Millaiset kengät / tennarit mustien farkkujen kanssa
Olen 39v mies ja haluaisin kuulla mielipiteenne, millaiset kengät / tennarit sopisivat mustien vahapintaisten slimfit farkkujen ja valkoisen rennon kauluspaidan kanssa. Olen itse ajatellut punaisia tai valkoisia tennareita, mutta millaiset kengät teidän mielestänne sopisivat mustien vaha/nahkafarkkujen kaveriksi?
Kiitokset jo etukäteen kommenteista ja mukavaa päivän jatkoa :)
Kommentit (31)
Valkoiset tai ruskeat. Riippuu tietenkin kenkien materiaalista:)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:51"]
No ei nyt ainakaan punaisia tennareita
[/quote]
Miksi ei? Muutamissa Instagram-päivityksissä ne ovat näyttäneet mielestäni hyviltä mustien farkkujen kanssa.
Lisäyksenä vielä, että tyylini on yleensä smart casual ja siihen olisi kiva saada vähän "maustetta" pirteillä kengillä :)
I did't understand all the words (sorry), but I think black slimfit waxcoated jeans requires quite a lot from your body and some soft / cosy upper parts etc. Some cosy shirt maybe?
En pidä vahapintaisista farkuista miehillä, muuten kuulostaa hyvältä asuvalinnalta punaisten tennareiden kera.
Ei niitä vahapintaisia kovin usein tule käytettyä, lähinnä jossain keikoilla tms paikoissa jossa ei niin herätä huomiota :) Hyvin istuvat tummansiniset farkut, valkoinen paita ja joku rento bleiseri on ehkä yleisin asu. Töissä joutuu patsastelemaan tylsästi puvussa, niim vapaa-aikana kiva pukeutua vähän rennommin :)
M39
Haha, saman ongelman kanssa painii 36-vee nainen :) Ajattelin kans ostaa punaiset tennarit, ihan arkikäyttöön (ja mitään vahapintaisia pöksyjä mulla ei ole, ihan tavalliset mustat pillifarkut vain).
Näin näkemättä tykkään sun tyylistä tosi paljon :) Ääni punaisille tennareille. N34
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:42"]
Näin näkemättä tykkään sun tyylistä tosi paljon :) Ääni punaisille tennareille. N34
[/quote]
Kiitos paljon! Tuollainen palaute tuntuu kyllä hyvältä :)
M39
No ei nyt ainakaan punaisia tennareita