Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan hirveät lapset

Vierailija
17.03.2015 |

Tapaus 1:
*
Olimme parin kaverin kanssa piknikillä (kesällä) muutama vuosi sitten. Siinä pyörivät kokoajan pari pikkutyttöä, n.7-8v. Ajattelimme, että niistä päästäisiin eroon jos annettaisiin pari karkkia pussistamme. Nehän ottivat karkit ihan mielellään. Siinä sitten juttelimme aina välillä ja ottivat lisää karkkia. Vartin päästä lihavammalla tytöllä oli meidän karkkipussi sylissä ja ahmi niitä kuin olisivat omiaan! Minua ja kavereitani suoraan sanoen vitutti tuollainen porsastelu, ja seuraavan kerran kun tulivat niin sanoimme jotakin porsastelusta ja käytöstavoista. Suuttuivat ja lähtivät pois, mutta siinä vaiheessa alunperin lähes kilon irtokarkkipussissa oli jäljellä noin 100 grammaa. (Olimme varhaisteinejä, emme siis mitään pedariaikuisia. Pakko kertoa.)
*
Tapaus 2:
*
Eilen olin ystäväni kanssa vain hengailemassa nuortenpuistossa (en jaksa selittää). Siellä oli myös bussillinen ykkösluokkalaisia. Kukaan ei käyttäytynyt niin kuin minun lapsuudessani, kaikki kiroilivat, tukistivat ja löivät toisiaan ja esittelivät keskisormiaan. Aika kamalaa mielestäni.
*
Pyydän, älkää nyt aloittako hirveää paskavyöryä aiheesta "meidän Jessica-Emmi-Yosefiina ja Jari-Pecca-Cýllervó ovat täydellisiä ja ei saa yleistää..", koska en nyt yleistä. Tarkoitan vain näitä hirviökakaroita.
Kellään omia kokemuksia?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:04"]Voi kyynel, kun aikuiset ihmiset jaksavat valittaa, kun "lapset söi mun karkkeja"! Onko taas velat asialla, kun moisesta valittavat?

Olihan tuosta joku aika sitten juttua uutisissakin, oliko Oulussa kun tavaratalo avattiin ja näiden "aikuisten lasten" piti päästä sellaisella vauhdilla avajaiskarkkeja hakemaan, että lapsiakin tönittiin ja kaadettiin ja lapset jäivät ilman karkkeja.

Todella lapsellisiksi on suomalaiset "aikuiset" nykyään menneet, ovat ennemminkin aikuisia lapsia kuin aikuisia.
[/quote]
Etkö oikeasti lukenut tuota aloitusta??? Minä olin 11.v silloin!!! Mikä vitun ongelma kun tullaan raivoamaan ennen kun ollaan edes luettu aloitusta! Nyt olen 15.v, en sanosi itseäni aikuiseksi!!
Ärsyyntynyt Ap

Vierailija
42/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täysin samaa mieltä itsekin olin eilen yhdessä puistossa kaverini kanssa missä tapahtui samanlaisuuksia
Moi S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:44"]Miksi alapeukut? Mitä pahaa minä tein :/
Ap
[/quote] en tiiä ihmiset luulee täs keskustelus että lapset on ihanii varmaa

Vierailija
44/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:04"]Voi kyynel, kun aikuiset ihmiset jaksavat valittaa, kun "lapset söi mun karkkeja"! Onko taas velat asialla, kun moisesta valittavat?

Olihan tuosta joku aika sitten juttua uutisissakin, oliko Oulussa kun tavaratalo avattiin ja näiden "aikuisten lasten" piti päästä sellaisella vauhdilla avajaiskarkkeja hakemaan, että lapsiakin tönittiin ja kaadettiin ja lapset jäivät ilman karkkeja.

Todella lapsellisiksi on suomalaiset "aikuiset" nykyään menneet, ovat ennemminkin aikuisia lapsia kuin aikuisia.
[/quote]
Etkö oikeasti lukenut tuota aloitusta??? Minä olin 11.v silloin!!! Mikä vitun ongelma kun tullaan raivoamaan ennen kun ollaan edes luettu aloitusta! Nyt olen 15.v, en sanosi itseäni aikuiseksi!!
Ärsyyntynyt Ap
[/quote] Niinkö..............:))) oikeesti mul on niin tylsää ja nälkäääääää

Vierailija
45/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:04"]Voi kyynel, kun aikuiset ihmiset jaksavat valittaa, kun "lapset söi mun karkkeja"! Onko taas velat asialla, kun moisesta valittavat?

[/quote]
Ärsyyntynyt Ap
[/quote]
Pöö

Vierailija
46/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:36"]

Joo. VOI KAUHISTUS. VOI JEESUS. HERRANJUMALA!!!

Menes nyt teini demiin siitä valittamasta.

[/quote]Yhden kauhukakaran kauhumutsi bongattu!

Vierailija
48/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:29"]Minusta taas pahimpia ovat teinit. Ei niin mitään käytöstapoja tai kykyä miettiä, milltä heidän toilailunsa sivullisista kuulostavat. Pelkkää vittu vittu vittu.... Vastaantulijoita ei väistetä, roskat tippuvat siihen, missä pussi/paketti on sattunut tyhjenemään, kovalla äänellä kailotetaan ja huudatetaan järkyttävää mökää kännykän kauttimesta. Se on sitä, kun kotona ei ole opetettu, että kyseinen Mirkku-Lissu ei olekaan maailman napa, ja kaikki muut ihmiset eivät olekaan olemassa vain palvellakseen ja ihaillakseen teiniä. Ja annas olla, jos sanoo kaupassa, että anteeksi, minä olin jonossa kassalle sinua ennen... Sitä niskojen nakkelun, huorittelun ja kovaäänisen valittamisen määrää.

Ja tsorge, en edes pahasti yleistä. Tätä on teinien enemmistö ainakin silloin, kun liikkuvat kaksin tai sitä isommalla porukalla. Mitään eivät maailmasta tiedä tai ymmärrä, mutta luulevat sitäkin enemmän.

[/quote]
Minä olen kolmetoistavuotias. En tee noista mitään! En ole koskaan jättänyt roskaa maahan, siis aina olen etsinyt roskiksen tai laittanut taskuun. Kyllä, kiroilen aina välillä, mutta kukaan ei kuole siihen. Olen aina kohtelias tuntemattomiakin ihmisiä kohtaan, päästän ihmisiä tilanteesta riippuen eteeni jonossa (siis jos on joku superpieni ostos esim. Yksi maitopurkki). Älä viitsi yleistää, on meitä hyviäkin nuoria vielä olemassa.
[/quote]
Sama täällä t. 15v

Vierailija
49/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:04"]Voi kyynel, kun aikuiset ihmiset jaksavat valittaa, kun "lapset söi mun karkkeja"! Onko taas velat asialla, kun moisesta valittavat?

[/quote]
Ärsyyntynyt Ap
[/quote]
Pöö
[/quote] kuka sinä olet huiiii

Vierailija
50/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:04"]Voi kyynel, kun aikuiset ihmiset jaksavat valittaa, kun "lapset söi mun karkkeja"! Onko taas velat asialla, kun moisesta valittavat?

[/quote]
Ärsyyntynyt Ap
[/quote]
Pöö
[/quote] kuka sinä olet huiiii
[/quote]
olen mörkö. Pöö

Vierailija
51/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia...

Vierailija
53/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatuksesta kiinni, sanoisin. Hirviövanhemmat tekevät hirviölapsia.

Vierailija
54/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksanvuotiaat ovat huudelleet minulle läskiä

Vierailija
55/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku olis syöny mun karkit ni oisin nostanu puuhun.

Vierailija
56/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneita läskiporsaskakaroita on nykyään aivan liian paljon..

Vierailija
57/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään omia kokemuksia paitsi minulla ja AP:lla? Olen nro 4

Vierailija
58/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
59/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin miettimään että mahtaako näiden huonosti käyttäytyvien lasten vanhemmat tietää, mitä heidän lapset touhuavat ulkona..?

Vierailija
60/71 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas pahimpia ovat teinit. Ei niin mitään käytöstapoja tai kykyä miettiä, milltä heidän toilailunsa sivullisista kuulostavat. Pelkkää vittu vittu vittu.... Vastaantulijoita ei väistetä, roskat tippuvat siihen, missä pussi/paketti on sattunut tyhjenemään, kovalla äänellä kailotetaan ja huudatetaan järkyttävää mökää kännykän kauttimesta. Se on sitä, kun kotona ei ole opetettu, että kyseinen Mirkku-Lissu ei olekaan maailman napa, ja kaikki muut ihmiset eivät olekaan olemassa vain palvellakseen ja ihaillakseen teiniä. Ja annas olla, jos sanoo kaupassa, että anteeksi, minä olin jonossa kassalle sinua ennen... Sitä niskojen nakkelun, huorittelun ja kovaäänisen valittamisen määrää.

Ja tsorge, en edes pahasti yleistä. Tätä on teinien enemmistö ainakin silloin, kun liikkuvat kaksin tai sitä isommalla porukalla. Mitään eivät maailmasta tiedä tai ymmärrä, mutta luulevat sitäkin enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan