Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini häiriköi leffassa ja sai läimäyksen

Vierailija
17.03.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1426496716913.html

Nainen kyllästyi teinipojan häiriköintiin ja karkin viskelyyn ja antoi avokämmenellä naamalle. Teinin huoltaja ei nostanut syytettä. Taisi tietää, että hänen pilttinsä ei ole kaikkein kilteimmästä päästä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:32"] Ei varmasti enää häiriköi elokuvissa! Mua vaan hämäsi toi "huoltaja ei enää vaadi.." Eli se aluksi vaati? Anyway ihan oikein. [/quote] Jos et osaa käyttäytyä oikein elokuvissa, se oikeuttaa minua lyömään sinua naamaan? M26 [/quote] Jos heittelen sua jollakin ja en kuuntele puhetta. N19

[/quote]

Valitan jollekin vastuuhenkilölle ja vaadin, että sinut poistetaan salista. En halua syytettä pahoinpitelystä. M26

[/quote]

Ei henkilökunta siihen puutu millään tavalla. Jos minulle tulisi aikuinen mies valittamaan että ei saa alaikäistä kuriin niin nauraisin hänelle ja heittäisin hänet ulos salista. 

Jokaisen aikuisen velvollisuus on laittaa lapset ja teinit kuriin. Se asia EI kuulu millekkään henkilökunnalle. 

Vierailija
22/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:44"]Se lyöjä maksoi siitä lyönnistä ihan kivat korvaukset, joten kyllä hän sai rangaistuksen, vaikka asiaa ei oikeuteen viety. Sopimuksia voidaan tehdä ja tuossakin lyöjälle oli parempi maksaa useita satasia kuin menettää työnsä. Lyötykin voitti, koska oikeus ei olisi määrännyt niin isoja korvauksia kuin mitä hän sai. [/quote] Paljon se sai korvauksia?

[/quote]

Sen verran, että huoltaja ei viitsinyt lähteä oikeuteen selvässä asiassa.

[/quote]

Ei se mitään korvauksia saanut. Asia ei mennyt oikeuteen koska syyttäjä ei sitä sinne suostunut viemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:53"]

Jos lapseni käyttäytyisi noin niin laittaisin hänet lastenkotiin välittömästi. Tuosta ei pitäisi selvitä millään ulosheittämisellä ja puhuttelulla. 

[/quote]

Ammattilaisetko hoitavat kaiken pahanolon pois. Missä hiton virtuaalitodellisuudessa sinä elät?! Pois vanhemman silmistä niin ongelma poistuu.

Vierailija
24/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermapertti siellä kasvamassa, onnea vanhemmille olette epäonnistuneet loistavasti!

Vierailija
25/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:53"]

Jos lapseni käyttäytyisi noin niin laittaisin hänet lastenkotiin välittömästi. Tuosta ei pitäisi selvitä millään ulosheittämisellä ja puhuttelulla. 

[/quote]

Ammattilaisetko hoitavat kaiken pahanolon pois. Missä hiton virtuaalitodellisuudessa sinä elät?! Pois vanhemman silmistä niin ongelma poistuu.

[/quote]

Siinä vaiheessa kun nuori toimii noin sairaasti niin sitä ei enää voi vanhempi korjata. Siinä tarvitaan jo ammattilaisia ja jatkuvaa valvontaa. 

Ei ihmisellä joka toimii niin kuin noi nuoret ole kaikki kohdallaan. Ei terve ihminen toimi tuolla tavalla

Vierailija
26/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:55"]

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1426496716913.html

Nainen kyllästyi teinipojan häiriköintiin ja karkin viskelyyn ja antoi avokämmenellä naamalle. Teinin huoltaja ei nostanut syytettä. Taisi tietää, että hänen pilttinsä ei ole kaikkein kilteimmästä päästä.

[/quote]

Itse en varmaan olisi noin tehnyt. Olisin lyönyt nyrkillä.

Kusipäät eivät ymmärrä kuin fyysistä kipua, puheelle ne vaan nauravat.

Mutta ihan oikein nainen teki, propsit siitä.

Vierailija
27/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:32"] Ei varmasti enää häiriköi elokuvissa! Mua vaan hämäsi toi "huoltaja ei enää vaadi.." Eli se aluksi vaati? Anyway ihan oikein. [/quote] Jos et osaa käyttäytyä oikein elokuvissa, se oikeuttaa minua lyömään sinua naamaan? M26 [/quote] Jos heittelen sua jollakin ja en kuuntele puhetta. N19

[/quote]

Valitan jollekin vastuuhenkilölle ja vaadin, että sinut poistetaan salista. En halua syytettä pahoinpitelystä. M26

[/quote]

Ei henkilökunta siihen puutu millään tavalla. Jos minulle tulisi aikuinen mies valittamaan että ei saa alaikäistä kuriin niin nauraisin hänelle ja heittäisin hänet ulos salista. 

Jokaisen aikuisen velvollisuus on laittaa lapset ja teinit kuriin. Se asia EI kuulu millekkään henkilökunnalle. 

[/quote]

Vastauksesi perusteella epäilen, että olet oikeasti töissä jollain palvelualalla. Asiahan nimenomaan kuuluu henkilökunnalle, jos jostain asiakkaasta on haittaa muille asiakkaille. Vai miksi luulet, että henkilökunta ja vartijat ovat edes olemassa? No, kyllähän se minulle sopii, jos saan ruveta jakelemaan iskuja mielivaltaisesti ihan kenelle tahansa. Eihän tämän periaatteessa tarvitse rajoittua lapsiin. Jos joku aikuinen nainen puhuu liian kovaa elokuvateatterissa, saan näköjään iskeä hänet kanveesiin.

Vierailija
28/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tässä on kyllä kova täti! Jokainen kykyjensä mukaa ja toisille sitä näemmä jaetaan vähän enemmän. Onnea! Me muut tyydymme vähempään!

Vierailija
29/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin saman tien karjassut, että nyt loppu se sikailu. Jos ei olisi toennut, niin sitten henkilökunta olisi saanut poistaa huonosti käyttäytyvät kakarat.

Väkivalta ei ole ratkaisu tässäkään tilanteessa.

Vierailija
30/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tässä on kyllä kova täti! Jokainen kykyjensä mukaa ja toisille sitä näemmä jaetaan vähän enemmän. Onnea! Me muut tyydymme vähempään!

[/quote]

Kukaan ei ole puhunut väkivallasta.

Vierailija
31/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:06"]

Mä olisin saman tien karjassut, että nyt loppu se sikailu. Jos ei olisi toennut, niin sitten henkilökunta olisi saanut poistaa huonosti käyttäytyvät kakarat.

[/quote]

Väkivalta ON joskus oikein hyvä ratkaisu.

Toki se viimeinen jos puhe ei auta.

Vierailija
32/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:06"]

[/quote]

Väkivalta ON joskus oikein hyvä ratkaisu.

Toki se viimeinen jos puhe ei auta.

[/quote]

Väärin. Väkivalta on ainoastaan silloin paras ratkaisu, kun joku käy päälle. Tätä kutsutaan yleisesti itsepuolustukseksi.

Vierailija
33/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siinä olet kyllä ihan pirun oikeassa. :D Kukaan ei puhunut väkivallasta! Kova on mimmillä uho, mutta entä sitten kun on tilanne päällä?! Yritin vaan sitä sanoa, että kyllä minä ottaisin jalat alle, enkä rupeisi vieraille teineille uhomaan...

Vierailija
34/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä nössö. Ensin ollaan niin kovista ja käyttäydytään huonosti ja heti perään märistään äitiä apuun kun joku antaa takaisin huono käytästä. Varsinainen isänmaan toivo. Pitäs vaan ottaa tavaksi vetää saman tien turpiin näitä "anarkisteja", siinäpä saavat sitten sitä kaipaamaansa kapinointia.

Vierailija
35/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:20"]

Haluaisin kätellä pojan huoltajaa, ei ole sentään yksi niistä curling meuhkaajista jotka olisi ehtinyt tiedottaa tuosta jo Facebookkia ja Iltasanomia myöten ja vaatia päitä vadille.

Minäkään en tuossa tapauksessa kehtaisi vaatia rangaistusta.

[/quote]

No jaa, onhan tästä jo sentään tehty poliisiasia, eli tämä on juuri näitä curlingvanhepia.

Vierailija
36/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:27"]

Voi mikä nössö. Ensin ollaan niin kovista ja käyttäydytään huonosti ja heti perään märistään äitiä apuun kun joku antaa takaisin huono käytästä. Varsinainen isänmaan toivo. Pitäs vaan ottaa tavaksi vetää saman tien turpiin näitä "anarkisteja", siinäpä saavat sitten sitä kaipaamaansa kapinointia.

[/quote]

Mitä vittua sä höpiset? Missä vaiheessa puhuttiin anarkisteista? :D

Vierailija
37/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:04"]

Taas naiset käyttämässä fyysistä väkivaltaa miehiä kohtaan. Entä jos poika olisikin lyönyt nyrkillä takaisin? Ehkä järkevintä tuossa tilanteessa olisi ollut kutsua vartija paikalle.

[/quote]

Ei tainnut koko elokuvateatteriin sattua yhtään miestä, joka olisi ojentanut poikia, joten sekin jäi naisille.

Tuossahan olisi  pitänyt nostaa meteli jo kesken elokuvan ja nuo paskamahta olisi pitänyt poistaa salista.

t.mies

Vierailija
38/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:11"]

Vetäisin kyllä aivan täysiä turpaan, jos joku persesilmätön "vapaan kasvatuksen" saanut nulikka tulisi viskomaan minua yhtään millään. Ja isä tai äiti saisi kämmensyrjää nenäluuhun sitten jälkeenpäin. Istu alas ja ole hiljaa!

[/quote]

Eli pahoinpitelisit alaikäisen lapsen. No, ehkä olet henkisesti hänen tasollaan.

[/quote]

Kun alat idiootiksi, niin varaudu siihen että joku muukin voi tehdä niin.

Vierailija
39/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siinä olet kyllä ihan pirun oikeassa. :D Kukaan ei puhunut väkivallasta! Kova on mimmillä uho, mutta entä sitten kun on tilanne päällä?! Yritin vaan sitä sanoa, että kyllä minä ottaisin jalat alle, enkä rupeisi vieraille teineille uhomaan...

[/quote]

Miksi? En minä pelkää jotain teinejä

Vierailija
40/67 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:11"]

Vetäisin kyllä aivan täysiä turpaan, jos joku persesilmätön "vapaan kasvatuksen" saanut nulikka tulisi viskomaan minua yhtään millään. Ja isä tai äiti saisi kämmensyrjää nenäluuhun sitten jälkeenpäin. Istu alas ja ole hiljaa!

[/quote]

Eli pahoinpitelisit alaikäisen lapsen. No, ehkä olet henkisesti hänen tasollaan.

[/quote]

Palataan asiaan kun joudut 14 vuotiaiden pojannulikoiden joukkoraiskaamaksi. Rikosoikeudellinen vastuu pitäisi laskea koskemaan 12 vuotiaita ja sitä vanhempia. Kyllä tuon ikäiset jo tietää mitä saa tehdä ja mitä ei saa ja ne tietää myös sen mitä voivat tehdä joutumatta siitä vastuuseen ja käyttävät sitä myös hyväkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän