Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyys + ulkomaanmatka = ongelmia?

Vierailija
17.03.2015 |

Olen 23v nainen. Olen ollut pidempään työttömänä työnhakijana. Olen osallistunut työkkärin edellyttämille työtoiminta jaksoille. Aina kun jakso loppunut niin pidetty pari viikkoa vapaata kunnes taas työkkäriin kutsuttu ja sovittu uuden jakson aloituksesta. Työharjoittelujaksojen aikana olen saanut työmarkkinatukea.

Vaikka oon työtön ollut niin oon ollut kamalan säästäväinen. Nyt kaveri houkutellut mut mukaansa Aasian 5viikon reppureissuun ja lähtö olisi toukokuun alkupäivinä. Mulla on säästössä sen verran massia että pääsisin lähtemään. Ainoa este on työkkäri. Voiko tulla ongelmia? En ole reissusta uskaltanut kertoa vielä mitään. En tällä hetkellä ole missään harjoittelussa (työttömänä kotona ja tällä hetkellä elän omilla säästöilläni). En saa nyt mitään rahaa mistään laitoksesta vaan elän omilla säästöillä. Säästöni riittäisivät kattamaan tiukan budjetin reissun sekä laskut ja elämisen ajalta ennen matkaan lähtöä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole, että vain viikon matka sallitaan? Ennen oli ainakin niin.

Vierailija
22/24 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön saa matkustaa ulkomaille ihan niin pitkäksi aikaa kuin haluaa, kunhan huolehtii siitä, että on tavoitettavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap voi karenssia saada, jos ei kerran mitään tukea saa? Hänen täytyy joka tapauksessa saada täyteen päivärahaan oikeuttavat ehdot, nehän vain siirtyvät tässä tapauksessa, jos jotain yleensä on tarjolla. 

Vierailija
24/24 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene reilusti kysymään sieltä työkkäristä miten toimia. Ethän periaatteessa menetä siinä mitään jos et kerran muutenkaan saa sieltä mitään tukea.

Rehellisyys kanattaa kuitenkin aina, olis meinaan aika ikävää jos joutuis lähtemään kesken reissun kotia siksi, ettei ole hoitanut asioita kotona kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi