And just like that - en kestä!
Oletteko jo katsoneet HBOlta Sinkkuelämää jatkosarjan. Katsoin ne kaksi ekaa jaksoa ja oli aivan kamala aloitus! Ihan epäuskoinen olo tuosta juonenkäänteestä Mr Bigiin liittyen.
Harmittaa! En ole varma haluanko katsoa enempää, kun julkaisevat.
Kommentit (2789)
Moni lyttää Mirandan hahmon hupsuna. Mutta muistatteko kuinka höppänä hänestä tuli kun tajusi rakastavansa Steveä, piiloutu sängyn alle ja teki itku kurkussa muffinsseja jne. Tämä nyt vaan yks esimerkki mutta mun mielestä M on aina ollu miesten/ihastusten suhteen ihan sekasin miesten/ihastusten suhteen?
Huoh. Surullinen olen legendaarisen SATC:n puolesta. Teatraalista, ylinäyteltyä sontaahan tämä tuore viritelmä on. Ja se loputon LGBT-porukan alleviivattu nuoleskelu.
Stevestähän on tehty näissä uusissa jaksoissa ihan täysi idiootti, kuuro ja huutaen puhuva seniili ukonhöppänä, jotta katsojat voivat antaa Mirandalle synninpäästön: ”hyvä vaan että erosi tuollaisesta”.
Huvittava miten Sam Jonesia yritetään jaksoissa jatkuvasti korvata saman tyyppisillä hahmoilla: erityisesti Neema hoitaa ulkoisen puolen ja Anthony pervot puheet. Nyt onneksi näissä viimeisimmässä jaksoissa Samanthasta puhuminen ja tekstiviestien lähettely on sentään lopetettu.
Mä luulin että tää loppui 8 osaan. Ei riitä kyllä mielenkiinto katsoa enempää. Kidutusta.
Muistelkaapa vaan alkuperäistä sarjaa ja Mirandan ja Steven suhdetta. Miranda vähätteli Steveä ihan alusta asti sekä suoraan Stevelle että ystävilleen, tuloeroista ja muista tuli konflikteja, joita ei pystytty keskustellen selvittämään, Miranda vihasi "häämatkaansa" jne, lista on pitkä. He eivät koskaan olleet hyvä match, vaikka välillä hauskaa olikin ja seksi oli hyvää.
En tokikaan ole sitä mieltä, että tuo Mirandan pettäminen ja koko avioero olisi kirjoitettu edes tyydyttävästi tähän uuteen, mutta tuo avioero ei kyllä ole yhtään mikään yllätys. Itse olin yllättynyt siitä, että ovat ylipäätään vielä yhdessä tässä uudessa sarjassa. Steve on hahmona yksi munkin suosikkeja (ja niin on Mirandakin), mutta yhteen he ei koskaan sopineet.
Melkein toivoisin että tulisi toinen kausi, jos jää tähän niin on todella ohut ja pliisu jatko alkuperäiselle sarjalle.
Vierailija kirjoitti:
Moni lyttää Mirandan hahmon hupsuna. Mutta muistatteko kuinka höppänä hänestä tuli kun tajusi rakastavansa Steveä, piiloutu sängyn alle ja teki itku kurkussa muffinsseja jne. Tämä nyt vaan yks esimerkki mutta mun mielestä M on aina ollu miesten/ihastusten suhteen ihan sekasin miesten/ihastusten suhteen?
No, en muistanut, mutta että sen uudet lakiopinnotkin oli sille kuin hepreaa oli typerää.
Vierailija kirjoitti:
Melkein toivoisin että tulisi toinen kausi, jos jää tähän niin on todella ohut ja pliisu jatko alkuperäiselle sarjalle.
Joo älä huolestu kyllä tulee, vielä haudastakin vääntävät tätä sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistelkaapa vaan alkuperäistä sarjaa ja Mirandan ja Steven suhdetta. Miranda vähätteli Steveä ihan alusta asti sekä suoraan Stevelle että ystävilleen, tuloeroista ja muista tuli konflikteja, joita ei pystytty keskustellen selvittämään, Miranda vihasi "häämatkaansa" jne, lista on pitkä. He eivät koskaan olleet hyvä match, vaikka välillä hauskaa olikin ja seksi oli hyvää.
En tokikaan ole sitä mieltä, että tuo Mirandan pettäminen ja koko avioero olisi kirjoitettu edes tyydyttävästi tähän uuteen, mutta tuo avioero ei kyllä ole yhtään mikään yllätys. Itse olin yllättynyt siitä, että ovat ylipäätään vielä yhdessä tässä uudessa sarjassa. Steve on hahmona yksi munkin suosikkeja (ja niin on Mirandakin), mutta yhteen he ei koskaan sopineet.
Mua ei haittaa niiden ero mutta se haittaa että Steve on kuin dementikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa niiden ero mutta se haittaa että Steve on kuin dementikko.
Olihan sen äitikin. Periytyy vahvasti. Loogista. Ja ainahan se on höppänä ollut. Ja näyttelijä käyttää oikeastikin kuulokonetta. Ehkä tässä syyt. Miranda palaa vielä Steven luo.
En usko, että palaa Steven luokse, jos se hyvä seksikin on heillä loppunut jo aikaa sitten. Seksitön suhde ei kyllä toimi vaikka ollaan "jo" 55v. Ymmärrän, että M haluaa jt muuta vielä kokea. Ihmettelwn ettei Steve. Hänhän oli ihan vauhdissa nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä kommentista. Moni on muistellut kuinka SATC-aikana Miranda oli niiiin älykäs jne. mutta myös minun muistikuva on että Miranda oli toki itsenäinen mutta myös just tuollainen.
Ja Steveä hän on hyppyyttänyt aina oman tahtonsa mukaan. Siksi Steven suhtautuminen eroon oli hyvä ja uskottava "mä en jaksa noita sun kriisejä enää tän ikäisenä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä kommentista. Moni on muistellut kuinka SATC-aikana Miranda oli niiiin älykäs jne. mutta myös minun muistikuva on että Miranda oli toki itsenäinen mutta myös just tuollainen.
Ja Steveä hän on hyppyyttänyt aina oman tahtonsa mukaan. Siksi Steven suhtautuminen eroon oli hyvä ja uskottava "mä en jaksa noita sun kriisejä enää tän ikäisenä".
Ja hyppeli kadulla piilotellen kun näki ex ericin ja kun näkivät steven ja aidanin sekoili huolella. Omissa keisseissään miranda rokkaa mut ihmissuhteissa on ollut paljon epävarmuutta. Kerran läks lounaalta kun ei kestänyt naisten penisjuttuja. Näitä riittää!
Missä Aidan? Näyttelijä oli kuvauksissa ja sanoi haastattelussa olevansa mukana useammassa jaksossa. Ei ollut tässä viimeisessäkään. PR-temppu, vai onko hänet leikattu ulos?
Vierailija kirjoitti:
Missä Aidan? Näyttelijä oli kuvauksissa ja sanoi haastattelussa olevansa mukana useammassa jaksossa. Ei ollut tässä viimeisessäkään. PR-temppu, vai onko hänet leikattu ulos?
Olisiko voinut olla Kihon kanssa kuvatuissa kohtauksissa, jotka leikattiin viimeisestä jaksosta pois?
Sarjahan on todella hyvä ja kaikki vanhenevat joskus kuten päätähdillekin on käynyt, eivät kaikki ole ikuisesti nuoria... hyvä että ko. sarja on tehty :)
Vähän offtopic, mutta onnistuisiko Kihon tuhkien vieminen Pariisiin ja sirottelu alas sillalta noin vain? Suomessa on ainakin tiukat lait sen suhteen, mihin tuhkan voi sirotella. Tuhkia ei voi mennä kippaamaan mihin tahansa itselle tärkeään paikkaan. En usko, että Suomi on tässä asiassa kovin poikkeuksellinen maa - muutenhan tuhkia olisi vaikka missä. Tuossa mietityttikin, voiko tuhkat viedä Jenkeistä Ranskaan noin vain?
Sarjahan loppui ihan mahtavasti, toivottavasti tulee jatkoa.
Katson sinkkuelämää ja ai että tuolla Carriella on täydellinen vartalo - pieni, siro ja hyvin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vähän offtopic, mutta onnistuisiko Kihon tuhkien vieminen Pariisiin ja sirottelu alas sillalta noin vain? Suomessa on ainakin tiukat lait sen suhteen, mihin tuhkan voi sirotella. Tuhkia ei voi mennä kippaamaan mihin tahansa itselle tärkeään paikkaan. En usko, että Suomi on tässä asiassa kovin poikkeuksellinen maa - muutenhan tuhkia olisi vaikka missä. Tuossa mietityttikin, voiko tuhkat viedä Jenkeistä Ranskaan noin vain?
Mikähän tuota estäisi tuota tuhkien kuljetusta? Olen lennellyt paljon Pariisin ja USA:n väliä ja jos ruumaan tuhkat laittaa matkatavaroihin johonkin pakettiin tai kääreeseen mitä laitonta siinä on? Täytyy sanoa että pidin paljon tavasta jolla kausi loppui, toivottavasti tulee jatkoa. En lainkaan jaksa yhtyä täällä vallinneeseen näkemykseen siitä miten oli liian wokea paskaa. Ei ollut ja päähenkilöt oli kuitenkin taas sarjan lopussa keskiössä, vaikka New York siinä heidän ympärillään olikin muuttunut kuten asioiden tapana on.
Inhoan antaumuksella Chen hahmoa. Ei helkkari jos viimeisessä jaksossa taas Miranda fanityttöilee kun Che laukoo nerouksia palvovan yleisön edessä ja vähän rennosti pössyttelee taas kun Miranda tulee sekoilemaan.
Kyseessä ei ole nyt täti-ihmisen purkaus kun woke ahdistaa. Ysärillä SATC tuntui vanhanaikaiselta sukupuolivähemmistöjä kuvatessaan kun omassa elämässä oli nämä kuviot jo aivan tuttuja.