Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veisitkö tämän miehen kylpylään?

Vierailija
11.12.2021 |

Joskus tuntuu, että olen helmi sialle, kun mietin miesystävääni. Viikon sisään olen nähnyt vaivaa hänen eteensä paljonkin. Järjestin kivan synttäripäivän: tein hyvän aamiaisen, ostin hänen lempiviiniänsä ja tarjosin illallisen tasokkaassa ravintolassa. Hänen ollessaan luonani huolehdin aina, että näytän nätiltä, ruokaa on pöydässä jne. Kaiken järjen mukaan hän on tyytyväinen, ja sanoo, että on maailman onnekkain. Kunnes ne hyvät tavat sitten unohtuvat.

Kuten eilen. Tuli luokseni, ja kaupassakäynti piti hoitaa juosten, koska lätkämatsi oli alkamassa telkkarista. Minä toki hoidin kaupan ja maksoin - mies ei edes tarjoutunut. Kotona marssi suoraan makkariin katsomaan matsia koko illaksi. Välillä kuuluu huutoa ja kiroilua. Laitoin ruoan, jonka mies tuli vastahankaisesti syömään erätauolla. Ei puhunut mitään. Maiskutti ja mässytti ja söi salaattia käsin. Katse oli tiukasti puhelimessa.
Mennessään ylös kuului edelleen roiskutusta. Sanoin, että ethän mene syömään sänkyyn. Vastaukseksi tuli huuto ”Se ruoka on mun suussa!!!” Loppuillan mies oli makkarissa, kunnes alkoi kuorsaus. Ja siitä kuorsauksesta nautin taas koko yön, edes korvatulpat eivät blokanneet ääntä. Tästä on puhuttu jo pitkään. Miehellä on uniapnea ja ylipainoa, ja kuorsaus kuuluu ulos asti. Ei suostu laihduttamaan tai käyttämään uniapnealaitetta, jonka sai sairaalasta.

Nyt piti tänään lähteä maksamalleni kylpyläviikonlopulle (synttärilahja hänelle). Mietin, että tämän kaiken jälkeen hän ei tuota reissua ansaitse. Ja jaksanko itse enää tätä käytöstä katsoa. Huoneen voisi vielä perua. Mitä tekisitte?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vastaanvanlainen tilanne naisystäväni kanssa. 

Ruokaa pitäisi tuoda, maksaa laskut ravintolassa, hemmotella ja huolehtia, tienata ja elättää, maksaa lomailut yms yhdessä tekemiset. 

Vastapalvelukseksi saan surkeaa seksiä (nainen tosin haluaisi useammin mutta ei sitä lähetyssaarnajassa nylkyttämistä jatkuvasti jaksa) ja aivan sekaisen vuokrakämpän koska "ikinä ei ole aikaa siivota". 

Mutta joo, ei tässä mitään muuta vaihtoehtoa ole kuin ero. 

Jos teillä ei ole henkistä yhteyttä, etkä rakasta häntä, on reilua erota ja antaa hänelle mahdollisuus sellaiseen parisuhteeseen, jossa häntä arvostetaan.

Vierailija
22/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota ihmetelet?Olet pelkkä ilmainen huone palvelu ja patja. Tai matto johon jalat pyyhitään. Itse suostut siihen,On ihan oma syys ja asiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten tuollaisen kanssa olet edes päätynyt yhteen.

Vierailija
24/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin sian.

Älä muuta sano. Hänhän kuulostaa ihanalta ihmiseltä. Saisi varmasti helposti kunnon miehenkin, joka osaisi olla kiitollinen kaikesta, ja vastavuoroisesti pitää vaimoaan kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
25/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vastaanvanlainen tilanne naisystäväni kanssa. 

Ruokaa pitäisi tuoda, maksaa laskut ravintolassa, hemmotella ja huolehtia, tienata ja elättää, maksaa lomailut yms yhdessä tekemiset. 

Vastapalvelukseksi saan surkeaa seksiä (nainen tosin haluaisi useammin mutta ei sitä lähetyssaarnajassa nylkyttämistä jatkuvasti jaksa) ja aivan sekaisen vuokrakämpän koska "ikinä ei ole aikaa siivota". 

Mutta joo, ei tässä mitään muuta vaihtoehtoa ole kuin ero. 

Jos teillä ei ole henkistä yhteyttä, etkä rakasta häntä, on reilua erota ja antaa hänelle mahdollisuus sellaiseen parisuhteeseen, jossa häntä arvostetaan.

Tuo mies ansaitsee parempaa kuin laiskan lahnan.

Vierailija
26/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jss

Vierailija
27/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on keksinyt koko jutun. Haluaa vaan taas nostattaa mi es vi ha a

Valitettavasti en ole keksinyt. Mutta tuleehan se väkisin mieleen, että miksi tuollaisen porsaan kanssa olen. Toki mies on välillä tosi hyväsydäminenkin - on kuin joku Jekyll & Hyde. Lapseni pitävät hänestä kovasti. Mutta sitten on myös äkkipikainen ja suuttuu pienestäkin.

Miehen kaverit ovat puhuneet hänelle ja myös suoraan minulle, että hän on onnenpekka kun hänellä on minut. Olen nätti ja itsestäni huolehtiva, on hyvä työ (ts en ole elätti kuten miehen aiemmat), minulla kaunis omistusasunto, olen kiltti ja joustav, huumorintajuinen ja sivistynyt (mikä ei tosin miehelle ole plussa). Mutta miinuksena on ikäni (43) ja lapseni (vuoroviikoin), joten esim Tinderissä ei ole jono miehiä sormus kädessä. Eli joko hän tai yksin.

No yksinkin on parempi kuin kiukkukallen kanssa, mutta kyllä 43-vuotias äitikin voi ihan hyvin löytää hyvän miehen rinnalleen, tosin kannattaa katsoa muualtakin kuin sieltä Tinderistä.

Vierailija
28/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna hänen kohdella itseäsi noin. Mieti mitä oleminen tämän miehen kanssa tekee itsetunnollesi? Minä en lähtisi tuollaisen miehen kanssa mihinkään. Soittaisin ystävän/sukulaisen mukaan ja lähtisin rentoutumaan sinne kylpylään. Sen jälkeen miettisin tosissani, että miksi minä olen suhteessa miehen kanssa, jota en oikeasti halua. Jos yksinäisyys on se syy niin voin vannoa, että sekin on parempaa kuin olla huonossa suhteessa.

Vierailija
29/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna hänen kohdella itseäsi noin. Mieti mitä oleminen tämän miehen kanssa tekee itsetunnollesi? Minä en lähtisi tuollaisen miehen kanssa mihinkään. Soittaisin ystävän/sukulaisen mukaan ja lähtisin rentoutumaan sinne kylpylään. Sen jälkeen miettisin tosissani, että miksi minä olen suhteessa miehen kanssa, jota en oikeasti halua. Jos yksinäisyys on se syy niin voin vannoa, että sekin on parempaa kuin olla huonossa suhteessa.

Ehkä syy yhdessäoloon on myös yksinäisyyteni. Äitini on hiljattain kuollut, isä asuu ulkomailla, lähisukua ei juuri ole. Ystävyyssuhteet (opiskelukaverit) jäi sinne jonnekin ruuhkavuosien jalkoihin tai avioeron myötä ystävät jäivät exälle, työkavereita ei käytännössä ole (kiitos korona ja etätyöt). Lapsille tämä mies on tärkeä. Mietin, että lapset kärsivät avioerossa ihan tarpeeksi. En haluaisi heillekään enää yhtään pettymyksiä.

Vierailija
30/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on keksinyt koko jutun. Haluaa vaan taas nostattaa mi es vi ha a

Valitettavasti en ole keksinyt. Mutta tuleehan se väkisin mieleen, että miksi tuollaisen porsaan kanssa olen. Toki mies on välillä tosi hyväsydäminenkin - on kuin joku Jekyll & Hyde. Lapseni pitävät hänestä kovasti. Mutta sitten on myös äkkipikainen ja suuttuu pienestäkin.

Miehen kaverit ovat puhuneet hänelle ja myös suoraan minulle, että hän on onnenpekka kun hänellä on minut. Olen nätti ja itsestäni huolehtiva, on hyvä työ (ts en ole elätti kuten miehen aiemmat), minulla kaunis omistusasunto, olen kiltti ja joustav, huumorintajuinen ja sivistynyt (mikä ei tosin miehelle ole plussa). Mutta miinuksena on ikäni (43) ja lapseni (vuoroviikoin), joten esim Tinderissä ei ole jono miehiä sormus kädessä. Eli joko hän tai yksin.

Satutäti!

Vierailija
31/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee suunnan muutos, silloin mieskin joko suuttuu tai muuttuu. Ei hänellä ole nyt mitään tarvetta tehdä korjausliikkeitä kun palvelut pelaavat vallan hyvin näinkin.

Ala elää itseäsi ja lapsiasi varten sen näköistä elämää kun haluatte. Käykää harrastamassa kivoja juttuja, miehelle vain sanot että on nyt lasten kanssa muita menoja.

Suhteenne on menossa päätepisteeseensä. Jos mies on hyvä, vain muuttuva suhde voi teidät pelastaa. Mutta se vaatii tietoista päätöstä hyväksyä toinen sellaisena kuin hän on. Tämän jälkeen et enää häiriinny huonoista puolista joita on meillä kaikilla, vaan alat nähdä hyvän hänessä. Vahvista ja kehu niitä puolia, jos haluat miehen kanssa jatkaa.

Jos kylpyläreissunne nyt toteutui, se on entisen vahvistamista. Ota uusi kurssi.

Vierailija
32/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee suunnan muutos, silloin mieskin joko suuttuu tai muuttuu. Ei hänellä ole nyt mitään tarvetta tehdä korjausliikkeitä kun palvelut pelaavat vallan hyvin näinkin.

Ala elää itseäsi ja lapsiasi varten sen näköistä elämää kun haluatte. Käykää harrastamassa kivoja juttuja, miehelle vain sanot että on nyt lasten kanssa muita menoja.

Suhteenne on menossa päätepisteeseensä. Jos mies on hyvä, vain muuttuva suhde voi teidät pelastaa. Mutta se vaatii tietoista päätöstä hyväksyä toinen sellaisena kuin hän on. Tämän jälkeen et enää häiriinny huonoista puolista joita on meillä kaikilla, vaan alat nähdä hyvän hänessä. Vahvista ja kehu niitä puolia, jos haluat miehen kanssa jatkaa.

Jos kylpyläreissunne nyt toteutui, se on entisen vahvistamista. Ota uusi kurssi.

Ei tullut kylpyläreissua, ei. Kerroin miehelle, että jos ei edes ole pahoillaan ja lupaa muuttaa käytöstään, niin reissuun ei mennä. Lähti ovet paukkuen. Parin tunnin päästä kysyi, että mites, mennäänkö. Edelleen sanoin, että sitä ennen on oltava pahoillaan. Pyysi anteeksi ja sanoin, että ok, voidaan lähteä jos ei kärttyisä meininki jatku.

Noh, hän ajoi pihaan. Ei elettäkään, että olisi autostansa noussut. Edelleen naama norsunvituilla. Korttelin päässä kotoa ehti tulla tästä niin kova riita, että pyysin ajamaan takaisin. Mies huusi, että ”onneksi tämä paska kärsimys loppuu!” Noh, minähän sivalsin takaisin, ja sanoin, että varo sanojasi. Jos puhut erosta, niin otan sanat tosissaan, enkä tosiaan jää tänään kotiin itkemään. Että jos hän todella haluaa erota, niin tiedän jo tyypin, jolle laittaa viestiä. Tämähän ei tietysti ollut totta, ja vedin sanat myöhemmin takaisin anteeksipyynnön kera. Mutta nyt tuo ”mies” on itkeä vollottanut koko päivän. Kun varmasti kuitenkin olen häntä jo pettänyt, vaikka muuta sanon.

Hän halusi perua reissun ja lähti nyt kotiinsa ”suremaan sanojani”. Hetki sitten tuli viestiä, että kun nyt kuitenkin olet illan yksin, niin ethän käy pettämässä! Tai tarkemmin sanottuna ”jakamassa persettä”, kuten mies kauniisti asian ilmaisi. Eli hänen pitää saada itkeä nyt yksin kotonaan, ja minun pitää istua lauantai-ilta kotona odottamassa. Mies on siis enemmän sekaisin kuin ajattelinkaan. Ok, sanoin ilkeästi, mutta se oli kuitenkin reaktio hänen rumiin sanoihinsa. Häneltä ne ovat sallittuja, vaan ei minulta.

Vierailija
33/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöjuttuja.

Vierailija
34/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte molemmat niin lapsellisilta yli nelikymppisiksi, että otan huonona trollina. Pitäisi tiivistää, paljon.

Vierailija
35/35 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuntuu olevan vakavia itsetunto ongelmia. Sanon tämän ihan kaikella rakkaudella, sillä olen itse samanlainen. Laitat kaikki muut itsesi edelle, haet hyväksyntää ja rakkautta miellyttämisellä, heti jos joku katsookin sinua päin, olet kuin koiranpentu joka tyytyy ja ihastuu. Ja niin kauan kuin olet tuollainen, tapaat pelkkiä ihmisper**eitä, joille olet pelkkä kynnysmatto.

Nyt heivaat sen ukon lopullisesti elämästäsi ja etsit apua itsellesi. Laita oma pääsi ja itsetuntosi kuntoon, jotta et enää ikinä joutuisi tuollaisen käytöksen kohteeksi. 

Usko kohtalotoveriasi, tiedän mistä puhun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme