Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset kengät / tennarit mustien farkkujen kanssa

Vierailija
16.03.2015 |

Olen 39v mies ja haluaisin kuulla mielipiteenne, millaiset kengät / tennarit sopisivat mustien vahapintaisten slimfit farkkujen ja valkoisen rennon kauluspaidan kanssa. Olen itse ajatellut punaisia tai valkoisia tennareita, mutta millaiset kengät teidän mielestänne sopisivat mustien vaha/nahkafarkkujen kaveriksi?

Kiitokset jo etukäteen kommenteista ja mukavaa päivän jatkoa :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat

Vierailija
2/31 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia olisin kans ehdottamassa, punaiset on ehkä vähän too much. Tai miksei nekin sovi, jos olet muuten trendikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ne punaiset niin osta ne punaiset. 39v saa pikkuhiljaa alkaa tehdä mitä haluaa ja osta sellaiset kengät mistä tykkää.

Vierailija
4/31 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset nahkahousut sinulla muuten on? Olen etsinyt sopivia, mutta 190cm pitkän on vähän hankala löytää sopivia :)

Vierailija
5/31 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, minne olet niissä housuissa ja kengissä menossa. Kaupungille, vapaa-aikaan ja baariin ne puansiet tennarit on varmasti jees. Jos olet menossa vaikkapa työpaikka haastaatteluun tai olet töissä konservatiivisesti pukeutuvien alalla, niin älä laita niitä.

Vierailija
6/31 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kirkkaan väriset tennarit on kivat. Katselin itse juuri vaaleanvihreitä tennareita. :)

Vierailija
7/31 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:51"]Olen 39v mies ja haluaisin kuulla mielipiteenne, millaiset kengät / tennarit sopisivat mustien vahapintaisten slimfit farkkujen ja valkoisen rennon kauluspaidan kanssa. Olen itse ajatellut punaisia tai valkoisia tennareita, mutta millaiset kengät teidän mielestänne sopisivat mustien vaha/nahkafarkkujen kaveriksi?

Kiitokset jo etukäteen kommenteista ja mukavaa päivän jatkoa :)
[/quote]se on sit ihan sama...toi vaatetus on jo jotenkin yös ja se että mietit kuumeisesti mitkä kengät kertoo susta jo liikaa! Haloo...

Vierailija
8/31 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Näin teen :)
Kiitokset vielä kaikille kommenteista.
M39

Vierailija
9/31 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:51"]Olen 39v mies ja haluaisin kuulla mielipiteenne, millaiset kengät / tennarit sopisivat mustien vahapintaisten slimfit farkkujen ja valkoisen rennon kauluspaidan kanssa. Olen itse ajatellut punaisia tai valkoisia tennareita, mutta millaiset kengät teidän mielestänne sopisivat mustien vaha/nahkafarkkujen kaveriksi? Kiitokset jo etukäteen kommenteista ja mukavaa päivän jatkoa :) [/quote]se on sit ihan sama...toi vaatetus on jo jotenkin yös ja se että mietit kuumeisesti mitkä kengät kertoo susta jo liikaa! Haloo...

[/quote]

Ohhoh, mikäs nyt? Mikä siinä on niin yök??

M39

Vierailija
10/31 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut kuulostaa kamalalta, mutta ostat värikkäät tennarit / lenkkarit, ei mitään mustia.

Vierailija
11/31 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se väri, slimfit vai vahapinta mistä ette pidä? Olen 191/88 ja ihan ok kunnossa, ei ne minusta nyt niin pahalta näytä. :)

M39

Vierailija
12/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika söpöä, että miehetkin kiinnittävät nykyisin enemmän huomiota pukeutumiseen. Tykkään kyllä sun tyylistä.
N46

Vierailija
13/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla blogia tai instaprofiilia missä sun tyyliä voisi seurata?

Vierailija
14/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset ! Ole erilainen.

Vierailija
15/31 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkan Hullut Päivät kuvastossa on miehille mageita tennareita. Sopii vaikka minkälaisten housujen kanssa.

Vierailija
16/31 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt on kenkä"ongelma" ratkaistu. Ostin sitten lopulta kahdet, punaiset ja vaaleat. Kiitokset asiallisista kommenteista ja keskustelusta :)

Nyt ulos aurinkoon.

M39

Vierailija
17/31 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että miehetkin uskaltavat pukeutua värikkäämmin. Peukut täältäkin!

Vierailija
18/31 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset tennarit ehdottomasti!

Vierailija
19/31 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset ehdottomasti! Toimii mustien pillien kanssa loistavasti. Käytän itsekin punaisia consseja.

Vierailija
20/31 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat vahapintaiset pillit on kyllä aikas hot. Voisin tulla sun kans samalle keikalle ;)