Lue keskustelun säännöt.
67€/vko ruokaan, mitä ruokia tekisit?
16.03.2015 |
2 aikuista ja 3 lasta.. Kuukauden ajan, koko päivän ruoat paitsi 1 syö lounaan muualla.
Menee aika epäterveelliseksi, mutta ajattelin että lisukkeina aina joko porkkanaraaste tai kaaliraaste, muuten:
Ranskalaisia ja,nakkeja/makkaraa
makaronia mössöä makkaralla
mannapuuroa
kalapuikkoja ja muusia
makkarakeittoa
muuta?
aamu ja iltapalt puuroa, 4 vilja, kaura tai mannapuuroa
Kommentit (22)
Cittarin jugurtit on 1,33 euroa kilo. Pidättekö oikeasti niitä halpoina? Tyhmät menevät lankaan helposti näköjään, onneksi ap jättää ne kauppaan, koska litran purkin saa 99 sentillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos vinkeistä! :) Itse voisin syödä pelkkää puuroakin.
1 lapsi syö koulussa lounaan.
Cittarin jugurtit jätän ostamatta,koska mies söisi niitä iltaisin,varmaan 6 putkeen. (ei ole vanukasmies kuitenkaan 8) )
Muutenkin normaalista välipaloina omenaa, mandariinia yms