Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin kokeilla ekaa kertaa ruokakassin tilausta, mutta törmäsin ongelmaan

Vierailija
11.12.2021 |

Selailin tuotteita ja mietin mitä tarvitsen. No aloitin hedelmistä. Eihän siitä tullutkaan mitään koska olen itse hyvin tarkka hedelmää valitessani. Tarkistan värin ja muodon. Myös miten kova/pehmeä se on ja onko hedelmän pinta ehjä.
Tuskin ruokakassini keräilijä tekee saman. Olen myös hyvin tarkka vihanneksissa ja perunoissa on tärkeää koko ja muoto.

No jospa jätänkin hevit ostamatta ja siirryn valmiiksi paketoituihin tuotteisiin. Siinä ongelmana on että itse valitsen tuotteen päiväyksen mukaan ja toiseksi hyllyn luona näkee yhdellä silmäyksellä muiden valmistajien vastaavat tuotteet, niin saatan saada halvemmalla.

Monesti myös vasta kaupassa päätän mitä haluan ruuaksi. Näen heti kala- ja lihatiskin tarjoukset ja jos päädyn jommasta kummasta valitsemaan niin pystyn valitsemaan suoraan tiskiltä mielestäni parhaimman raaka-aineen.

Jos siis haluaisin tilata esim pelkkiä taffelin sileitä sipsejä ja puolen litran pepsi maxin ja vaikka bio luvil pesuaineen, niin siinä kohtaa antaisin keräilijän tehdä työnsä.
Jatkan siis kaupassa käyntiä kuten tähänkin asti.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että asiakas tilaa uudelleen jos keräilijä tekee huonoja valintoja? Olet ennakkoluuloinen, kun kuvittelet olevasi joku uniikki lumihiutale. Ikävä tuottaa pettymys muutkin osaa tehdä vastaavia valintoja.

Vierailija
2/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitali tulee postissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huonosti piilotettua itsekorostusta🤣

Vierailija
4/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se on tuokin nostattaa sitä omaa egoaan.

Vierailija
5/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun mietimme ihan samaa. Kuitenkin kauppa teki hommansa huolella ja maaliskuusta -20, on homma pyörinyt. Kätevää!

Vierailija
6/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt juuri noita samoja asioita. Toisaalta uskallan päästää miehenkin yksin kauppaan ja ihan hyvät valinnat tekee. Että ehkä voisi kokeilla 😄

Vierailija
7/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kaadut kauppareissulla?

Vierailija
8/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mitään rakettitiedettä ole,peruna on pyöreä,peruna on soikea,mitä välii kunhan maistuu hyvältä.

Kerääjät kyllä katsovat päivämäärät ja tukkureilla on muutenkin "sama paska eri paketissa"

Nyt muuataman kerran tilanneena,kaik on ollut ok.  Tomaateissa esim kirjoitin määreen "ei isoja" sain mitä halusin,banaaneihin "luomu" jne.

Vierailija
9/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä ajatellut että tästä joku voisi ottaa nokkiinsa. Taidan sitten olla vähän turhan tarkka ostosteni kanssa. En todellakaan tarkoittanut että keräilijä olisi joku huithapeli joka vaan heittää kamat kassiin. Sori, jos joku nyt pahoitti mielensä.

Ap

Vierailija
10/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään etsiä alennustuotteita. Se on lähes jo harrastus.

Vierailija
11/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne keräilijät kyllä puristele kaikkia tomaatteja ketsupiksi. Koskee muitakin heviosaston tuotteita. Hirveetä katseltavaa se tuotteiden puristelu ja hiplailu.

Vierailija
12/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä ajatellut että tästä joku voisi ottaa nokkiinsa. Taidan sitten olla vähän turhan tarkka ostosteni kanssa. En todellakaan tarkoittanut että keräilijä olisi joku huithapeli joka vaan heittää kamat kassiin. Sori, jos joku nyt pahoitti mielensä.

Ap

Teet sitä edelleen, korostat itseäsi. Et ole mitenkään turhan tarkka. Nuo on ihan normaaleja valintoja, joita tekee tuhannet ihmisen joka päivä.

Vierailija
13/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne huomautuslaatikkoon minkä tyyppistä hedelmää haet. Tosin jos olisin noin nirso niin kävisin hakemassa hedelmäni itse.

Vierailija
14/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuitenkin kokeilla asiaa, kun kerran siihen jo tuonkin verran perehdyit? Sitten voisit arvioida, onko sinulle sopiva tapa tehdä ostoksia vai ei. :) Minäkään en ole vielä kokeillut, vähän samoista syistä (lähinnä se, että teen päätöksiä mitä meillä syödään sen mukaan, mitä kaupassa milloinkin on tarjolla), mutten minä halua moittia tai arvostella palvelua, jota en ole edes käyttänyt. 

Vierailija
15/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan keräilijät valitsevat vain hyvälaatuisia tuotteita toimitukseen.

Vierailija
16/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun aiheesta puhutaan, niin kertokaa pakasteiden ostamisesta tässä yhteydessä. Kylmäketju toiminee ihan ok? Mutta jos käyttää sellaista kaupan automaattia, josta ostoksensa hakee, niin niihin ei varmaan voi/kannata pakasteita ottaa? 

Vierailija
17/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan loukkaantunut. Vaan sinä olet naurettava. Ne keräilijät ovat ihan yhtä tarkkoja kuin sinäkin.

Vierailija
18/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on just niitä tyyppejä, jotka puristelee kaikki tomaatit ennen valintaansa. Tosi mukavaa varsinkin nyt korona aikana!

Vierailija
19/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kaikesta näköjään kehittää ongelman 🤣

Vierailija
20/59 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se tympii, jos oma kehu haisee kuin biojätepussi. Arvostelet toista ihmistä edes tietämättä miten tämä tekee työnsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän