Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

neuvoja pahaan rannekipuun

Vierailija
16.02.2015 |

Oon kipeytynyt käsistä ja ranteista aika pahasti.
Yksi suuri syy on älykännykän käyttö ja riippuvuus:(
Tiedättekö mikä auttaa?
Pitääkö käsi sitoa tukevasti ettei ranne liiku?
Lääkäri?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka rajoittaisit räpeltämistä?

Vierailija
2/6 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:43"]Mitä jos vaikka rajoittaisit räpeltämistä?
[/quote]

Oon yrittänyt rajoittaa nyt viime päivinä.
Riippuvuus on paha.
Kannettava ei toimi. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulehtui peukalon nivel aikoinaan vauvan kantamisesta. Kävin lääkäristä, joka neuvoi millainen tuki siihen kannattaa ostaa - niitäkin on monia erilaisia. Kävin instrusta ostamassa lääkärin suositteleman tuen ja johan helpotti. Ilman lääkäriä olisin varmasti ostanut vääränlaisen tuen. Tuki auttoi pitämään juuri sen tulehtuneen nivelen paikoillaan, vaikka kättä pystyi muuten käyttämään. Eli lääkärin kautta ostoksille neuvoisin minä.

Vierailija
4/6 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:17"]Minulla tulehtui peukalon nivel aikoinaan vauvan kantamisesta. Kävin lääkäristä, joka neuvoi millainen tuki siihen kannattaa ostaa - niitäkin on monia erilaisia. Kävin instrusta ostamassa lääkärin suositteleman tuen ja johan helpotti. Ilman lääkäriä olisin varmasti ostanut vääränlaisen tuen. Tuki auttoi pitämään juuri sen tulehtuneen nivelen paikoillaan, vaikka kättä pystyi muuten käyttämään. Eli lääkärin kautta ostoksille neuvoisin minä.
[/quote]

Ok.

Vierailija
5/6 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä, sama vika täällä. Ei se muu auta kuin vierottautua siitä kännykästä, vaikka vaikeaa onkin. Olen siirtynyt lukemaan kirjoja pitkästä aikaa ja ranne on vihdoin alkanut rauhoittua. :)

Vierailija
6/6 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:32"]Arvaa mitä, sama vika täällä. Ei se muu auta kuin vierottautua siitä kännykästä, vaikka vaikeaa onkin. Olen siirtynyt lukemaan kirjoja pitkästä aikaa ja ranne on vihdoin alkanut rauhoittua. :)
[/quote]

Juu, oon miettinyt kans kirjojen lukemista..
Tää on aivan sairasta.
Yritän pitää vasenta kättä käyttämättömänä.
Siirryn varmaan kannettavaa käyttämään..
Ap