Onko olemassa hyvää jouluelokuvaa, joka ei ole romanttinen hömppä?
Haluaisin katsoa erilaisten ihmisten joulua, rikkaiden ja köyhien, tunnelmaa. Ei mitään nainen-löytää-miehen-romantiikkaa, vaan jotakin oikeaa tunnelmaa. Kaikenikäisten ihmisten tunnelmaa. Tiedättekö yhtään, mä en löytänyt :(
Kommentit (46)
Minkähän ikäisen kansa tuon Die Hardin voisi katsoa? 12 v poika? Itse taisin olla 15, kun tämän näin.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäisen kansa tuon Die Hardin voisi katsoa? 12 v poika? Itse taisin olla 15, kun tämän näin.
16 näyttää olevan nyt Finkinon ikäraja elokuvalle. Mieti siitä. Itse olen kyllä varmasti ollut paljon nuorempi kuin 16, kun tuon ensimmäistä kertaa katsoin.
Jos haetaan jouluelokuvaa jossa on kaikki jouluelokuvan piirteet ja ominaisuudet mutta maustettu kivasti mustalla huumorilla niin: kuusi, pukki ja kuokkavieras (surviving christmas 2004) on aika hyvä, vaikka pikkasen sitä "väkinäistä romantiikkaakin" on mukana.
oliskohan ollutnimi matkalla jerusalemiin? tai joku sen tyyppinen sama naisohjaaja kun teki sen sarjan twilight. kertoo ensimmäisestä joulusta.oli hyvin tehty ja ajauksia herättävä.ei siirappinen mutta sopii jouluun.
Kysyitpä juuri sopivassa saumassa, sillä tänään ja huomenna finnkinon teattereissa, universumin paras elokuva.