Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnakkaisluottokortti lapselle?

Vierailija
17.03.2015 |

Ystäväni tehnyt näin. Voisiko typerämmin tehdä!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu sulle miksi? Itse et saa edes itsellesi luottokorttia?

Vierailija
2/7 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:04"]Kuuluu sulle miksi? Itse et saa edes itsellesi luottokorttia?
[/quote]
Onko tuossa mitään järkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin hankin. Se on näppärä vaihtoehto, kun lapsi on vaihdossa.

Mitäs typerää tuossa sitten on, kun lapsi kerran on vastuullinen. En mä sitä maailmallekaan olisi päästänyt, jos ei olis hyvää päätä harteilla ja harkintakykyä.

Toiselle lapselle en ole hankkinut edes tavallista pankkikorttia.

Vierailija
4/7 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös. Toimii hyvin. Ei ongelmia. Kortissa on joka tapauksessa luottoraja. Mielestäni tällä systeemillä tiedän tasan tarkkaan mihin lapsi rahaa käyttää. Ja lapsi tietää, että kaikki ostot näkyy automaattisesti minulle. Eli rinnakkaiskortin kontrolli on kovempi kuin, että kapsella olisi kortti omaan tiliin. Hänellä on ollut rinnakkaisdebitkortti jo 7-vuotiaasta.

Vierailija
5/7 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sitten kertoa mikä olisi oikea tapa toimia?!

Vierailija
6/7 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten  niin typerää. Minun teinillä on ollut luottokortin sivukortti jo 16v saakka.Hankin sen kun meni ulkomaille kaverin perheen kanssa.

Kertaakaan 3 v aikana ei ole ostanut mitään ilman lupaa. ei kertaakaan.  Mutta jos ap ei voi luottaa lapseensa niin kannttaisi katsoa peiliin

Vierailija
7/7 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se sitten sopii heille niin omapa on asiansa. Itse olen hommannut lapselle prepaid-lähimaksukortin, ja nettimaksukortin numeroonkin pääsee käsiksi periaatteessa, pidän noita kätevinä maksutapoina ja minulle tulee viesti kun niitä käytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan