MTV: Koronarokotevastaisille jaettu salaista alennuskoodia Kärkkäiselle
Kommentit (108)
Siis tarratulostin alennuksessa ja puupäät haltioissaan. Siinä voi sitten eristyksissä etiketöidä koko kotinsa jos mökkihöperyyttään unohtaa kumpi on liesi ja kumpi vessanpytty
Jos rokotetut saa maksuttomia lounaita, ämpäreitä ja taksikyytejä, niin miksi ei rokottamattomille saisi tarjota tulostinta edullisesti?
Vierailija kirjoitti:
Jos rokotetut saa maksuttomia lounaita, ämpäreitä ja taksikyytejä, niin miksi ei rokottamattomille saisi tarjota tulostinta edullisesti?
Rokotetut saa ilmaisia huoriakin.
Onkos se Kärkkäinen muuten vapaa mies?...
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tarvitse kärkkäiselle mennä.
Kärkkäiselle viety eilen vähän yli 2000€ joululahja- ja keittiökone ostoksista.
Vielä täytyy jotain pientä hakea sieltä ennen joulua.
Ota tyttö tästä opiksesi ja säästät myös rahaa tehdessäsi ostokset Kärkkäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kärkkäiselle omaa etukorttia?
On, natsikortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkunhan se on totuus julki tuotava kun lampaat vaan määkii lisää ijektioita.
Mutta huomaatko mikä itse olet, kun hoet aktiivisesti tuota lammasta muiden mukana, etkä keksi mitään omaperäistä
Tonttu ?
Olen eri, mutta kyllä lampaita pitääkin kutsua lampaiksi.
Te salaliittohörhöt niitä lampaita olette. Uskotte aivottomina kaikkea paskaa mitä vaan netistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tämä totta ole. Sehän on jo vakavamman luokan rikos.
Mikä tässä on rikos? Kysytäänkö kassalla jotain rokottamattomuuspassia että saa sen alennuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta huomaatko mikä itse olet, kun hoet aktiivisesti tuota lammasta muiden mukana, etkä keksi mitään omaperäistä
Tonttu ?
Samat sanat. Varsinainen laumaelukka itse.
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tarvitse kärkkäiselle mennä.
Et toki oo ikinä siellä käynytkää. Eihän siellä Helsingin puna-viher-sosialistikuplassa edes ole kärkkäistä. Hahahha. Siteeraan Ukkolaa vakiintuneen termin muodossa: ääliö.
No mikäs se itse koodi oli? EiRokotteelle21 vai jotain muuta, jos se oli vain rokottamattomille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonttu ?
Te salaliittohörhöt niitä lampaita olette. Uskotte aivottomina kaikkea paskaa mitä vaan netistä löytyy.
Kysynpä sinulta, että kummat niitä hörhöjä nyt sitten ihan oikeasti ovatkaan, me jotka kerromme totuuksia vai te, jotka olette aivopestyjä ja hitaalla käyviä kun nuo meidän ”Salaliittoteoriat” tuppaavat yksi toisensa jälkeen osoittautumaan tosiksi ?
Itse omistan ruokakaupan, ja alennusta saa kyllä kun kuuluu tähän "vastarintaryhmään". Meillä ei myöskään tulla ikinä kysymään passeja mutta maskimöyhääjät olemme poistaneet liikkeestä. Myöskin oma henkilökunta on 90% rokottamattomia eivätkä käytä maskia .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonttu ?
Kysynpä sinulta, että kummat niitä hörhöjä nyt sitten ihan oikeasti ovatkaan, me jotka kerromme totuuksia vai te, jotka olette aivopestyjä ja hitaalla käyviä kun nuo meidän ”Salaliittoteoriat” tuppaavat yksi toisensa jälkeen osoittautumaan tosiksi ?
Oletko sinä hitaalla käyvä? Teorianne käytännössäkään ei ole toteutunut. Vaihtoehto maassa toki "totuus" on toinen. Se on silti fiktiota niin kuin ***al TV:n ennustukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös totuus ole jo Tokentubessa ja Sputnik.ru
Myös MV-"julkaisu" ja telegram ovat venäläistaustaisia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähti just 400e tilaus kärkkäiselle! ON SE VAA NIIN BASED
Tilasitko piriä?
Kenen kaikkien yhteistyökumppaneiden tuotteista saa hörhöalennusta?
Vierailija kirjoitti:
Itse omistan ruokakaupan, ja alennusta saa kyllä kun kuuluu tähän "vastarintaryhmään". Meillä ei myöskään tulla ikinä kysymään passeja mutta maskimöyhääjät olemme poistaneet liikkeestä. Myöskin oma henkilökunta on 90% rokottamattomia eivätkä käytä maskia .
Ja mä olen Suomen presidentti.
Salaista alennuskoodia tavarataloon? Kauppias on markkinointinero :D.
Eipä ole kansan syviä rivetä häirinnyt, kun Kärkkäisen myynti on vain kasvanut jokaisen mustamaalaus-uutisoinnin myötä. :D