Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään MBT tai Chung Shi kenkiä?

13.08.2008 |

Mitä olette tykänneet?

Me ostettiin tänään mulle ja pojalle jälkimmäiset (oli paremman tuntuiset jalkaan kuin MBT:t, kun soviteltiin molempia). Hirmuinen hinta oli kyllä, mutta jospa tuo innostaisi meitä käymään kävelylenkeillä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sovittelin MBT kenkiä Stockalla. En tiedä, että ovatko ihan samanlaiset rakenteeltaan, mutta idea lienee suht sama. Mies jolla on pronaatioon taipumusta sai astuttua MBT:t tosi huonoon asentoon ja mulla MBT:t tuntui tosi hassuilta, kun kantapääosa oli niin suora ja kanta hölskyi vaikka kenkä oli ihan sopivan kokoinen ja nauhoilla kiristetty. Mulle siis tuo Chung Shi oli ihan ehdoton valinta, uskon, että ne kalliimmat MBT:t olisi mulla jääneet käyttämättä. Mies ei löytänyt kummistakaan hälle sopivaa mallia ja poika tykkäs enemmän Chung Shista kuten minäkin.

Chung Shita oli muuten eri liikkeissä erilaisia malleja ja jännä oli miten ne koot meni. Kaikki kamalan pieniä kokoja ja toisissa malleissa meni koot koko numeroilla ja toisissa puolikkailla.

Vierailija
2/11 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun muuten mietin, niin niissä MBT:ssä oli pehmeät pohjat sieltä kannasta ja noissa toisissa on ennemminkin sellainen fiilis kuin astuisi sellaisen kepin yli (pilates).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Helsingissä?

Vierailija
4/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten älysin, että nuohan vain matkivat paljain jaloin kävelyä jota ei mikään voita. Että meikämamma porskuttaa aina ilman kenkiä kun vain voi. Eikä muuten viime kesänkään jäljiltä ollut yhtään kovettumia tai muuta ruttoa kun kävin jalkahoidossa ja hoitaja huomautti jalan erinomaisesta kunnosta.

Vierailija
5/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkään tosi paljon. selkävaivat lähteneet, ryhti parantunut jne

Vierailija
6/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo ei ihan suoraan matki paljain jaloin kävelyä - ehkä ennemminkin paljain jaloin kävelyä pehmeässä hiekassa tai jonkin puupalikan yli. Feelmaxit on minusta aika tavalla samanlaiset kuin avojaloin kävelisi ja sekin varmasti oikein terveellistä vaihtelua, jos ei kovin kovalla pohjalla ja kovin kovaa mene.

Hirmuisen innolla odotan, että pääsen noita sisään ajamaan.

Vierailija
7/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tyytyväinen. Ainoa miinus, että ne pidentää mua pitkää entisestään..

Vierailija
8/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asun niissä! Ne todellakin suoristaa ryhtiä, kiinteyttää lihaksia ja kävellä voi vaikka viikon non stop ja ei tunnu missään!

Ensin joutuu harjoittelemaan tasapainoittelua ja voi tuntua alussa painavilta, mutta kun tottuu, niin tavalliset kengät (ihan lenkkaritkin) tuntuu epämukavilta.

On hintansa väärti, centilleen!

Vierailija
9/11 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun laitoin ne jalkaan, en ole muita käyttänytkään. Syksyksi on ostettava umpimalliset MBT:t.

Stockalla luulisin olevan parhaat valikoimat, ainakin keskustassa.

Vierailija
10/11 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chung Shi -kenkiä jo sovitin ja ne tuntuivat hyvälle.

Missä on Helsingissä parhaat valikoimat MBT-kenkiä? Ajattelin käydä katsomassa ja kokeilemassa myös niitä ennen ostopäätöstä.

Onko Chung Shissa ja MBT:ssa samanlainen idea ja pohjan rakenne eli onko muuta eroa kuin merkki?

Vierailija
11/11 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta mitä vaikutusta kengillä on, jos kivut ovat nilkoissa?