Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veisitkö tämän miehen kylpylään?

Vierailija
11.12.2021 |

Joskus tuntuu, että olen helmi sialle, kun mietin miesystävääni. Viikon sisään olen nähnyt vaivaa hänen eteensä paljonkin. Järjestin kivan synttäripäivän: tein hyvän aamiaisen, ostin hänen lempiviiniänsä ja tarjosin illallisen tasokkaassa ravintolassa. Hänen ollessaan luonani huolehdin aina, että näytän nätiltä, ruokaa on pöydässä jne. Kaiken järjen mukaan hän on tyytyväinen, ja sanoo, että on maailman onnekkain. Kunnes ne hyvät tavat sitten unohtuvat.

Kuten eilen. Tuli luokseni, ja kaupassakäynti piti hoitaa juosten, koska lätkämatsi oli alkamassa telkkarista. Minä toki hoidin kaupan ja maksoin - mies ei edes tarjoutunut. Kotona marssi suoraan makkariin katsomaan matsia koko illaksi. Välillä kuuluu huutoa ja kiroilua. Laitoin ruoan, jonka mies tuli vastahankaisesti syömään erätauolla. Ei puhunut mitään. Maiskutti ja mässytti ja söi salaattia käsin. Katse oli tiukasti puhelimessa.
Mennessään ylös kuului edelleen roiskutusta. Sanoin, että ethän mene syömään sänkyyn. Vastaukseksi tuli huuto ”Se ruoka on mun suussa!!!” Loppuillan mies oli makkarissa, kunnes alkoi kuorsaus. Ja siitä kuorsauksesta nautin taas koko yön, edes korvatulpat eivät blokanneet ääntä. Tästä on puhuttu jo pitkään. Miehellä on uniapnea ja ylipainoa, ja kuorsaus kuuluu ulos asti. Ei suostu laihduttamaan tai käyttämään uniapnealaitetta, jonka sai sairaalasta.

Nyt piti tänään lähteä maksamalleni kylpyläviikonlopulle (synttärilahja hänelle). Mietin, että tämän kaiken jälkeen hän ei tuota reissua ansaitse. Ja jaksanko itse enää tätä käytöstä katsoa. Huoneen voisi vielä perua. Mitä tekisitte?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sian.

Vierailija
2/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin siitä läskisiasta jouluksi kinkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin äijälle hyvästi ja lähtisin kylpylään.

Vierailija
4/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä toimit niinkuin toimit?

Vierailija
5/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan liikaa passannut häntä. En peruisi lahjaa mutta lopettaisin passaamisen. Naiset usein tekevät miehilleen kaikkea kivaa toivoen, että mies tekisi vastapalveluksena saman heille; ei toimi!! Jarrut pohjaan jotta miehellä on mahdollisuus havahtua siihen, että nyt on sinun vuorosi saada hemmottelua. 

Vierailija
6/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Vielä jotenkin ymmärrän tuon, että ei olisi malttanut syödä jos on kovakin fani, niin varmasti halusi katsoa pelin. Vähän huono ajoitus siis. Jos on noin kiittämätön muutenkin eikä ole mitään vastavuoroisuutta niin hittoako sellaista katselet.

Vierailija
7/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hänessä on niin hienoa, että se kompensoi nämä huonot puolet?

Vierailija
8/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mies yleensä tuli luoksesi jos oli tärkeä lätkämatsi jonka hän halusi katsoa ja sinä et välitä lätkästä? Ette kyllä kumpikaan mitään järjen jättiläisiä ole.

Vierailija
10/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastaanvanlainen tilanne naisystäväni kanssa. 

Ruokaa pitäisi tuoda, maksaa laskut ravintolassa, hemmotella ja huolehtia, tienata ja elättää, maksaa lomailut yms yhdessä tekemiset. 

Vastapalvelukseksi saan surkeaa seksiä (nainen tosin haluaisi useammin mutta ei sitä lähetyssaarnajassa nylkyttämistä jatkuvasti jaksa) ja aivan sekaisen vuokrakämpän koska "ikinä ei ole aikaa siivota". 

Mutta joo, ei tässä mitään muuta vaihtoehtoa ole kuin ero. 

Vierailija
11/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on keksinyt koko jutun. Haluaa vaan taas nostattaa mi es vi ha a

Vierailija
12/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

liisää viinaa, vakka ja kansi

Vierailija
13/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en ole keksinyt. Mutta tuleehan se väkisin mieleen, että miksi tuollaisen porsaan kanssa olen. Toki mies on välillä tosi hyväsydäminenkin - on kuin joku Jekyll & Hyde. Lapseni pitävät hänestä kovasti. Mutta sitten on myös äkkipikainen ja suuttuu pienestäkin.

Miehen kaverit ovat puhuneet hänelle ja myös suoraan minulle, että hän on onnenpekka kun hänellä on minut. Olen nätti ja itsestäni huolehtiva, on hyvä työ (ts en ole elätti kuten miehen aiemmat), minulla kaunis omistusasunto, olen kiltti ja joustav, huumorintajuinen ja sivistynyt (mikä ei tosin miehelle ole plussa). Mutta miinuksena on ikäni (43) ja lapseni (vuoroviikoin), joten esim Tinderissä ei ole jono miehiä sormus kädessä. Eli joko hän tai yksin.

Vierailija
14/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat tuosta suhteesta muuta kuin sen, että et ole yksin?

Vierailija
15/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en ole keksinyt. Mutta tuleehan se väkisin mieleen, että miksi tuollaisen porsaan kanssa olen. Toki mies on välillä tosi hyväsydäminenkin - on kuin joku Jekyll & Hyde. Lapseni pitävät hänestä kovasti. Mutta sitten on myös äkkipikainen ja suuttuu pienestäkin.

Miehen kaverit ovat puhuneet hänelle ja myös suoraan minulle, että hän on onnenpekka kun hänellä on minut. Olen nätti ja itsestäni huolehtiva, on hyvä työ (ts en ole elätti kuten miehen aiemmat), minulla kaunis omistusasunto, olen kiltti ja joustav, huumorintajuinen ja sivistynyt (mikä ei tosin miehelle ole plussa). Mutta miinuksena on ikäni (43) ja lapseni (vuoroviikoin), joten esim Tinderissä ei ole jono miehiä sormus kädessä. Eli joko hän tai yksin.

Ei hän voi olla ainoa mies, jolle sinä kelpaat. Se, että olisit löytänyt miljoonan suomalaismiehen joukosta sen ainoan mahdollisen, on liian suuri sattuma.

Vierailija
16/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin sian.

Vaihda jo läppää. Väsynyttä.

Vierailija
17/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin sian.

Ei taida onnistua ennen kuin tuo emakko porsii.

Vierailija
18/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstisi loppu oli kauheaa luettavaa. Että mieluummin olet ihmissian kanssa kuin yksin. Eikä muuta vaihtoehtoa ole.

Oikeastaan tuo paljastikin sinut trolliksi. 43-vuotias nätti nainen ei ole mikään hylkiö, joka ei voisi löytää oikeaa pariauhdetta ja rakastavaa kumppania. Tai riippuu tietysti naisen muista ominaisuuksista.

Vierailija
19/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys sinulle: miksi?

Vierailija
20/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin äijälle hyvästi ja lähtisin kylpylään.

Ja sieltä kylpylästä voikin sitten tiirailla uutta miestä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi