MTV: Koronarokotevastaisille jaettu salaista alennuskoodia Kärkkäiselle
Kommentit (108)
Nauroin tälle vuoden putkeen 😂😂😂
Entä sitten? Oon tuplarokotettu, mutta kai sitä saa alennuskoodeja jaella kenelle tahtoo.
Alkaa jo v*tuttamaan tämä loputon kohujen hakeminen ihan täysin yhdentekevistä asioista. Ei kaikkien ole pakko asioida tuolla tai ostaa määrättyä tulostinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkunhan se on totuus julki tuotava kun lampaat vaan määkii lisää ijektioita.
Mutta huomaatko mikä itse olet, kun hoet aktiivisesti tuota lammasta muiden mukana, etkä keksi mitään omaperäistä
Tonttu ?
Mitä pahaa siinä on, jos sanoo lammasta lampaaksi? Osuuko se ilkeästi? Jos osuu, se on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Rokotemyönteisille pitää tasapuolisuuden nimissä myös antaa alennuksia. Voisiko vaikka Tokmanni lähteä sellaiseen mukaan?
ÄMPÄREITÄ KAIKILLE!
Onneksi meillä ei ole Kärkkäistä, niin ei tarvitse boikotoida. 😁 No, se kuulostaa sellaiselta kaupalta, että en siellä kävisi, vaikka kaupungista se löytyisikin.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys? Ei ole. Kärkkäinen tulee nat seja.
Koronatsismi on sitä parempaa ismiä.
Nyt lähti just 400e tilaus kärkkäiselle! ON SE VAA NIIN BASED
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta huomaatko mikä itse olet, kun hoet aktiivisesti tuota lammasta muiden mukana, etkä keksi mitään omaperäistä
Tonttu ?
Mitä pahaa siinä on, jos sanoo lammasta lampaaksi? Osuuko se ilkeästi? Jos osuu, se on hyvä.
Miksi ilkeästi osuminen olisi sinusta hyvä? Onko sinulla paljon vihaa, jos tuollainen antaa tyydytystä?
Vierailija kirjoitti:
Onko Kärkkäiselle omaa etukorttia?
Nat sikortti tietenkin.
Pitääkin tilata saman tien jotain Kärkkäiseltä.
Ikävä kyllä koodien jako kenelle sattuu on lainvastaista. Niitä on jaettava kaikille ehdot täyttäville. Jo ehtona on uskontokuntaan kuuluminen niin se ei riitä. Onpahan osoitus minkälaista porukkaa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Kärkkäinen!
T: Tolkun kansalaiset
Kyllä, tolkkuja mulliskoja ovat kärkkäisläiset!
Päivän paras uutinen, onhan rokotettuja jo palkittu koronapassietuuksilla ❤️
Jouluöahjat pitää tilata. Hyvä kun on ihmisiä, jotka uskaltavat ilmaista mielipiteensä tämän typeryyden keskellä.
Olen boikotoinut tätä jo siitä ekasta antisemitistisestä selkkauksesta lähtien, joten ei muuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä koodien jako kenelle sattuu on lainvastaista. Niitä on jaettava kaikille ehdot täyttäville. Jo ehtona on uskontokuntaan kuuluminen niin se ei riitä. Onpahan osoitus minkälaista porukkaa ovat.
koronapasdikoodikin on valituille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonttu ?
Miksi ilkeästi osuminen olisi sinusta hyvä? Onko sinulla paljon vihaa, jos tuollainen antaa tyydytystä?
Ei suinkaan, minä vain yritän käyttää samaa kieltä, kuin rokotuspainostajat. Eikö se ole hyvä asia, että puhutaan ymmärrettävästi suuntaan ja toiseen? Jos minua kohtaan osoitetaan paljon vihaa, minä peilaan sen takaisin. Reilu peli?
siis mitä salaisia alennuksia siellä on? ollut just joku -50% kampanja kaikille netti tilaajille.normaalistikkin hyvät hinnat ,halvemmat kuin paikallises ostoskeskukses. kai saa antaa elennuksia kelle haluaa.
Paljastan tässä sen koodin, eli kassalla ennen maksua kun huudat mahdollisimman lujaa että "olen rokotevastainen lammas, BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ" niin se kassa laittaa alennuksen automaattisesti.