Syön vain suklaata ja juon kahvia
Ruoanlaitto on inhottavaa. Ei olis pitänyt muuttaa kotoa. Jos tulee suolaisennälkä syön pussinuudeleita tai nakkeja.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:44"]
Ruuanlaitto on sitä kivempaa, mitä enemmän sitä tekee ja oppii, eikä perusruuan laittaminen ole edes vaikeaa. Kuinka vanha olet ja mies vai nainen?
T: Ruuanlaitosta pitavä 30 v mies.
[/quote] Nainen, 19v. Ap
Mä laihdutin nuorena kerran noin 15 kiloa. Itsekuri ei riittänyt olla syömättä suklaata joten päätin syödä melkeinpä vaan sitä :D kahvia sen lisäksi ja avot, ei mennyt kuin pari kuukautta olla tavoitteessa mutta en silti suosittelisi kellekään!
Tee kerralla isompi satsi safkaa. Ei oo vaikeeta, kaupat on pullollaan puolivalmiita ruokia, minkä valmistamiseen menee vaan yks hujaus. Tosin jos olet nirso ja laiska niin sitten en voi auttaa.
Hitsi, jos en saisi näppyjä suklaasta, söisin ehdottomasti noin! Välillä kun saisi ruisleipää, niin riittäisi mulle!
Saahan kaupasta vaikka mitä valmisruokia, täytettyjä patonkeja, salaatteja jne.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:55"]
Tee kerralla isompi satsi safkaa. Ei oo vaikeeta, kaupat on pullollaan puolivalmiita ruokia, minkä valmistamiseen menee vaan yks hujaus. Tosin jos olet nirso ja laiska niin sitten en voi auttaa.
[/quote] Kauanko esim. pakastettu makaronilaatikko pysyy hyvänä? Muuttaako makaroni tms. rakennetta (kuten peruna) pakastaessa? Ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:55"]
[/quote] Kauanko esim. pakastettu makaronilaatikko pysyy hyvänä? Muuttaako makaroni tms. rakennetta (kuten peruna) pakastaessa? Ap
[/quote]
Minä en ole koskaan pakastanut makaronilaatikkoa, mutta kyllä se jääkaapissa pysyy hyvänä ainakin sen 4-5 päivää. Sieltä sitten aina lautaselle ja mikroon.
T: 2
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:44"]Ruuanlaitto on sitä kivempaa, mitä enemmän sitä tekee ja oppii, eikä perusruuan laittaminen ole edes vaikeaa. Kuinka vanha olet ja mies vai nainen?
[/quote]
Hah. Mä pidin nuorena ruuanlaitosta. Sitten lähdin opiskelemaan kokiksi ja sen jälkeen olen vihannut koko touhua, sain tarpeekseni siitä. Teen sen mikä on pakko.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:44"]Ruuanlaitto on sitä kivempaa, mitä enemmän sitä tekee ja oppii, eikä perusruuan laittaminen ole edes vaikeaa. Kuinka vanha olet ja mies vai nainen? T: Ruuanlaitosta pitavä 30 v mies. [/quote]
Hah. Mä pidin nuorena ruuanlaitosta. Sitten lähdin opiskelemaan kokiksi ja sen jälkeen olen vihannut koko touhua, sain tarpeekseni siitä. Teen sen mikä on pakko.
[/quote]
Päteekö tähän sanonta:"Suutarin lapsilla ei ole kenkiä?"
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:44"]Ruuanlaitto on sitä kivempaa, mitä enemmän sitä tekee ja oppii, eikä perusruuan laittaminen ole edes vaikeaa. Kuinka vanha olet ja mies vai nainen? T: Ruuanlaitosta pitavä 30 v mies. [/quote] Hah. Mä pidin nuorena ruuanlaitosta. Sitten lähdin opiskelemaan kokiksi ja sen jälkeen olen vihannut koko touhua, sain tarpeekseni siitä. Teen sen mikä on pakko.
[/quote]
Itseasiassa arvelinkin että joku tulee tarttumaan tähän ja uskon että se on totta, en vaan jaksanut sitä erikseen tähdentää. Ammattiruuanlaitto siis erikseen, minä puhun lähinnä tästä perustason kotikokkauksesta. Varmasti mihin tahansa kypsyy kun liikaa tekee, mutta alkuvaiheessa se tietämättömyys ja kokematttomuus ruuanlaitossa tekee siitä helposti luotaantyöntävää, mutta kun vain kokeilee ja oppii perusteita, niin huomaa ettei se niin ihmeellistä olekaan. Ärsyttävintä ruuanlaitossa on tiskaaminen, kun en omista tiskikonetta.
Ruuanlaitto on sitä kivempaa, mitä enemmän sitä tekee ja oppii, eikä perusruuan laittaminen ole edes vaikeaa. Kuinka vanha olet ja mies vai nainen?