Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä erosi, laihtui ja nyt hehkuttaa, miten vientiä riittää - miksi?

Vierailija
11.12.2021 |

Eräs ystäväni erosi jokin aika sitten ja laihtui eron jälkeen tosi paljon. On siis oikeasti todella hoikassa kunnossa nyt, kun oli jo ennen eroa normaalipainon alarajan tuntumassa. Ystävä jaksaa joka tapaamisellamme hehkuttaa, kuinka hänellä riittää vientiä: miehet jakelevat puhelinnumeroita, työkaverit ovat kiinnostuneita jne. Kiinnostuneita miehiä on jonoksi asti, vaikka ystäväni on "ihan tavallinen" +30 v pienten lasten äiti. Sanoo kuitenkin, ettei kukaan noista ehdokkaista kelpaa, mutta olisi kiva, että hänellä olisi joku. Johtuuko tuo miesten kiinnostus siitä, että ystäväni on laihtunut todella paljon? Miksi ystävä hehkuttaa minulle tuota vientiään? Olen siis itse naimisissa, niin en ihan ymmärrä tätä kuviota.

ap

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tuossa sinä kuulostat kateelliselta.

Vierailija
2/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ymmärrä? Hän on kenties vielä järkyttynyt erosta ja tarvitsee tsemppausta itsetunnolleen. Kaikki tavat eivät ehkä ole järkeviä, mutta kuitenkin inhimillisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän ei ole tuntenut itseään halutuksi naiseksi avioliitossa. Ehkä hän oli muuttunut näkymättömäksi miehelleen. Nyt on iloinem ja nauttii kun hänet taas nähdään ja hän kokee itsensä viehättäväksi ja naiseksi.

Vierailija
4/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut houkuttavat ylipäätään, mutta kyllä painokin tekee osansa. Monet miehet vaan tykkää tosi hoikista naisista.

Itse laihduin eron jälkeen ja miehet ihastelivat ulkonäköäni. Kun lihoin normaalipainon sisällä 10 kiloa, niin jo lakkasi kiinnostus. :D

Vierailija
5/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuntee hyviä tuntemuksia itsestään, miksei hän saisi kertoa niistä? 

Vierailija
6/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ystävä haluaa jakaa tuon miesten kiinnostuksen sinun kanssasi, koska olet naimisissa? tuskin hehkuttaisi jollekin sinkkuystävälleen samalla tavalla, jos sillä sinkkuystävällä ei vientiä riitä. olet turvallinen kohde tuon asian läpikäymiseen.

Vierailija
7/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi olla iloinen ystävän puolesta? Voi että ihmiset osaa olla kateellisia. Olisiko sinusta parempi että hän itkisi ja surkuttelisi kaiket päivät miten kurjaa nyt on?

Vierailija
8/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi hehku kertoo siitä, miten vähän ihminen on tehty noudattamaan monogamiaa. Ystäväsi on onnellinen, koska pääsee toteuttamaan taas ihmisyyttä, niinkuin kuuluu. Hän on varmaankin myös nainen, eli mahdollisuuksia on rajattomasti.

Vierailija
9/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoh,hohhoh,mikä satu 😑

Vierailija
10/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä kertoo miehiä olevan tyrkyllä ja samaan aikaan nurisee, ettei kukaan kelpaa? just...

Vierailija
11/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuo on eron jälkeen. Jokainen kaipaa eron jälkeen itsetunnolleen kohotusta. Ole iloinen ystäväsi puolesta.

Vierailija
12/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on helppo ja ei sitä ymmärrä.

Vierailija
13/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali eron jälkeinen hurma. Minullakin oli vastaavat erojen jälkeen. Kyllä se siitä vuoden kuluessa laantuu. Sitten itketään, kun hyviä miehiä ei ole missään. Seuraava vaihe on "en enää koskaan halua ketään". Lopulta sitä on vain tyytyväinen elämäänsä ilman kumppania. Tässä vaiheessa saattaa sitten sattumalta törmätä johonkin kivaan ihmiseen ja yhtäkkiä alkaakin parisuhde kummasti taas kiinnostaa.

Vierailija
14/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskoja ja mielikuvituksettomia on palstaulimiesten provot nykyään.

Tunnistetaan näistä merkeistä:

-Tekeydy naiseksi

-Vain naisen paino vaikuttaa miesten kiinnostumiseen

-Naisille on jono miehiä, mutta kukaan ei kelpaa, vaikka nainen ”tavis”, jolla lapsia

-Kalastele provolla muita naisvihamielisiä kommentteja

Vierailija
15/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hän ei ole tuntenut itseään halutuksi naiseksi avioliitossa. Ehkä hän oli muuttunut näkymättömäksi miehelleen. Nyt on iloinem ja nauttii kun hänet taas nähdään ja hän kokee itsensä viehättäväksi ja naiseksi.

Hyvin monenlaisia ja myös ymmärtämättömiä veikkauksia. Uskon kuitenkin itse tämän kommentin olevan lähimpänä. Varsinkin, jos tosiaan on niin ettei hän ole saanut suhteensa viimeisinä vuosina huomiota ja kehuja kumppaniltaan. Kyllähän tätä näkee miehilläkin.

Me ihmiset kaipaamme edelleen huomiota parisuhteissamme, jolloin olisi ihan mukava kuulla kumppanilta olevansa edelleen viehättävä ja haluttava.

Vierailija
16/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se sitten ennenpitkään löytyy noiden "viejien" joukosta se tuolle eronneelle kelpaava.

Se vaan tuppaa olemaan, että kun on liikaa tarjokkaita läpikäytävänä, alkaa valinnan vaikeus lisääntymään. 

Ja mikäli läpikäytävien määrä paljastuu tietynlaisille halukkaille, se toimii hieman jo karkottimenakin heille, eli sellainen parempi aines heistä poistuu. Jää jäljelle pelkät huithapelit ja onnenonkijat ja kertapanot.

Vierailija
17/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän laskee oman arvonsa toisten hinkujen kautta. Älytöntä. 

Minulla on ystävä,joka aina jaksaa lässyttää, että ketkä himoavat ketä ja montako himokasta miestä on kenenkin naisen perässä ja yrittää saada minua kiinnostuneeksi itsestään jankkaamalla, ketkä kaikki naiset ovat hänestä "kiinnostuneita".

Kertoi myös ystävälleni, jota ei ollut koskaan nähnyt jotain fantasiakuvitelmiaan, miten olen yrittänyt häntä iskeä, mutta hän ei huolinut jne. Voi, voi. 

Ei ihmistä kiinnosta oikeasti tuollaiset asiat. Jos itse tykkää toisesta ja se toinen tykkää takaisin, muuta ei tarvita. Elämä ei ole peliä, eikä leikkiä.

Vierailija
18/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjailee, että miehesi nai sitä. Ja näinhän se onkin. Itsehän olet kehopositiivari, minkä jätit viestistäsi strategisesti mainitsematta.

Vierailija
19/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa ei ole kyse sinusta. Hän on innoissaan uudesta elämästään.

Vierailija
20/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa, eräs kaveri käyttäytyy myös noin miten kuvailit. Hän kertoo useasti miten miehet ihan kaupassakin flirttailevat hänelle, miten paljon tulee somessa yhteydenottoja ja kuinka hänen ulkonäköä kehutaan ja miten niin nuoret miehet ovat hänen perässään. Olen iloinen että hän on saanut itsetuntoa paremmaksi mutta kun tuntuu että toi käytös ei lopu ollenkaan.. Hän suorastaan hakee ja kerjää huomiota, se paistaa läpi hänestä etenkin kun on miesten kanssa tekemisissä. Ja se älytön analysointi että miten joku katsoi häntä ja taitaa olla kiinnostunut ym ym. Ja että mitä ihmettä, miten hän on nyt niin suosittu, sitä pitäisi olla päivittelemässä aina. Todella raivostuttavaa käyttäytymistä pitemmän päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi