Haittaako miehiä raskausarvet?
Itselläni on niitä melko paljon takapuolessa, joten olen mietinyt, että haittaavatko ne miehiä?
Kommentit (41)
Pitäähän käytetyssä naisessa käytön jäljet vähän näkyäkin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:02"]Veikkaan, että huono itsetuntosi ja tuollainen teinimäinen häpeilevä käytös karkoittaa miehiä tehokkaammin kuin raskausarpesi. Jos vielä ensimmäisillä treffeillä menet selittelemään ja jaarittelemaan joistakin ihmeen arvosta ja niiden rumuudesta miehelle, niin kyllä saa olla aika sankari, että sinua jaksaa kuunnella ja katsoa sen jälkeen.
[/quote]
En minä ole missään vaiheessa sanonut, että häpeilen niitä:) itse en yleensä edes ajattele niitä, koska olen jo niin tottunut niihin. Rupesin vain tässä eilen miettimään, että onkohan sellaisia miehiä muka olemassa joita ne häiritsevät, joten päätin kysyä:)
No herra jumala sentään. Äiti kantaa yhteistä lasta ja synnyttää lapsen. Kukaan normaali mies/isä ei voi pitää siitä tuskasta ja työstä jääneitä jälkiä rumina, päinvastoin.
Miten huono itsetunto teillä naisilla oikein on? Itse olen ylpeä jokaisesta arvesta ja jäljestä, jotka raskaudet ovat minuun jättäneet, yhteisistä lapsistamme ne ovat tulleet.
Ja jos miestänne jäljet häiritsevät, niin olette jälleen valinneet väärän miehen lastenne isäksi.
Mun vaimolla on niitä vatsassa ja rakastan niitä jokaista :) Vittu, muutama arpi ja vaik olis enemmänkin nii, jos haittaa niin omahan on menetys! Nii eli ei mua ainakaan :)
ei varmaankaan koska ei oe ne itsekkään täydellisiä. harva kadun tallaaja on samanlainen kuin photoshopatut mainosmannekiinit. jokaisessa on poikkeamin ihanteista mitkä tekee persoonallisen ulkonäön. on miehilläkin arpia, kaljuja, pallomahaa, karvoja siellätäällä, rumat harmpaat, isot ihohuokoset, paljon luomia... silti useimmat on ei ainakaan ulkonäön puolesta ole kelpaamattomia
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:06"]
[/quote]
Minähän olin todella käytetty 15-vuotiaana neitsyenä, kun niitä alkoi muotojen ilmestymisen myötä peppuun ja reisiin ilmaantua...
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:06"]
[/quote]
Minähän olin todella käytetty 15-vuotiaana neitsyenä, kun niitä alkoi muotojen ilmestymisen myötä peppuun ja reisiin ilmaantua...
[/quote]
Ja lisään nyt vielä, että kiloja oli 45, ettei joku pääse huutelemaan.
Ei kaikki "raskausarvet" ole raskaudesta. Itselläni niitä on rinnoissa, kyljissä, reisissä ja pepussa. Ne on tullut liian nopeasta kehityksestä varhaisteininä.. En niitä häpeile sen enempää, mutta mielummin olisin ilman! Onneksi vaaleita ja suht näkymättömiä nykyään, mutta sillon teininä kun olivat punasia ja näkyviä, otti kyllä itsetuntoon ja ei kehdannut edes kesällä mennä uimaan kavereitten kanssa.. ikinä ei ole kyllä yksikään mies kenen kanssa seksiä olen harrastanut niin häiriintynyt, kun en anna niiden häiritä:) nykyinenkin avopuoliso sanoo että rintani ovat kauniit ja rakastaa niitä. Vaikka omasta mielestä näyttävät siltä että olisin jo pari muksua imettänyt:D
Kyllä täytyy olla pintaliito mies, jos etsii arventonta naista! En edes kiinnostuisi noin pinnallisista ihmisistä!
Mulla tuli reisiin teini-ikäisenä " käyttämättömänä", ja olin silloin hoikkavartaloinen. No oon nytkin, kahden lapsen ja kolmen raskauden jälkeen, niistä ei uusia arpia ees tullut..?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:12"]No herra jumala sentään. Äiti kantaa yhteistä lasta ja synnyttää lapsen. Kukaan normaali mies/isä ei voi pitää siitä tuskasta ja työstä jääneitä jälkiä rumina, päinvastoin.
Miten huono itsetunto teillä naisilla oikein on? Itse olen ylpeä jokaisesta arvesta ja jäljestä, jotka raskaudet ovat minuun jättäneet, yhteisistä lapsistamme ne ovat tulleet.
Ja jos miestänne jäljet häiritsevät, niin olette jälleen valinneet väärän miehen lastenne isäksi.
[/quote]
Sehän tässä on just hassua kun en edes le ollut askaana niin silti on niitä arpia kamalasti:
20 jatkaa...ei ole ykskään mies huomautellut niistä :)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:01"]
Haittaa, koska ovat rumia.
[/quote]
Ainoa rehellinen mies :)
Ei haittaa kunhan vaan pyllistelet sitä paljasta peppua miehelle.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:28"]20 jatkaa...ei ole ykskään mies huomautellut niistä :)
[/quote]
Oletko monellekin miehelle niitä esitellyt?
Ei haittaa. Vatsassa haittaisi ehkä vähän.
-Mies 29v-
Mulla on käsivarsissa raskausarpia. Tuli seksin aikana, kun mies nojasi käsivarsiin ja iho antoi periksi.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:31"]
[/quote]
[/quote]
Tuskin oli mies. Oli varmaan joku nainen, jolla ei ole, raskausarpia.
No riippuu tietysti miehestä! Mun miestä ei mun mahan raskausarvet haittaa. Mua haittaa, ne on rumia. Mutta onneksi ajan kanssa nekin vaalenee. Mut niin, riippuu tietysti miehestä haittaako vai ei. Jotain pinnallista saattaa haitata ja paljonkin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:31"]
[/quote]
[/quote]
Tuskin oli mies. Oli varmaan joku nainen, jolla ei ole, raskausarpia.
[/quote]
Miksi mies ei saisi olla rehellinen?
Mieheni ei välitä niistä, mutta tiedän että monen mies välittäisi.