Vaikka ei siltä tuntuisi, me olemme nyt jonkun suuren partaalla
Tästä joko seuraa hyvää tai huonoa, riippu ainoastaan teistä ihmisistä. Historiassa meidät tullaan muistamaan tästä! Selviydymme joko voittajina tai häviäjinä.
Kommentit (37)
Suursodan merkitystä on ilmassa. Venäjä hyökkää Ukrainaan ja Kiina samaan aikaan Taiwaniin.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että rakkaus voittaa tässä. Materialismi on jo kuolemaisillaan. Kun se on selätetty, koittaa paremmat ajat kaikille, paitsi sadisteille, joita lopulta on vain pari prosenttia koko ihmiskunnasta.
Minä en usko rakkauden voittoon. Se on pelkkää toiveajattelua ja tosiasioiden kieltämistä.
Koskaan, ei koskaan tule tilannetta että pallollamme kaikki olisivat tyytyväisinä sovussa toisten kanssa. Se on mahdottomuus ja pelkkä haave. Ihminen ei kykene sellaiseen koska on varustettu ihmisen luonteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä.
Fiilis on kuin 90-luvun lamassa, uudet säännöt.
Voi tulla paljon pahempaa kuin lama.
Ehkä.
Juuri sain maksettua laman ulosotot ja sain luottotiedot takaisin.
28 vuotta siihen meni.
Mikä nyt on pahaa kellekin, riippuu yksilöstä.
En sano enempää mutta mieti mikä voi olla pahempaa.
No mikä? Leirit? No siihenhän tämä mennee pikku hiljaa.
Sitten täytyy loikata.
Paljon pahempaa.
Moni ajattelee, että ennenkin on ollut kovia aikoja. Niin onkin, ja juuri siksi olemme uuden äärellä. Vuosituhansia kumuloitunut pahoinvointi tulee tiensä päähän.
Uusi maailmanjärjestys asetettanee piakkoin maailmaan, tietää ihmisille yhä kylmempää kyytiä.
Riippuu siitä alistutaanko me olemaan orjia vai taistellaanko oikeudet takaisin joko sotimalla tai puhumalla. Mieluiten puhumalla ilman sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Suursodan merkitystä on ilmassa. Venäjä hyökkää Ukrainaan ja Kiina samaan aikaan Taiwaniin.
Miksi se jäisi tohon?
Aussit ei tee ainakaan mitään pitkään aikaan. Piikittää oman kansan hautaan ja tyranniaan. Kiina tai Intia valtaa Australian 2030. Eli siinä meni Oseania.
Afrikka on mielenkiintoinen pesäke. Suuret luonnonrikkaudet odottaa siellä. Tod.näk. Kiina ja Usa jakaa sen.
Eurooppa on Venäjän ja Usan etupiirialue.
Kenties yksi Tsaaripommi jossain ja Greta pitää vuoden ekoteko bailut.
Etelä Amerikka on ehkä se paikka mikä säästyy näiltä pedonmerkki siruilta sun muulta roskalta.
Brasilia ei takuulla koskaan suostu my rkky piikki pakkoon tai sirutukseen.
Maijakalenteri saattaa pitää kutinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että rakkaus voittaa tässä. Materialismi on jo kuolemaisillaan. Kun se on selätetty, koittaa paremmat ajat kaikille, paitsi sadisteille, joita lopulta on vain pari prosenttia koko ihmiskunnasta.
Minä en usko rakkauden voittoon. Se on pelkkää toiveajattelua ja tosiasioiden kieltämistä.
Koskaan, ei koskaan tule tilannetta että pallollamme kaikki olisivat tyytyväisinä sovussa toisten kanssa. Se on mahdottomuus ja pelkkä haave. Ihminen ei kykene sellaiseen koska on varustettu ihmisen luonteella.
Suosittelen tutustumaan kirjaan nimeltä Hyvän historia. Meille on syötetty pitkään valhetta, jota sinäkin toistat. Itse asiassa täällä on eletty hyvinkin rauhassa aikoinaan. Ihminen kykenee elämään muutenkin kuin ahneus edellä.
Läpi ihmiskunnan historian on tapahtunut aina silloin tällöin isoja, koko maailmaa rajusti ravistelevia muutoksia. Maanviljelykseen siirtyminen, teollistuminen, internetin keksiminen… Luuletko, ettei noiden muutosten kynnykselläkin moni kuvitellut, että ei tämä maailma mihinkään muutu, kaikki on jo nähty? Miksi meidän aikamme olisi jotenkin immuuni radikaaleille muutoksille?
Jaa. En nyt ole ihan vakuuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se jäisi tohon?
Aussit ei tee ainakaan mitään pitkään aikaan. Piikittää oman kansan hautaan ja tyranniaan. Kiina tai Intia valtaa Australian 2030. Eli siinä meni Oseania.
Afrikka on mielenkiintoinen pesäke. Suuret luonnonrikkaudet odottaa siellä. Tod.näk. Kiina ja Usa jakaa sen.
Eurooppa on Venäjän ja Usan etupiirialue.
Kenties yksi Tsaaripommi jossain ja Greta pitää vuoden ekoteko bailut.Etelä Amerikka on ehkä se paikka mikä säästyy näiltä pedonmerkki siruilta sun muulta roskalta.
Brasilia ei takuulla koskaan suostu my rkky piikki pakkoon tai sirutukseen.
Maijakalenteri saattaa pitää kutinsa.
Lillukanvarsia…
Varmaan kunnon sota on ainut mahdollisuus enää saada hommat meidän kansalaisten käsiin ja tietenkin lakot. Niin pitkälle ollaan tultu jo tässä kyllä-
Olen kristitty ja olen sitä mieltä,että me elämme Ilmestyskirjassa kuvattua lopun aikaa. Maailma on Antikristuksen hengen vallassa, siitä osoituksena ihmisten jaottelu ja viha toinen toistaan kohtaan. Ihmiset ovat ihan järkyttävän vihan riivaamia nykyään.
Toivottavasti mielipiteeni ei loukkaa ketään,se ei todellakaan ole tässä tarkoitukseni.Niin,ja en käytä lääkkeitä, en elä harhoissani ja koulujakin on tullut käytyä.
Mutta teille rakkaat veljet ja siskot uskossa Jeesukseen tahdon sanoa että rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne sillä vapautuksemme aika on käsillä. Jeesuksen paluu on lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kristitty ja olen sitä mieltä,että me elämme Ilmestyskirjassa kuvattua lopun aikaa. Maailma on Antikristuksen hengen vallassa, siitä osoituksena ihmisten jaottelu ja viha toinen toistaan kohtaan. Ihmiset ovat ihan järkyttävän vihan riivaamia nykyään.
Toivottavasti mielipiteeni ei loukkaa ketään,se ei todellakaan ole tässä tarkoitukseni.Niin,ja en käytä lääkkeitä, en elä harhoissani ja koulujakin on tullut käytyä.
Mutta teille rakkaat veljet ja siskot uskossa Jeesukseen tahdon sanoa että rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne sillä vapautuksemme aika on käsillä. Jeesuksen paluu on lähellä.
Tästä samaa mieltä. Lopun aikoja ja iloitsen siitä kristuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen samoilla linjoilla t. toinen kristitty
Mutta en ole varma onko tämä kuitenkaan loppu. Ehkä tuomiopäivä ei olekkaan vielä lähellä vaan se tapahtuu 100 vuoden päästä, me ei sitä ihmisinä voida tietää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kunnon sota on ainut mahdollisuus enää saada hommat meidän kansalaisten käsiin ja tietenkin lakot. Niin pitkälle ollaan tultu jo tässä kyllä-
Ensin pitäisi tietää, ketä vastaan soditaan. Koska suurin osa maailmassa on nukketeatteria, luulen, että jotkut lääkärit ovat isommassa vastuussa kuin annetaan ymmärtää. Kuka muu osaisi huumata ihmisiä. Huumaukset on se syy, miksi maailma alkoi kehittyä voimakkaasti. Ei meistä yhtäkkiä tullut niin viisaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi tietää, ketä vastaan soditaan. Koska suurin osa maailmassa on nukketeatteria, luulen, että jotkut lääkärit ovat isommassa vastuussa kuin annetaan ymmärtää. Kuka muu osaisi huumata ihmisiä. Huumaukset on se syy, miksi maailma alkoi kehittyä voimakkaasti. Ei meistä yhtäkkiä tullut niin viisaita.
Tää on maailmanlaajuinen 1776.
Vapauden ja valon puolesta taistelijat
Ja sitten Tyrannian ja Pimeyden voimat.
Ausseissa Darth Waaderi on voitolla. Samoin osassa länttä. Ja ruutitynnyri odotaa Gavrilo periaatetta räjähtämään kuin 1914.
Kunnon vetypommi tekisi kyllä maapallolle enemmän kuin hyvää. Siitä voisi antaa Rauhan Napl-palkinnon.
Juuri tällainen ajattelu on ajanut meidät kaikki nykyiseen kärsimyksen tilaan.
Teoillamme on väliä. Vain teot määrittävät sitä, mikä on maapallon tulevaisuus. Valta on sillä, joka sen ottaa. ”Relaajat” luovuttaa valtansa hyväksikäyttäjille, edes ymmärtämättä omaa, henkilökohtaista vastuutaan.