Haittaako miehiä raskausarvet?
Itselläni on niitä melko paljon takapuolessa, joten olen mietinyt, että haittaavatko ne miehiä?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:12"]
No herra jumala sentään. Äiti kantaa yhteistä lasta ja synnyttää lapsen. Kukaan normaali mies/isä ei voi pitää siitä tuskasta ja työstä jääneitä jälkiä rumina, päinvastoin.
[/quote]
Miksi minua liikuttaisi jonkun toisen lasten kantamisen ja synnyttämiseen liittyvä työ? -8
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:34"]
Mulla on käsivarsissa raskausarpia. Tuli seksin aikana, kun mies nojasi käsivarsiin ja iho antoi periksi.
[/quote]
Siis mitä? :O
[/quote]
Joo. Piti käsiä mun käsivarsien päällä ja iho anto periks. Molemmissa käsivarsissa oli hauisten kohdalla tumma siksakkuvio kun iho ei kestäny miehen nojaamista. Nyt onneksi vaalentuneet.
Haittaa, ovat halun tappajat. Tosin itse en koske synnyttäneisiin naisiin, vaikka näkyviä raskausarpia ei olisikaan. Synnyttäminen pilaa naisen.
Mies 35
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:34"] Mulla on käsivarsissa raskausarpia. Tuli seksin aikana, kun mies nojasi käsivarsiin ja iho antoi periksi. [/quote] Siis mitä? :O [/quote] Joo. Piti käsiä mun käsivarsien päällä ja iho anto periks. Molemmissa käsivarsissa oli hauisten kohdalla tumma siksakkuvio kun iho ei kestäny miehen nojaamista. Nyt onneksi vaalentuneet.
[/quote]
Raskausarvet liittyy kylläkin hormonaaliseen toimintaan. Ei niitä voi saada noin miten kuvasit, sulla on jotkin muut vammat kuin raskausarvet.
Ja kyseessähän ovat striat eli venymäarvet ja näitä voi olla synnyttämättömillä naisilla kuten myös miehillä (yleensä kehinrakentajilla).
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:53"]
Haittaa, ovat halun tappajat. Tosin itse en koske synnyttäneisiin naisiin, vaikka näkyviä raskausarpia ei olisikaan. Synnyttäminen pilaa naisen.
Mies 35
[/quote]
Samaa mieltä. -8
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:34"] Mulla on käsivarsissa raskausarpia. Tuli seksin aikana, kun mies nojasi käsivarsiin ja iho antoi periksi. [/quote] Siis mitä? :O [/quote] Joo. Piti käsiä mun käsivarsien päällä ja iho anto periks. Molemmissa käsivarsissa oli hauisten kohdalla tumma siksakkuvio kun iho ei kestäny miehen nojaamista. Nyt onneksi vaalentuneet.
[/quote]
Raskausarvet liittyy kylläkin hormonaaliseen toimintaan. Ei niitä voi saada noin miten kuvasit, sulla on jotkin muut vammat kuin raskausarvet.
Ja kyseessähän ovat striat eli venymäarvet ja näitä voi olla synnyttämättömillä naisilla kuten myös miehillä (yleensä kehinrakentajilla).
[/quote]
Venymäarpia ne raskausarvetkin on. Ja venymäarpia nuo käsivarsienkin jo vaalenneet arvet on.
Mun miehelläkin on pepussa ja lantiolla raskausarpia... Hoikka mies, arvet ovat tulleet joskus kasvuiässä. Mua ei ne haittaa tippaakaan enkä ajattele niitä rumina, harvemmin kiinnitän niihin edes mitään huomiota. Jotenkin outoa jos naisen arvet jotakin miestä haittaisi.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:44"]Itselläni on niitä melko paljon takapuolessa, joten olen mietinyt, että haittaavatko ne miehiä?
[/quote]
Laita kuva niin hahmottaa paljon tilannetta.
T. Kari Runk
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:42"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:34"] Mulla on käsivarsissa raskausarpia. Tuli seksin aikana, kun mies nojasi käsivarsiin ja iho antoi periksi. [/quote] Siis mitä? :O [/quote] Joo. Piti käsiä mun käsivarsien päällä ja iho anto periks. Molemmissa käsivarsissa oli hauisten kohdalla tumma siksakkuvio kun iho ei kestäny miehen nojaamista. Nyt onneksi vaalentuneet. [/quote] Raskausarvet liittyy kylläkin hormonaaliseen toimintaan. Ei niitä voi saada noin miten kuvasit, sulla on jotkin muut vammat kuin raskausarvet. Ja kyseessähän ovat striat eli venymäarvet ja näitä voi olla synnyttämättömillä naisilla kuten myös miehillä (yleensä kehinrakentajilla). [/quote] Venymäarpia ne raskausarvetkin on. Ja venymäarpia nuo käsivarsienkin jo vaalenneet arvet on.
[/quote]
Niin, mutta ne liittyvät lähinnä hormonaaliseen tuotantoon, siksi ne tulevat joko kasvuiässä tai raskauden, laihtumisen, lihomisen ja muun elimistön epätasapainon aikaan. Siksi rasvailukaan ei niihin auta!
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:28"]
Mun miehen mielestä seksikkäitä
[/quote]
Awww. Se sanoo sulle noin että sulla olisi parempi mieli.
Täällä ne saattaa sanoa ettei haittaa, mutta kyllä miehet niitä rumina pitää. Eivät kuitenkaan ole este seksille tai suhteelle.
Ei, enemmän haittaa jos häpeilet tai yrität peitellä niitä.
M35
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:50"]Täällä ne saattaa sanoa ettei haittaa, mutta kyllä miehet niitä rumina pitää. Eivät kuitenkaan ole este seksille tai suhteelle.
[/quote]
Niin, onhan ne rumia! Itselläkin kun on niitä takapuolesta ihan melkein polviin asti, niin kyllä itseänikin ne ällöttävät. Kaikille niitä ei edes tule:/
Ei mun miestäni ainakaan. Yhteisistä lapsistahan ne ovat tulleet :)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:51"]Ei haittaa.
[/quote]
Onko näin, että jos on muuten hyvä pylly niin raskausarvet ei haittaa vaan ne jää peittoon?
Vatsan seudun raskaudesta johtuvat raskausarvet haittaavat etenkin yhdistettynä roikkuvaan vatsanahkaan.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:34"]
Mulla on käsivarsissa raskausarpia. Tuli seksin aikana, kun mies nojasi käsivarsiin ja iho antoi periksi.
[/quote]
Siis mitä? :O