Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Animaatioita!!

Vierailija
09.03.2015 |

Moi! Lapseni ovat innostuneet sellaisista vähemmän tunnetuista animaatioista. He eivät ole pitäneet Rioista,Autoista,Lentsikoista jne.. ne kuulemma menevät liian nopeasti (en tiedä miten? :D). Mutta siis elokuvat Coraline ja Polar Express meni läpi ja niistä puhuttiin vielä nukkumaan mennessäkin. Eli siis tietääkö joku näitä vähemmän tunnettuja animaatioelokuvia? Myös Tim Burtonin teoksia olemme katselleet, joten Burtonin ohjaamat käyvät! :) Kiitos!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kiitos!! Voi myös laittaa ihmisten näyttelemiä perheleffoja. :))

Vierailija
2/5 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi japanilaiset (tai muut aasialaiset) voi olla aika pelottavia, varoitan, kissojen valtakunta ei ollut. Balto 1 ja 2 on hauskoja, Anastasia, ööm ei nyt tuu kauheasti mieleen muita.. Vähän tollaset vanhemmat on meillä ollut suosiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totoro!!

Vierailija
4/5 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Baltot "pakotin" katsomaan :D Anastasiasta en taasen itse tykkää, mutta tokihan voin olla katsomatta. En itse ole noita japanilaisia katsonut, mutta pidän mielessä että itse katson ne ennen lapsia :) Lisää vaan tulemaan!! Ja jos on joitain elokuvia lasten romaaneina/kuvakirjoina niin saa senkin kertoa! :D

Vierailija
5/5 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghiblin tuotanto, kuten Nausicaa, Liikkuva linna, Henkien kätkemä ja Mononoke (jne.).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä