Lidlin lempituotteesi?
-Kivennäisvesi, sininen pullo
-Paistopisteen tuotteet
-Suklaa
-Basmatiriisi
-Kahvi, Bellarom punainen paketti
-Edamjuusto
-Jogurtit
-Creme Fraiche
Kommentit (91)
Se sellainen kurkkusalaatti, lukikohan siinä jotain "amerikkalainen" tms. Sellainen majoneesinen mössö.
Cien 2 in 1 -shampoot, terveyssiteet, käsitiskiaine (se tummansininen, on muuten tehokkaampaa kuin Fairy), jäätelöt, pakastepizzat.. paistopisteestä nyt puhumattakaan. Siellä on vaikka mitää hyvää.
Tuli nälkä tätä ketjua lukiessa. Me haetaan viikottain Lidlistä Saskia kivennäisvettä, se sininen pullo.
Kidin rasiajääteköt on hyviä, mm. Bourbon Vanilla, saksanpähkinä ja Chocolate/Cappucino
Kalkkuna kolmiokerrosleipä! vieläkö myydään en ole varma...
Eikö kukaan osta pakasteena kananugetteja. Ei mitään mössöä, vaan kunnon lihaa. Nythän ne alkoivat muutkin kaupat myymään, mutta kolminkertasella hinnalla.
Oloasu ja angoravillaiset alushousut. Nyt en tosin ole uskaltautunut pitkään aikaan mennä kun pelekään suomalaismielisiä iih..
Kasvikset ovat osoittautuneet erittäin laadukkaiksi ainakin Helsingin Kampin Lidlissä. Laatu on ollut parempaa kuin Stockmannilla ikään.
Sweet Chilli Saucea voisi laittaa melkein joka ruokaan...ainakin kana ja possuruokiin
Edullista gluteenitonta pastaa ja spagettia, tosin nämä kaikki kolme "erilaista" on samaa tavaraa :) Mutta ovat ihan hyvän makuisiakin, toisin kuin monet muut gluteenittomat makaronit muissa kaupoissa. Deluxe pannacotta ja eridanous creamy natural yougurt mansikkahillon kanssa. Kanafileet ja kanankoivenkin on olleet erityisen maistuvia sekä joku edullinen pihvi, jonka nimeä en muista. Niin ja se pulled pork on myös hyvää!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:08"]
Raejuusto, luxury fruit and nut mysli (se sininen pussi), Etelä-Tirolin omenat sekä paistopisteen sämpylät, joiden päällä auringonkukan siemeniä <3
[/quote]
Ne on kurpitsan siemeniä.
[/quote]
Mun mielestä croissanteissa on tosi hyvä hinta-laatusuhde mutta kaikki nuo sämpylät on ihan mitäänsanomattomia.
Jugurttiosastolla on useampikin lemppari! Niiden lisäksi kynsilakanpoistoaine, kaakaojuoma, pussiteet ja paistopisteen mustikkamuffinssit.
Deluxe suklaamousse ja aina joulun alla tuleva Deluxe savu-cheddar. Viime jouluna sitä ei saanut. :(
Aurinkosuojavoide Cien. Testivoittajakin on tämä tuote, sama itse havaittu. Ja edullinen!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:05"]
Sweet Chilli Saucea voisi laittaa melkein joka ruokaan...ainakin kana ja possuruokiin
[/quote]
Allekirjoitan satakymmeneprosenttisesti. Mun kliimaksi on tuunattu köyhäruoka, eli keitetyt makaroonit johon paistan yhden sipulin ja kolmen nakkia, jotka paloittelen. Jos on juustoa, niin raastan sitä myös sekaan ja sen jälkeen satsi sekasin ja lopuksi kunnon turaus sweet chili soosia. Ai samperi kun on herkullista.
Yks päivä mulla ei ollu mitään laittaa sämpylän väliin, joten turautin sämpylän väliin chilisoosia. Ja oli muuten tosi hyvää. Nyt olen monesti vetässyt chilisoosit sämpylän väliin, vaikka olisi ollut jotain "oikeaakin" väliin laitettavaa.
Myös uuniloheen aivan mainiota. Lohen päälle runsaasti punasipulia pilkottuna soosit päälle, toimii.
Tottakai käytän sitä myös lainaamani kirjoittajan tapaan oikeisiin liharuokiinkin.
Mainio tuote kaikenkaikkiaan.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:30"]Suklaajäätelö
ja tuo Bellarom kahvi oli ennen, mutta nyt siitäkin on tehty ihan pliisu peruskahvi, ei tarvi ostaa enää kahveja lidlistä
[/quote]
Onko se kahvi saman makuista kuin Juhla mokka tai Kulta Katriina? Uskaltaako sitä ostaa? Kyseisiä kahveja nimittäin juon.
Lidlin murukahvia saa jopa juotua.
hyvää varakahviksi ja nopea apu kahvihampaan kolotukseen, jos ei jaksa keittää isompaa määrää.