BB: Äänestäisitkö Henaa vai Miraa seuraavaksi?
Äänestäisin Henaa, jos siis ylipäänsä äänestäisin. Toivottavasti lentää ulos.
Kommentit (8)
pilaa koko ohjelman.
Mutta arvelen että on myös toinen puoli katsojia jotka pitävät Henan touhuja viihdyttävinä, onpahan jotain säpinää edes talossa, joten pelkäänpä että Mira tippuu seuraavaksi.
Jätetään Mira kitisemään, jännä nähdä kuka kypsyy siihen valitukseen ensimmäisenä.
Eli tosi inhottava, toisia alistava, itsekeskeinen ääliö, joka ei todellakaan itse tajua omaa tyhmyyttään.
On kumma, miten joku leikki kroisoksena nousee toiselle täysillä päähän!!
Äijä kuvittelee olevansa joku tosi iso kiho, todellisuudessa on vaan tosi iso ÄÄLIÖ!
Hyh! Oikein puistattaa tuollainen sika.
Yleensä en äänestä, mutta nyt laitan tekstiviestin ihn jo siinä toivossa, että minunkin ääni auttaisi heitttämään sen sovinistisen sika-ääliö-paskiaisen ulos sieltä!
Hena pilaa koko talon ilmapiirin.
Hena on täys k***pää, mut ainakin on talossa säpinää.
Ja tunnen itseni NIIIN paljon paremmaksi ihmiseksi, kun tiedän että tuollaisiakin on olemassa:)
Vaikka ei Tatun ja Kaarlon käyttäytyminen ollut yhtään sen parempaa. Toivottavasti joutuvat rangaistukseksi häätöäänestykseen... Sen sijaan jälleen kerran hehkutan Karia. Aivan uskomaton ihminen. Nytkin Subin BB-sivuilla kerrotaan, miten Kari yrittää paikkailla tulehtunutta tilannetta Kaarlon ja Henan välillä. Todella sympaattinen, empaattinen ja ihana ihminen tuo Kaki! :) Hänelle soisin voiton.
Se oli parasta viihdettä, kun se pisti Tatun puhaltelemaan poreita siihen paljuun. Muutenkin se oli loistava siinä kusipään roolissaan. Ja kyseessähän oli nimenomaan tehtävä, jossa piti olla roolissa.
Mirassa mua ärsyttää se jatkuva valitus, etenkin kun se esittelyssä mainostaa olevansa sopeutuva ja positiivisesti asioihin suhtautuva. Ja mottoaan " mököttäminen tekee ryppyjä naamaan ja elämään" se kyllä noudattaa ihan kirjaimellisesti.
Joten Mira ulos.
ku kattelen läskiä sikaa, joka heiluu alasti sillä vartalolla, ja sikailee talossa koko ajan.
HENA ULOS ehdottomasti, kaikki vihaa sitä tuolla, se syö yhteishengen täysin !!! Kuka sellasta jaksaa katella ????
Jos se ei nyt lähe sieltä pois, ni mä lopetan koko BB:n seuraamisen. Ei kukaan normaali ihminen kestä tollasta touhua