Keskolaisille joululahjaksi alennus omaan kauppaan: Pettymys purkautui somessa
"kodintekniikkaa saa 15 prosentin lisäalennuksella ja muuta käyttötavaraa 25 prosenttia halvemmalla."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0ba4fb3a-7bb1-493c-97c5-aa4a25fd35b7
Siis miksi ihmeessä tästä valitetaan? Saa ostaa mitä tarvitsee eikä sitä normaali turhaa kräsää mitä firmat antaa lahjapakkauksissa. Itse olisin tosi tyytyväinen tuollaiseen alennukseen sen sijaan että saisin jonkun lahjapakkauksen missä todennäköisesti pelkkää itselle turhaa tavaraa.
Kommentit (74)
Ihmevalitusta. Olen ollut 38 vuotta työelämässä ja kertaakann ei ole työnantaja antanut joululahjaa tai joululounasta yms.
isot siivousfirmat ei anna edes joulukorttia nykyään. silti oot jouluaatonkin töissä kaupan siivouksessa.
Meillä joululahjat loppuivat siihen, kun yrityksen osti ulkomainen yhtiö.
Muuten hyvä, mutta tuo alennus on onnettoman pieni ja koskee vain krääsää, jolla on korkeat katteet muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta tuo alennus on onnettoman pieni ja koskee vain krääsää, jolla on korkeat katteet muutenkin.
Kodintekniikkaa -15% on ihan hyvä ale.
Hyvän lahjan saavat, sillä monessa työpaikassa saa kahvikupin ja joulutortun.
Käyttötavara = kaikki ei-syötävä.
Aikoinaan saatiin Cittarista 50e lahjakortti joululahjaksi kun olin töissä. Tästä tosin jo 20v aikaa. Kyllä kelpais tuo lisäalekin, ostaisin kaikkea joka tapauksessa tarvittavaa säästöön ja joululahjat.
Tuohan kauppiaille loistava diili kun tavaroiden myynti kasvaa. Eivät ne edelleenkään tappiolla henkilökunnalle noita myy vaan katteet vähän pienemmät. Samaan aikaan tulee toisaalta säästöä kun ei tarvitse joululahjoja hankkia henkilökunnalle.
Ainoa lahja johon jokainen olisi tyytyväinen olisi raha. Siitä sitten taas verottaja veisi osansa ja hyöty jää vähäiseksi. Minusta tuo alennus on ihan tuntuva lisä sinne lompakkoon. Varsinkin, kun meillä taaskin muistettiin joka vuotisilla yt neuvotteluilla ja pikkujoulua yms ei järjestetä ettei irtisanotuille tule pahamieli.
Vähän nyt typerää valitusta. Joka tapauksessa esim ostetaan niitä lahjoja. Ostat 300e säästät 100e, uli uli.
Virkamies kirjoitti:
Ihmevalitusta. Olen ollut 38 vuotta työelämässä ja kertaakann ei ole työnantaja antanut joululahjaa tai joululounasta yms.
Minä puolestani olen ollut työelämässä lähes saman verran ja joka vuosi ollaan joululahja saatu. Esimerkiksi tänä vuonna Smartumille rahaa jota voi käyttää liikuntaan tai vaikkapa hierontaan tai kulttuuriin. 500 euroa eli aivan toista tasoa kuin saisi jonkun kupin ostettua pienellä alennuksella. Ymmärrän täysin valituksen.
Me saatiin viime vuonna yhdelta kolmikirjaimiselta kiinteistöhuoltofirmalta muovinen 10x15cm eväsrasia. :D Asiakasyritys oli tuonut toimistolle laatikollisen konjakkeja ja sanonut, että ne pitää jakaa työntekijöille, mutta mitä tapahtuikaan? Toimiston toimihenkilöt (kourallinen) pitivät pullot itsellään. Onneksi asiakas kyseli lahjoista työntekijöiltä joulun jälkeen ja nosti metakan. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Koskee krääsää mutta minä ostin teini Lille joka muuttaa opiskelemaan kattilat ja padat jotka ei oo muuten tarjouksessa
Niin tai näin niin aina valitetaan. Ens vuonna ei tule mitään ja sitten taas valitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Me saatiin viime vuonna yhdelta kolmikirjaimiselta kiinteistöhuoltofirmalta muovinen 10x15cm eväsrasia. :D Asiakasyritys oli tuonut toimistolle laatikollisen konjakkeja ja sanonut, että ne pitää jakaa työntekijöille, mutta mitä tapahtuikaan? Toimiston toimihenkilöt (kourallinen) pitivät pullot itsellään. Onneksi asiakas kyseli lahjoista työntekijöiltä joulun jälkeen ja nosti metakan. Onneksi.
Teillä on vissiin denoja toimistohommissa
Keski-Suomessa SOK:n osuuskauppa Keskimaa jakoi ennen vanhaan kaikille omistaja-asiakkaille joululahjaksi Pandan suklaarasian, mutta sitten se lahja muuttui huonompilaatuiseksi eikä mitään joululahjaa ole jaettu enää vuosiin, vaikka kuinka mainostetaan asiakasomistajuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodintekniikkaa -15% on ihan hyvä ale.
Vain jos tarvitsee uutta kodintekniikkaa.
Minusta tuo on kökkö lahja. Olisi ennemmin lahjakortti, joka koskisi myös ruokaa. Ruokaa tarvitsee jokainen.
Ite haen joulun jälkeen 50% alennuksella