Ravintolatyöntekijä, onko koronapassi karsinut asiakkaita?
Jos saisi rehellisiä vastauksia. Nythän ravintolat ainakin täällä Tampereella näyttävät olevan niin vähäisellä asiakasmäärällä, että luulisi saman saatavan ilman passiakin.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Helsingin ravintoloiden varauskalentereista päätellen mitään asiakaskatoa ei ole. Suosituimmat ravintolat on buukartu täyteen pitkälle ajalle.
Nyt jos koskaan: lähde? En ole helsinkiläinen, joten mitkä ovat nämä suosituimmat ja mistä näen nämä varauskalenterit? Täällä päin ei näy kalentereita ravintoloiden sivuilla, varaus onnistuu soittamalla.
Sellaista se on siellä Tuiren pubissa…
Älä häpeile taustaasi landepaukkuna. Se on ihan ok.
Mistä päättelit että häpeän? Koska olen käynyt muuallakin kuin Tuiren pubissa tiedän että se ei ole koko maailma.
Esim. tableonline on sellainen, josta pääset tutkimaan varauskalentereja.
Tosi harmi, kun täytyy itsenikin alkaa pätemään. Olen tämä joka kyseli, mitkä ovat nämä tällä hetkellä suosituimmat ravintolat Helsingissä ja joiden varauskalenterit ovat täynnä. Toki jos näin kerrotaan, olisihan se hyvä myös kertoa näiden nimet. Tuskin se silloin on valtionsalaisuus. Siitä muun maailman näkemisestä, olen 42-vuotias ja olen käynyt tähän mennessä 33:ssa maassa. Olen myös asunut Helsingissä, tosin sieltä aikoinani pois muuttanut.
Ps. Tuiren baari kuulostaa hyvältä. Missäs se on?
Teksti tuli lainauksen sekaan.
Päiväkännipaikat saa olla auki ilman passia🤡
Ihan kivasti on porukkaa piisannut. Itselläni ei ole passia kun ei ole rokotteitakaan ja töitä olisi eri ravintoloissa enemmän kuin ehdin tekemään. Jokseenkin hupaisaa.