenkä tuollainen teini voi olla muka lääkäri jne. ja lapset ovat valistaneet minua, että johan se oli vähintään 3-kymppinen, että haloo. Minusta näyttää aivan lapselta.
40+ kirjoitti:
Ei ole.
50+
Alle 25- vuotiaat näyttävät lapsilta, vaikka tiedän, että he eivät sitä ole. Alle 30- vuotiaat näyttävät teineiltä. Siitä ylöspäin nuorilta aikuisilta. Kyllä se taitaa olla niin, että kun itse vanhenee niin ikäraja vaan nousee sille kuka näyttää teinille. 😀
T: 50- vuotias
Niin ei tässä ole pelkästään ulkonäöstä kyse vaan siitä voiko ottaa vakavasti.
kun on itse teini, nuoremmat ei näytä teineiltä
Kukaan?