Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit, jos yli 30-vuotias mies sanoisi

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan hyvännäköinen. 

Vierailija
2/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaali."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muuta tuosta voi sanoa?

Vierailija
4/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh en ymmärrä. Miksi ei saisi juuri tuota naista sanoa, ja miksi juuri yli 30v mies? En tiedä kuka tuo nainen on enkä jaksa googlettaa, mutta näyttää kuitenkin noin 25-vuotiaalta, eli ei kai mitenkään erityisen nuorikaan yli 30 veelle. En nyt ylipäätään pitäisi siitä jos mies alkaisi muita naisia kehumaan, mutta ei tuossa nimenomaisessa yksilössä mitään ihmeteltävää olisi.

Vierailija
5/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä Ariana on seksikkäimpiä vegaaneja, sillä liian yleinen streotypia on sellainen syvänmeren kalan näköinen riutunut yleishippi. On 32- vuotias.

Vierailija
6/11 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä juuri luin? Menen nyt tutkituttamaan pääni, idiootti olen, kun moista pa*kaa luen.

Vierailija
7/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Onhan toi ihan vetävän näkönen mimmi.

Vierailija
8/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin siinä mättää. Yleensä tulee mieli työntää sormi pyllynreikään, mutta tämän kohdalla ei värähdä sellainen ajatus mieleen. Mikä vikana?

Vierailija
9/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin mistä mies tietää kyseisen naisen, mutta ei kai muuta. Mies saa ihan vapaasti pitää muitakin naisia seksikkäinä ja jopa sanoa sen ääneen, ei se minun asemaani mitenkään hetkauta.

Vierailija
10/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin!!! Se tykkää ruskeasilmäisitä naisista! Eli se ei tykkää musta kun mulla on siniset silmät!!! Noin mä varmaan ajattelisin. Riippuu tietty vähän miehestä.  Olen ittekin yli kolmekymppinen.

Vierailija
11/11 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastelisin miksi hän yhtäkkiä noin sanoisi, eikä kehuisi mekkoa, peppua, silmiä, huulia... seksikkääksi.