Naiset ohoi!
Tykkäättekö että siittimen pitää olla kova kun annatte suuhoitoa, vai pidättekö enemmän sen kovenemisesta suussanne?
Kommentit (8)
Kyllä se siitä topakoituu, jos ei ole heti, joten ei väliä, kuhan ei ihan lerppu ole.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Mikä pehmeässä on vikana?
No, sehän on sama kuin olisit jo kovasti aloittanut puuhat naisen kanssa, mutta alapää olisi ihan kuiva, kun siihen kosket. Kivahan se on huomata, että mies on jo innokas, kun suuseksiin päästään. Toki sitten pehmeä on ok, jos yks kaks yhtäkkiä vain vetäisis housut auki ja ryhtyis hommiin.
N41
Miehenä itseäni harmittaa juuri se että vain kerran olen tämän ihanuuden päässyt kokemaan. Se tuntuu niin hyvälle kun nainen imuttaa kovaksi. Ei siis ollut seksi mielessä kun nainen veti housut alas ja alkoi ottamaan suihin. Olin lähdössä viikoksi pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä topakoituu, jos ei ole heti, joten ei väliä, kuhan ei ihan lerppu ole.
Amen. Molempi parempi. Toisaalta kiva jos mies käy kuumana jo valmiiksi, mutta toisaalta on aina mahtavaa nähdä suikkarin ja muun hyväilyn vaikutus, kun mies kovenee. En oikein osaa sanoa, kumpi noista olisi toista parempi. Epämukavaa olisi ainoastaan, jos kulli pysyisi lerppuna vaikka yrittäisin tehdä mitä. Se voisi olla aika kiusallista, ja miettisin vain että kannattaako edes yrittää jatkaa vielä vai onko parempi lopettaa. En luultavasti pitäisi itseäni miehen silmissä kovin haluttavana, ja voisi myös olla kynnys yrittää miehen kanssa mitään uudelleen.
3/6 tässä. Mustakin aivan ihanaa havaita se oman toimen vaikutus! Kun se kalu reagoi ja alkaa veri virrata...se on ihan paras palkka, ja lisää vielä innokkuutta. Jos ei mitään tapahtuisi, olishan se aika tylsäää. Tosin aina ei voi olla sillai, aikuisella miehellä siis, joten ymmrrystä siihenkin.
Rakastan hyväillä mieheni kalua ja tehdä sille kaikkea kivaa. Meillä tykkää kyllä mieskin sitten tehdä minulle. Huippua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Mikä pehmeässä on vikana?
No, sehän on sama kuin olisit jo kovasti aloittanut puuhat naisen kanssa, mutta alapää olisi ihan kuiva, kun siihen kosket. Kivahan se on huomata, että mies on jo innokas, kun suuseksiin päästään. Toki sitten pehmeä on ok, jos yks kaks yhtäkkiä vain vetäisis housut auki ja ryhtyis hommiin.
N41
Mä olen koko elämäni kärsinyt kuivuudesta, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä halujen kanssa. Ei levitellä näitä totuuksina jookos? Tiedän että miestäkin voi haluttaa, vaikka ei seisoisikaan.
Kova (: