Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, miehen AU-lapsi kyttää poikamme facebook-profiilia

Vierailija
16.03.2015 |

Eli tilanne on siis se, että miehellä on AU-lapsi (21-vuotias tytär). Ei ole kuitenkaan koskaan ollut tytön kanssa missään tekemisissä, eikä tyttö ole ollut meihin, joten asia on sinäänsä ok. Miehellä on lisäksi kaksi muuta tytärtä exänsä kanssa, mutta heidän elämässään on mukana. Nämä tytöt ovat siis tämän AU-lapsen isosiskoja, heidät on tavannut kerran joskus taaperoikäisenä, mutta ei ole tietääkseni heidänkään kanssa missään tekemisissä.

Minulla on mieheni kanssa yhteinen lapsi, 17-vuotias poika. Tästä "veljestä" ei ole tytölle kerrottu yhtään mitään. Nyt kuitenkin tyttö on alkanut kyyläämään poikamme facebook-profiilia. Tiedämme siitä, koska ilmestyi pojan kaveriehdotuksiin, vaikka heillä ei ole mitään yhteistä. Ei yhteisiä kavereita, ei kaverin kavereita ja hän asuu ihan toisella paikkakunnallakin.

Poikamme ei tiedä, että tuo tyttö on hänen siskonsa. Kahden muun isosiskopuolen kanssa on tekemisissä.

Ahdistaa ihan kamalasti, mistä se on voinut kaivaa poikamme tiedot, kun hänen ei edes pitäisi tietää koko pojasta? Ja kukaan ei myönnä olleensa yhteyksissä.

Ennen kuin lyttäätte miehen, niin kuvio meni aikoinaan näin:

Mies oli naimisissa vanhimpien tyttäriensä äidin kanssa, erosivat.

Miehellä oli lyhyt suhde erään naisen kanssa, joka tuli raskaaksi eikä suostunut aborttiin. Pakotti mieheni isyydentunnustukseen.

Me tapasimme ja menimme naimisiin. Saimme lapsemme aika nopeasti. Nyt yhteistä elämää takana 18 vuotta.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että mitä? On vanhimpien tyttöjen elämässä mukana, mutta tavannut vain taaperoiässä eikä ole tekemisessä enää? Oonko mä nyt vaan väsynyt vai miksi en tajua...

Vierailija
62/65 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:42"]Poika on hakenut häntä koska kaveriehdotukset eivät tule toisinpäin. Poikasi tietää enemmän kuin antaa ymmärtää. Miksi salailette? Vai tapahtuiko Porvoossa? [/quote] Mulla on ollut usein kaveriehdotuksissa tuttuja joiden kanssa minulla ei ole yhtään yhteistä kaveria. Enkä siis ole itse hakenut heitä.

[/quote]

Luultavasti kuitenkin on yhteisiä kavereita, mutta sellaisia, jotka ovat piilottaneet omat kaverinsa muilta. Sellaisten yhteisten kaverien nimet eivät näy yhteisissä kavereissa mutta fb kyllä ehdottaa niitä.

Vinkkinä ap, olisiko pojallasi kuitenkin siskon numero puhelimessa, tai samaa sukunimeä? Fb tekee myös sitä kautta kaveriehdotuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa tulee yleensä omat haut ekana. Eli poika kytänny luultavasti tyttöä..

Vierailija
64/65 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:58"]

Siis että mitä? On vanhimpien tyttöjen elämässä mukana, mutta tavannut vain taaperoiässä eikä ole tekemisessä enää? Oonko mä nyt vaan väsynyt vai miksi en tajua...

[/quote]

Eiköhän tämä tarina ole mielikuvituksen tuotetta, kaikki elementit siinä on ainakin mukana. Hyvä kuvaus joka tapauksessa toimimattomasta perheestä. 

Vierailija
65/65 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:39"]

Eli tilanne on siis se, että miehellä on AU-lapsi (21-vuotias tytär). Ei ole kuitenkaan koskaan ollut tytön kanssa missään tekemisissä, eikä tyttö ole ollut meihin, joten asia on sinäänsä ok. Miehellä on lisäksi kaksi muuta tytärtä exänsä kanssa, mutta heidän elämässään on mukana. Nämä tytöt ovat siis tämän AU-lapsen isosiskoja, heidät on tavannut kerran joskus taaperoikäisenä, mutta ei ole tietääkseni heidänkään kanssa missään tekemisissä.

Minulla on mieheni kanssa yhteinen lapsi, 17-vuotias poika. Tästä "veljestä" ei ole tytölle kerrottu yhtään mitään. Nyt kuitenkin tyttö on alkanut kyyläämään poikamme facebook-profiilia. Tiedämme siitä, koska ilmestyi pojan kaveriehdotuksiin, vaikka heillä ei ole mitään yhteistä. Ei yhteisiä kavereita, ei kaverin kavereita ja hän asuu ihan toisella paikkakunnallakin.

Poikamme ei tiedä, että tuo tyttö on hänen siskonsa. Kahden muun isosiskopuolen kanssa on tekemisissä.

Ahdistaa ihan kamalasti, mistä se on voinut kaivaa poikamme tiedot, kun hänen ei edes pitäisi tietää koko pojasta? Ja kukaan ei myönnä olleensa yhteyksissä.

Ennen kuin lyttäätte miehen, niin kuvio meni aikoinaan näin:

Mies oli naimisissa vanhimpien tyttäriensä äidin kanssa, erosivat.

Miehellä oli lyhyt suhde erään naisen kanssa, joka tuli raskaaksi eikä suostunut aborttiin. Pakotti mieheni isyydentunnustukseen.

Me tapasimme ja menimme naimisiin. Saimme lapsemme aika nopeasti. Nyt yhteistä elämää takana 18 vuotta.

[/quote]  miehesi hässi kuitenkin ennen sinua jonkun kanssa ja vastuu on otettava. Miksi ei käyttänyt kumia??`??????????????????????????????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi