Miten saada mies pettämisestä kiinni?
Epäilen, että miehelläni on suhde toiseen naiseen. Hän on iltoja poissa, seksi on vähentynyt, vahtaa puhelintaan kuin haukka, ylitöitä, läheisyyttäkään ei enää ole,... No ne klassiset merkit.
Puhelinta en aio tutkia - siinä sitä paitsi nykyään näppäinlukko, eli olisi aivan turhaa edes yrittää.
Suoraan olen kysynyt. Monet kerrat. Hänellä ei toista ole.
Vinkkejä kehiin?
Kommentit (10)
Googleta keylogger ja asenna miehen tietsikkaan ohjelma. Näin mä paljastin oman lumppuni uskottomuuden.
Kakkonen: Haha :)
Kolmonen: Miehellä ei tietokonetta. Käyttää minun konettani, mutta hyvin harvoin. Pääasiassa puhelin on hänen tietokoneensakin.
-ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:31"]Puuteroi terska aamuisin mustaksi, ja iltaisin sitten tarkistat onko kärkeä kastettu.
[/quote] Jos temmi onkin musta valmiiksi
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:31"]Puuteroi terska aamuisin mustaksi, ja iltaisin sitten tarkistat onko kärkeä kastettu. [/quote] Jos temmi onkin musta valmiiksi
[/quote]
Sitten tietenkin puuteroi valkoiseksi.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:31"]Puuteroi terska aamuisin mustaksi, ja iltaisin sitten tarkistat onko kärkeä kastettu. [/quote] Jos temmi onkin musta valmiiksi
[/quote]
Sitten tietenkin puuteroi valkoiseksi.
[/quote]
Daa!
Mitä väliä saada hänet kiinni - jos et luota niin et luota, ei housut nilkoissa mihinkään vaikuta enää
Jos oikeasti haluat tietää niin yksitysetsivä tai joku kaveri jota miehesi ei tunne varjostamaan. Ei välttämättä tarvitse montaa keikkaa kun on varmuus asiasta. Kokemusta on.
Erilaisia vakoiluvehkeitä saa tilattua netistä. Semmoinen vaikka kuulolle autoon.
Jos se juoksee vieraissa, niin eiköhän joka viikko käy puuhissaan. Mieti siis viikkokalenterin kanssa, milloin ne potentiaaliset ajankohdat voisivat olla, ja käy varjostamassa. Tuskin sulla montaakaan tuntia ja viikkoa menee, ennen kuin osut sopivasti kohdalle.
Puuteroi terska aamuisin mustaksi, ja iltaisin sitten tarkistat onko kärkeä kastettu.