Sairaanhoitopiiri twitterissä: olemme tyytyväisiä, jos rokotevastaiset hoitajat vaihtavat alaa
Juuri näin. Niitä ei tarvita mihinkään. Häipyköön, ketä kiinnostaa?
https://mobile.twitter.com/KantaHameenSHP/status/1469061271135920132?re…
Kommentit (268)
Väliaikaisia lähihoitajia tulisi pikakouluttaa halukkaista opiskelijoista. Koulutuksessa on paljon huttua, mistä perusälykäs selviäisi nopeasti. Tällä torjuttaisiin kriisiä. Miksi jollekin alalle pitäisi jäädä lopullisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vttumaisinta, että sitä pakkopiikkiä perustellaan muka potilaiden turvallisuudella. Sehän ei siihen taudin tartuttamiseen vaikuta paskaakaan oliko rokotettu vai ei. Jos potilaita suojella haluttaisiin, niin sittenhän se piikki pitää laittaa potilaisiin.
Hyvä pointti, näinhän tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Väliaikaisia lähihoitajia tulisi pikakouluttaa halukkaista opiskelijoista. Koulutuksessa on paljon huttua, mistä perusälykäs selviäisi nopeasti. Tällä torjuttaisiin kriisiä. Miksi jollekin alalle pitäisi jäädä lopullisesti?
Sä voit kirjata sun OmaKantaan, että et tarvitse lääkäriä tai hoitajaa, sulle riittää kouluttamaton harjoittelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttumaisinta, että sitä pakkopiikkiä perustellaan muka potilaiden turvallisuudella. Sehän ei siihen taudin tartuttamiseen vaikuta paskaakaan oliko rokotettu vai ei. Jos potilaita suojella haluttaisiin, niin sittenhän se piikki pitää laittaa potilaisiin.
Niin ja jopa heidän jumalamediansa sanoo samaa:
Suomalaisasiantuntija: Ylistetty koronarokote suojaa vain sen saajaa – ei estä tartuntoja
”Kyse on vielä vain oireiden estämisestä.”
Vierailija kirjoitti:
Missä työvoimapula? Eikö sitä olekkaan?
Eipä sellaisesta työvoimasta paljon apua ole , joka itse lisää töitä tartuttamalla potilaita tai joutuu itse rokottamattomana hoitoon.
Sama kun palokuntaan otettaisiin joku tulipalojen sytyttelijä töihin.
Eli ei siis ole mitään hoitajapulaa, terveydenhuollon kantokyky kestää hyvin eikä ole tarvetta palkankorotuksille.
Kaikkihan on sitten hyvin.
Mikset? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit kirjata sun OmaKantaan, että et tarvitse lääkäriä tai hoitajaa, sulle riittää kouluttamaton harjoittelija.
Nyt ymmärsit väärin. Lääkäreillä tuskin on mitään joukkopakoa eikä sairaanhoitajillakaan todennäköisesti. Lähihoitajilla on ohuin lääketieteellinen tietotaito, joten heissä lienee eniten salaliittoteorioiden uhreja. Puhuin ainoastaan lähihoitajista - ja olen vaikka itse valmis käymään ko. pikakoulutuksen. En muutenkaan tajua, miksi niin pieni tietomäärä on venytetty niin pitkäksi koulutukseksi. Varmaan työvoimapulakin helpottaisi, jos koulutus lyhenisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikset? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärsit väärin. Lääkäreillä tuskin on mitään joukkopakoa eikä sairaanhoitajillakaan todennäköisesti. Lähihoitajilla on ohuin lääketieteellinen tietotaito, joten heissä lienee eniten salaliittoteorioiden uhreja. Puhuin ainoastaan lähihoitajista - ja olen vaikka itse valmis käymään ko. pikakoulutuksen. En muutenkaan tajua, miksi niin pieni tietomäärä on venytetty niin pitkäksi koulutukseksi. Varmaan työvoimapulakin helpottaisi, jos koulutus lyhenisi.
Oletko nähnyt lähärin koulukirjoja? Iso pino paksuja kirjoja, joiden tiheä teksti on vaikeaselkoista ja hyvin asiapitoista.
En ole itse opiskellut, mutta selailin tyttären koulukirjoja aikoinaan. Maksoivat paljon, minä maksoin.
Onneksi tytär lopetti koulun kesken, ja vaihtoi alaa. Tuolloin äitiä harmitti kovasti, mutta nyt koronan myötä olen ollut vain helpottunut, ettei tyttärelle voida määrätä esim. työpakkoa kuolevien tartuntatautisten osastolle.
Ja olen itse siis maisteriksi asti opiskellut, mutta eri alalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikset? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään siivoojien joukkopako sairaaloista olisi katastrofi. Eli ei kannata vähätellä toisia ihmisiä.
Kyllä on röyhkeää, TYHMÄÄ porukkaa siellä jos tuo on paras mihin pystyvät! PHYI. Ja ei, en puhu rokottamattomista!
Iisakki vaan tyhjentämään potilaiden vaippoja sitten, kun on saanut hoitajien joukkopaon aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Todella törkeää tuollainen ajojahti, ihmiset saavat itse päättää ottavatko rokotuksia. Tuo v----ttuilu tulee maksamaan sairaanhoitajapulan. Kukas ne vanhukset sitten hoitaa, varmaan hoitavat sitten itse itsensä.
Hehe, jos kohta on enää niitä vanhuksia rokottamattomien jäljiltä :b
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Sunny Car Center -sotku riittänytkään? Miksi Kiemunki on taas palkattu julkiseen työhön, vaikka on jo osoittanut kyvyttömyytensä niihin? Ja taas sama moka, harkintakyky petti.
Vaikuttaa kohtuullisen mielisairaalta kyseinen tyyppi. Tyhmä saa olla, jos tuollaisen ongelmakimpun palkkaa töihin. Missä kiemunki, siellä sotku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään siivoojien joukkopako sairaaloista olisi katastrofi. Eli ei kannata vähätellä toisia ihmisiä.
En vähättele ketään. Mutta korkeammin koulutettu lääkäri tai sairaanhoitajakin on vaikeammin korvattavissa (työntekijänä, en puhu ihmisarvosta) kuin vaikka lähihoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Oikein.
Lopetetaan kaunistelu, turhanpäiväinen miellyttäminen ja poliittinen yli-korrektius. Asioista täytyy puhua niiden oikeilla nimillä ja juuri niin sairaanhoitopiiri tänään teki. Respect !
Koskisipa tämä myös kaikkea muutakin hörhöilyä esim silloin, kun työnantaja edellyttää tietynlaista työvaatetusta, niin sitä olisi käytettävä myös töissä, ja vain sitä, ilman mitään politiikkaan, elämänkatsomukseen, tai uskontoon liittyviä lisämausteita.
Ilmeisesti jotkut lääkärit, johtajat eivät vielä tajua joutuvansa syytteeseen rikoksista ihmisyyttä vastaan jne. Osallistuvat depopulatioon. Nyt ihmisille paljastuu kaikki pahat ihmiset. Katsotaan..
Jos hoitaja ei usko edes rokotuksiin, niin eiköhön tuo ole väärällä alalla.
Joskus tuntuu, että hoitajiksi kouluttautuneet rinnastavat itsensä lähinnä lääkäreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti, näinhän tämä on.
Piikitrtyt tartuttaa aineensa terveisiin. Joten potilaat ja asiakkaat vaarassa. Kiero suunnitelma valkoisia vastaan. Koettakaa nyt tajuta ketkä ovat olleet aina todelliset viholliset meille.
Ihan yleisesti ottaenkin on aika typerää työnantajalta osoittaa arvostuksen puutetta työntekijöitään kohtaan ilmaisemalla, että he joutuvatkin mennä, (että kyllä aina jostain tulee joku toinen tilalle, jep niin kuin mistä ja lopulta sekin tulija lähtee lätkimän, kun hommaan nimi paljastuu). En tiedä yhtäkään hyvin toimivaa organisaatiota, puhumattakaan työssä viihtyvistä työntekijöistä, jos heille viestitään tuohon sävyyn.
Eikö se Sunny Car Center -sotku riittänytkään? Miksi Kiemunki on taas palkattu julkiseen työhön, vaikka on jo osoittanut kyvyttömyytensä niihin? Ja taas sama moka, harkintakyky petti.