Viiltelyjäljet nuoren käsissä
Olen siis vain harrastuksen ohjaajan asemassa, mutta huomasin yhden tutun tytön käsivarsissa paljon valkoisia jälkiä jotka ovat selvästikin itse tehtyjä. Meillä on tämän tytön kanssa melko lämpimät välit, ja siksi mietinkin että pitäisikö mun jotenkin kysyä häneltä näistä jäljistä? Vai vaan antaa olla? Huolissani olen hänestä. :(
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Hakee huomiota, älä anna sitä.
Miten joku voi olla näin kylmä ihminen? Pitäisikö kyseisen tytön pukeutua mielestäsi jätesäkkiin vaikka olisi 30 asteen helle, vaan siksi että hänellä on joskus ollut paha olla ja se näkyy hänessä?
En ottaisi puheeksi jos eivät ole tuoreita, ellei tietysti nuori itse alottaisi
Kyllä mä kysyisin, että onko kaikki kunnossa..en nyt heti ehkä suoraan jäljistä kysyisi, vaan osoittaisin, että voisi jutella mulle huolistaan.
14-vuotiaana tehdyt jäljet näkyvät vielä 40-vuotiaanakin kun tarkasti katsoo. Ei ne katoa koskaan.
Ehdottomasti pitää puuttua että ei tee enää niitä lisää.
Ei kannata kysyä niistä. Ja nimenomaan valkoiset arvet tarkoittaa, että ovat vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
14-vuotiaana tehdyt jäljet näkyvät vielä 40-vuotiaanakin kun tarkasti katsoo. Ei ne katoa koskaan.
Ehdottomasti pitää puuttua että ei tee enää niitä lisää.
Ei ole harrastuksen ohjaajan tehtävä puuttua...
Riittää, että kohtelet henkilöä ihmisenä ja ystävällisesti. Niitä on meidän viiltelijöiden elämässä liian vähän. Se, että tulee kohdatuksi ystävällisesti, arvostavasti ja kannustaen, on todella erilaista, mihin olemme tottuneet.
No jos ne on vaaleita anna olla, punaisiin puutut.