Millaiset kengät / tennarit mustien farkkujen kanssa
Olen 39v mies ja haluaisin kuulla mielipiteenne, millaiset kengät / tennarit sopisivat mustien vahapintaisten slimfit farkkujen ja valkoisen rennon kauluspaidan kanssa. Olen itse ajatellut punaisia tai valkoisia tennareita, mutta millaiset kengät teidän mielestänne sopisivat mustien vaha/nahkafarkkujen kaveriksi?
Kiitokset jo etukäteen kommenteista ja mukavaa päivän jatkoa :)
Kommentit (31)
Mustia olisin kans ehdottamassa, punaiset on ehkä vähän too much. Tai miksei nekin sovi, jos olet muuten trendikäs.
Jos haluat ne punaiset niin osta ne punaiset. 39v saa pikkuhiljaa alkaa tehdä mitä haluaa ja osta sellaiset kengät mistä tykkää.
Millaiset nahkahousut sinulla muuten on? Olen etsinyt sopivia, mutta 190cm pitkän on vähän hankala löytää sopivia :)
Riippuu vähän, minne olet niissä housuissa ja kengissä menossa. Kaupungille, vapaa-aikaan ja baariin ne puansiet tennarit on varmasti jees. Jos olet menossa vaikkapa työpaikka haastaatteluun tai olet töissä konservatiivisesti pukeutuvien alalla, niin älä laita niitä.
Jotkut kirkkaan väriset tennarit on kivat. Katselin itse juuri vaaleanvihreitä tennareita. :)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:51"]Olen 39v mies ja haluaisin kuulla mielipiteenne, millaiset kengät / tennarit sopisivat mustien vahapintaisten slimfit farkkujen ja valkoisen rennon kauluspaidan kanssa. Olen itse ajatellut punaisia tai valkoisia tennareita, mutta millaiset kengät teidän mielestänne sopisivat mustien vaha/nahkafarkkujen kaveriksi?
Kiitokset jo etukäteen kommenteista ja mukavaa päivän jatkoa :)
[/quote]se on sit ihan sama...toi vaatetus on jo jotenkin yös ja se että mietit kuumeisesti mitkä kengät kertoo susta jo liikaa! Haloo...
Kiitos! Näin teen :)
Kiitokset vielä kaikille kommenteista.
M39
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:51"]Olen 39v mies ja haluaisin kuulla mielipiteenne, millaiset kengät / tennarit sopisivat mustien vahapintaisten slimfit farkkujen ja valkoisen rennon kauluspaidan kanssa. Olen itse ajatellut punaisia tai valkoisia tennareita, mutta millaiset kengät teidän mielestänne sopisivat mustien vaha/nahkafarkkujen kaveriksi? Kiitokset jo etukäteen kommenteista ja mukavaa päivän jatkoa :) [/quote]se on sit ihan sama...toi vaatetus on jo jotenkin yös ja se että mietit kuumeisesti mitkä kengät kertoo susta jo liikaa! Haloo...
[/quote]
Ohhoh, mikäs nyt? Mikä siinä on niin yök??
M39
Housut kuulostaa kamalalta, mutta ostat värikkäät tennarit / lenkkarit, ei mitään mustia.
Onko se väri, slimfit vai vahapinta mistä ette pidä? Olen 191/88 ja ihan ok kunnossa, ei ne minusta nyt niin pahalta näytä. :)
M39
Minusta on aika söpöä, että miehetkin kiinnittävät nykyisin enemmän huomiota pukeutumiseen. Tykkään kyllä sun tyylistä.
N46
Onko sulla blogia tai instaprofiilia missä sun tyyliä voisi seurata?
Stokkan Hullut Päivät kuvastossa on miehille mageita tennareita. Sopii vaikka minkälaisten housujen kanssa.
Noniin, nyt on kenkä"ongelma" ratkaistu. Ostin sitten lopulta kahdet, punaiset ja vaaleat. Kiitokset asiallisista kommenteista ja keskustelusta :)
Nyt ulos aurinkoon.
M39
Hienoa, että miehetkin uskaltavat pukeutua värikkäämmin. Peukut täältäkin!
Punaiset ehdottomasti! Toimii mustien pillien kanssa loistavasti. Käytän itsekin punaisia consseja.
Mustat vahapintaiset pillit on kyllä aikas hot. Voisin tulla sun kans samalle keikalle ;)
Mustat