Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailitteko suhteenne alussa muitakin vai olitteko heti uskollisia?

Vierailija
17.03.2015 |

.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin heti uskollisia. Tajuttiin, että kyse on jostain poikkeuksellisesta, niin kuin olikin.

Vierailija
2/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen uskollinen, jos suhteeseen ryhdyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän piti kilpailuttaa ja pitää miestä jännityksessä. Seurustelun virallisesti alettua olin/olen uskollinen. Näin uskon myös miehestä.

Vierailija
4/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele suhde?

Ihan alussa taisi olla peräti viisi juttua rinnakkain päällä.

Vierailija
5/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä useita tapailusuhteita päällekkäin. Se vaikuttaa lähinnä harrastukselta.

Vierailija
6/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapaillaan useita samaan aikaan? Jos ei seurustella niin mitä tarkoittaa olla uskollinen? Mistä sitä tietää tapaileeko toista ihmistä muuten vaan vai toiveissa parisuhde? Voihan sitä kavereinakin käydä treffeillä. Vai ollaanko pantu useamman kanssa samaan aikaan, jolloin voi sanoa ettei ole "uskollinen" toiselle? En oikein ymmärtänyt tän aloituksen ideaa.

Vierailija
7/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut tässä muutamaa miestä samaan aikaan. Yhtä olen nähnyt jo kolme kertaa ja neljännet treffit sovittu. Paria tyyppiä kerran ja keskustellaan netissä silloin tällöin. Kahvittelu on vain kahvittelua, eikä mitään romanttista ole kenenkään kanssa ollut.

Ekasta seksikerrasta varmaan pistäisin poikki muiden kanssa.

Vierailija
8/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan tapaillut kuin yhtä kerrallaan

Vierailija
9/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 4kk ensitapaamisesta ennenkuin edes ajattelin että tämän kanssa voisi olla jotain vakavaa. Sitten kun alettiin katsoa tarkemmin "sillä silmällä" asiasta oli puhe ja sovittiin ettei tapailla muita. Ja edelleen 15v myöhemmin yksiavioisia ollaan.

Vierailija
10/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta saakka olin uskollinen, ei tullut edes mieleen treffailla muita miehiä samaan aikaan. Kohta 20 vuotta ollaan yhdessä oltu.

Vierailija
11/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:02"]Mulla meni 4kk ensitapaamisesta ennenkuin edes ajattelin että tämän kanssa voisi olla jotain vakavaa. Sitten kun alettiin katsoa tarkemmin "sillä silmällä" asiasta oli puhe ja sovittiin ettei tapailla muita. Ja edelleen 15v myöhemmin yksiavioisia ollaan.
[/quote]

Sekin on siis mahdollista. Tapailen itse miestä, jonka kanssa kaikki on epävarmaa ja kevyttä. Nyt huomaan että minulla on vahvoja tunteita. Mietin, kannattaako edes haaveilla oikeasta suhteesta hänen kanssaan.
Ap

Vierailija
12/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:02"]Mulla meni 4kk ensitapaamisesta ennenkuin edes ajattelin että tämän kanssa voisi olla jotain vakavaa. Sitten kun alettiin katsoa tarkemmin "sillä silmällä" asiasta oli puhe ja sovittiin ettei tapailla muita. Ja edelleen 15v myöhemmin yksiavioisia ollaan.
[/quote]

Sekin on siis mahdollista. Tapailen itse miestä, jonka kanssa kaikki on epävarmaa ja kevyttä. Nyt huomaan että minulla on vahvoja tunteita. Mietin, kannattaako edes haaveilla oikeasta suhteesta hänen kanssaan.
Ap
[/quote]
Miksei kannata ja vielä jos tunnet jotain häntä kohtaan?

Vierailija
13/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuukausi sitten tavannut miehen eikä ole tullut mieleenkään tapailla muita vaikka virallisesta seurustelusta ei ole sovitukaan, se tuntuisi mielestäni pettämiseltä.. enkä usko että mieskään tapailee, sen verran tosissaan on kertonut olevansa kanssani.

Vierailija
14/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:02"]Mulla meni 4kk ensitapaamisesta ennenkuin edes ajattelin että tämän kanssa voisi olla jotain vakavaa. Sitten kun alettiin katsoa tarkemmin "sillä silmällä" asiasta oli puhe ja sovittiin ettei tapailla muita. Ja edelleen 15v myöhemmin yksiavioisia ollaan.
[/quote]

Ap
[/quote]
[/quote]
Tunnen ja paljon mutta tiedän, että mies tapailee muitakin naisia, uusia tuttavuuksia ainakin. En haluaisi luovuttaa hänestä, mutta vaikeaa tämäkin on. En tiedä, miten minun pitäisi toimia, että saisin miehen kiinnostumaan enemmän.
Ap

Vierailija
15/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:02"]Mulla meni 4kk ensitapaamisesta ennenkuin edes ajattelin että tämän kanssa voisi olla jotain vakavaa. Sitten kun alettiin katsoa tarkemmin "sillä silmällä" asiasta oli puhe ja sovittiin ettei tapailla muita. Ja edelleen 15v myöhemmin yksiavioisia ollaan.
[/quote]

Ap
[/quote]
[/quote]
Tunnen ja paljon mutta tiedän, että mies tapailee muitakin naisia, uusia tuttavuuksia ainakin. En haluaisi luovuttaa hänestä, mutta vaikeaa tämäkin on. En tiedä, miten minun pitäisi toimia, että saisin miehen kiinnostumaan enemmän.
Ap
[/quote]

Eikai siihen kiinnostuksen lisäämiseen taida mitään vippaskonsteja nolla :/

Vierailija
16/16 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun ainoastaan ajatellaan aina kahta poikaa kerrallaan. Aamulla ensimmäisen kaa, toisen kanssa ollaan illalla."

Tämä pmmp:n kappale sopii hirveen hyvin mun kakskymppisiin, eli siis kaksi miestä oli n puolenvuoden ajan päällekkäin tapailussa. Toinen oli eksä jonka kaa mietin että vieläkö, toinen oli uus mies. En kannata tällasta eikä kuulosta minulta mutta sellanen se tilanne oli sillon.. Kumpikin tietoisia miehistä eikä kummankaan kanssa ollut kovin vakavaa.