And just like that - en kestä!
Oletteko jo katsoneet HBOlta Sinkkuelämää jatkosarjan. Katsoin ne kaksi ekaa jaksoa ja oli aivan kamala aloitus! Ihan epäuskoinen olo tuosta juonenkäänteestä Mr Bigiin liittyen.
Harmittaa! En ole varma haluanko katsoa enempää, kun julkaisevat.
Kommentit (2789)
Vierailija kirjoitti:
Näin teoriavideon siitä, että Carriellä olisi ehkä muistisairaus? Mielestäni teoria oli aika osuva. Muita, jotka ovat huomenneet viitteitä tästä?
Millaisia viitteitä? Anna esimerkki?
Tekevät aikahypyn 20v päähän jolloin esittävät yli 70v mummoja xD
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsoa SATC alusta alkanen ja olipa kiva yllätys kun nuori Bradley Cooper on pienessä osassa toisella kaudella (Carrien iltaseurana).
Eikös se ollut se jakso kun Carrie meni pitkäksi venyneen illan jälkeen krapulassa lehden kansikuvauksiin? Sitten Bradleyn hahmo bongasi samaisen lehden kioskilta tunnistaen Carrien tuosta ei niin mairittelevasta kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Näin teoriavideon siitä, että Carriellä olisi ehkä muistisairaus? Mielestäni teoria oli aika osuva. Muita, jotka ovat huomenneet viitteitä tästä?
Apua! No nyt mentäisiin jo vähän liiankin realismiin, kuten mentiin jo lonkkaleikkauksen kanssa. Olen itse 57 v, eikä lonkat naksu ja pääkin käsittääkseni jokseenkin pelaa - enkä ole itseäni hoitanut edes vegaanisilla brunsseilla, vaan ihan sekaruokaa syönyt...
En kyllä itsekään usko aikahyppäykseen, tuli vain mieleeni, että onko jokin syy, miksi piti korostaa, että kyse on juuri ja tarkalleen viidestä vuodesta. Tämä nyt tietysti minulta on vähän lapsellista, koska mitäs syitä tässä nyt oikeastaan on tarvittu mihinkään juonenpätkään, joita on roiskaistu muun sekaan huoletta. Saati, että näitä juonenkäänteitä sitten olisi sen kummemmin lähdetty seurailemaan.
Toiset väittävät wokeksi, minä väitän äärikonservatiiviseksi. Esim. aborttia ei voitu epätoivotun raskauden kohdalla edes vaihtoehtona mainita.
Vierailija kirjoitti:
Toiset väittävät wokeksi, minä väitän äärikonservatiiviseksi. Esim. aborttia ei voitu epätoivotun raskauden kohdalla edes vaihtoehtona mainita.
Itse asiassa mainittiin, eli käytiin joku verhotuin sanoin käyty keskustelu, että niin onhan tämä vaihtoehto, jota emme vielä ole maininneet, mutta....no tuen sinua joka tapauksessa, minkä ratkaisun teetkin...juu ajattelin sitä kyllä, mutta missään nimessä en voi sitä tehdä, mutta kiitos, kun sanot tukevasi minua. Eli että ei tietenkään ei sitä vaihtoehtoa. Vaan näppärästi saadaan keskenmeno. Joka taas saa ajattelemaan, että mitä ihmeen pointtia koko juoneenkäänteessä edes oli.
Sekö juuri, että missään tilanteessa joka tapauksessa ei aborttia?
Muutenkin olen kanssasi samaa mieltä sikäli, että loppujen lopuksi kun sarjaa kokonaisuutena katsoo, kaikki ongelmathan pohjimmiltaan tulevat vain siitä, että henkilöt haluavat tehdä asioita ns. toisin. Ei olisi Mirandalla kurjaa, ellei olisi alkanut lesboilemaan, olisi vain siististi alkoholisoitunut. Ei olisi Anthonyllä aihetta suun vääntöön, jos olisi pysynyt homoille jo annetuissa raameissa. Naiset nyt ilman muuta lakatkoon hössöttämästä työareenoilla.
Carrie melkein pääsi jo hunajaa lipaisemaan, kun ymmärsi tehdä, kuten mies sanoo ja myydä kämppänsä ja toiveethan on hei vieläkin, että pääsee palkintopokaalinsa pokkaamaan, kun malttaa vaan 5 vuotta.
Voiko ihmiset olla noin ongelmaisia, että alkavat katsoa sarjoja. Eikö oma elämä riitä?
Yksi mikä minusta ei sovi tähän sarjaan ollenkaan, on niiden hemmoteltujen kakaroiden ongelmien vatvominen. Jos 'tiedostavalla' ja 'modernilla' kasvatustyylillä saa aikaan noin sekaisin olevia ja huonosti käyttäytyviä lapsia, toimii sarja ainakin hyvänä mainoksena perinteiselle kasvatukselle. Ei oikeasti kiinnosta teini-ikäisten [seksi]elämä yhtään ja jos sarjan kohdeyleisö on aikuiset naiset (ja muut sukupuolet) niin suuresti epäilen, että kiinnostaa muitakaan.
Steve on ainoa täyspäinen koko porukasta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mikä minusta ei sovi tähän sarjaan ollenkaan, on niiden hemmoteltujen kakaroiden ongelmien vatvominen. Jos 'tiedostavalla' ja 'modernilla' kasvatustyylillä saa aikaan noin sekaisin olevia ja huonosti käyttäytyviä lapsia, toimii sarja ainakin hyvänä mainoksena perinteiselle kasvatukselle. Ei oikeasti kiinnosta teini-ikäisten [seksi]elämä yhtään ja jos sarjan kohdeyleisö on aikuiset naiset (ja muut sukupuolet) niin suuresti epäilen, että kiinnostaa muitakaan.
Jep. Noi lapset on ihan päästään sekaisin ja osa syy siihen on jatkuva ymmärtäminen ja kaikessa periksi antaminen.
Kyynisempi voisi ajatella, että se on ehkä tarkoituskin. Saada ihmiset ajattelemaan onko nykyinen ilmapiiri hyväksi lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli outoa. Se mainittiin, muttei sitä voitu mainita suoraan nimeltä. Roe vs Waden kumoamisen jälkeen olisi luullut ettei näistä olla niin kierteleviä, vaikka vain solidaarisuudesta. Carrie, joka kirjoitti roisia puhetta seksistä, oli liian myös liian estoinen sanoakseen postcadissa "vagina". Naisen lisääntymiseen liittyvä sanasto on yhtäkkiä jotain radikaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsoa SATC alusta alkanen ja olipa kiva yllätys kun nuori Bradley Cooper on pienessä osassa toisella kaudella (Carrien iltaseurana).
Eikös se ollut se jakso kun Carrie meni pitkäksi venyneen illan jälkeen krapulassa lehden kansikuvauksiin? Sitten Bradleyn hahmo bongasi samaisen lehden kioskilta tunnistaen Carrien tuosta ei niin mairittelevasta kuvasta.
Just tämä!
Vierailija kirjoitti:
. Carrie, joka kirjoitti roisia puhetta seksistä, oli liian myös liian estoinen sanoakseen postcadissa "vagina". Naisen lisääntymiseen liittyvä sanasto on yhtäkkiä jotain radikaalia.
Ei kai ongelma ollut vagina-sana vaan se, että olisi joutunut lukemaan podcastissa kaupallisen yhteistyön tiimoilta jonkun emättimen hiivatulehduslääkkeen mainoksen, vai muistanko väärin? Itse sanoisin myös ei moisille yhteistöille.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Noi lapset on ihan päästään sekaisin ja osa syy siihen on jatkuva ymmärtäminen ja kaikessa periksi antaminen.
Miten ovat "päästään sekaisin"? Tarkoititko sitä, että Lily halusi harrastaa poikaystävänsä kanssa seksiä? Eikös ole ihan normaalia, että sen ikäiset miettii jo noita juttuja. Ihan tyypillisiltä teineiltä mielestäni vaikuttavat. Ainoastaan tosi hemmotelluilta ja voisivat kyllä olla kiitollisempia vanhenmilleen. Mutta kuulunee ikään tuo itsekeskeisyys. Vanhempana sitten ymmärtävät arvostaa sitä mitä ovat saaneet ja miten onnekkaita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Carrie, joka kirjoitti roisia puhetta seksistä, oli liian myös liian estoinen sanoakseen postcadissa "vagina". Naisen lisääntymiseen liittyvä sanasto on yhtäkkiä jotain radikaalia.
Ei kai ongelma ollut vagina-sana vaan se, että olisi joutunut lukemaan podcastissa kaupallisen yhteistyön tiimoilta jonkun emättimen hiivatulehduslääkkeen mainoksen, vai muistanko väärin? Itse sanoisin myös ei moisille yhteistöille.
Eikö se ollut vanhemmille naisille tarkoitettu tuote iän tuomiin ongelmiin? No joka tapauksessa minunkin mielestä Carrien suhtautuminen oli kyllä outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ovat "päästään sekaisin"? Tarkoititko sitä, että Lily halusi harrastaa poikaystävänsä kanssa seksiä? Eikös ole ihan normaalia, että sen ikäiset miettii jo noita juttuja. Ihan tyypillisiltä teineiltä mielestäni vaikuttavat. Ainoastaan tosi hemmotelluilta ja voisivat kyllä olla kiitollisempia vanhenmilleen. Mutta kuulunee ikään tuo itsekeskeisyys. Vanhempana sitten ymmärtävät arvostaa sitä mitä ovat saaneet ja miten onnekkaita ovat.
Teinit ovat itsekeskeisiä ja ajattelevat seksiä, tottakai. Mutta tuo Rock-sekoilu nyt ainakin. Asiasta ei edes keskusteltu sen kummemmin.
Ja juuri tuo hemmottelu. Kun lapsille ei pystytä sanomaan vastaan, syntyy juuri tuollaisia että äiti etsii lumimyrskyssä kondomeja.
Kun voisi sanoa, että jos olet mielestäsi tarpeeksi vanha harrastamaan seksiä, olet tarpeeksi vanha hoitamaan ehkäisyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se kyllä ihan normaalia ole, että äitä sählää tyttären seksielämässä mukana kondomeja myöten. Yksityiasiana monet teinitkin tahtovat seksielämänsä pitää siinä kuin aikuisemmatkin.
Miettiä voi ja seksistä yleensä jutella, mutta ei ainakaan mun äidille ole kuulunut, mikä kerta oli mun eka kerta. Hyi ajatustakin, että olisi ollut äippäli kortsupaketin kanssa ovella.
Olisin varmaan alkanut siitä tänne asti kestävän selibaatin pelkästä inhotraumasta!
Vierailija kirjoitti:
Oli outoa että Samantha olisi tullut asunnon takia takaisin mutta Kihon hautajaisten takia ei.
Mä kans ihmettelin tätä Samantha juttua, tuntui tosi irralliselta. Enteileekö sellaista, että palaisi seuraavalle kaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Itse teini-ikäisten äitinä kiinnostaa kyllä tämäkin, että miten sarjassa suhtaudutaan. Kun kyllä se vaan vanhemmista herättää monenlaisia tunteita, useimmilla kauhistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinit ovat itsekeskeisiä ja ajattelevat seksiä, tottakai. Mutta tuo Rock-sekoilu nyt ainakin. Asiasta ei edes keskusteltu sen kummemmin.
Ja juuri tuo hemmottelu. Kun lapsille ei pystytä sanomaan vastaan, syntyy juuri tuollaisia että äiti etsii lumimyrskyssä kondomeja.
Kun voisi sanoa, että jos olet mielestäsi tarpeeksi vanha harrastamaan seksiä, olet tarpeeksi vanha hoitamaan ehkäisyn.
Kyllä mä olen auttanut lapsiani ehkäisyasioissa kun ne ovat tulleet ajankohtaiseksi. Kertonut eri vaihtoehdoista ja katsonut että niitä on saatavilla tai että on rahaa niihin. Että samaistun kyllä.