Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HELMISIMPUKOIDEN TO-SU***

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuume alkaa helpottaa hieman meillä, Dunskulla taitaakin olla hammaskuumetta, koska kuola valuu ja mitään ei halua laittaa suuhunsa.Oishan se kiva kun ne hampaat joskus tulis, meidän mummolla kun nuo ikenet vaan paistaa, kumma juttu et monta kk sitten luulin et nyt ne hampaat tulee kun loistaavat ikenien läpi vaan ei oo vielä pintaan tulleet. Muutenkin tytön rytmit on ihan päälaelleen kääntyneet.mua vähän harmittaa se mut minkäs teet.

Ei muuten kannata ex-tempore ottaa lähes koko pulloa punkkua elokuvan lomassa;)))) hirvee darra!!!!!!!!!!! Mut oli älyn hyvää punkkua..mies vaan nauroi et nyt repes äiti kännäämään..ittellään tänään duunia..mut duunin jälkeen kuulemma menee ulos illalla. Ja poltin yhden tupakankin parvekkeella, hieman kurkkuun koskee.

Millon ne sellon treffit olis??? olisko sit mahdollista tavata muuna päivänä ku torstaina???? koululaisella on just sillon lyhin päivä ja perjantaiksi on aina paljon läksyjä.

Mies eilen kysyi et miks mä en oo jo raskaana...vastasin et varmaan siks ku ei saa seksiä tarpeeks usein ;))))) sit sano et no korjataan asia ja toivotaan et tärppää pian. Mies sanoi et vielä kaks vauvaa olis kiva..ai olis vai..

että semmosta meillä, pitäs varmaan pukea päälle ja lähtee ulos.

krapulainen kuumetta ;((

Vierailija
22/24 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana Onni sitten eteni muutamia metrejä kontaten!! Anoppilassa tämä ihme tapahtui, kun mummo houkutteli... Aiemmin päivällä sängyssä Onni pääsi itse istumaankin. Saa nähdä mikä vauhti on huomenna päällä, kun on (toivottavasti) yön nukkunut...

Huomenna täytyy alkaa laittamaan paikkoja siihen kuntoon, etä on lapsen turvallista tutustua ympäristöön... Onni on ihan mahdoton, kun se nousee nyt yhden käden varaan kontalleen milloin mitäkin vasten... Siis sillei pystyyn! Pitää ehkä hankkia sille joku kypärä... Ja laittaa portit portaisiin... Voi apua mitä kaikkee huomioitavaa!!

Mulla piti olla tänään " vapaa ilta" . Mies lupasi hoitaa Onnia yöllä ja aamulla. Saisin kerrankin olla netissä niin kauan kuin haluan... :) No koko illan on koskenut päähän, otin sitten särkylääkettä ja mies hieroi hartioita niin nyt ei sitten enää koske... Viisainta olis mennä nukkumaan. Mä en tajua miksi mulla on taas alkanut olla hartiat koko ajan jumissa. Tuntuu, että koko ajan saa olla ottamassa särkylääkettä ja voidella jollain kipugeelillä. Yritän kyllä venytellä mutta ei se näy mitään auttavan... :(

Jatkampa netissä surffailua *silmät ristissä*, kun on kerrankin mahdollisuus...

-kumppari-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus, että mua väsyttää... Mun äiti tuli meille eilen ja on edelleen ja juteltiin sitten illalla aika myöhään, vaikka ois pitänyt mennä nukkumaan. Helmi nukkui viime yönä ihan normaalisti eli heräsi joskus klo 2 huutamaan (en antanut tissiä), mutta huusi onneksi vain jotain 5-10 min ja sitten seuraavan kerran klo 5 aikaan, jolloin sai tissiä ja sitten klo 7, jolloin sai uudestaan tissiä ja sitten nukkui vielä hetken. Esikoinen sen sijaan nukkui aika lyhyet yöunet, kun nukahti illalla vasta joskus puol 11 ja heräsi aamulla jo ennen seiskaa, vaikka ei normaalisti koskaan herää noin aikaisin. Ei vissiin malttanut nukkua, kun oli mummi kylässä. Kiva, kun poika oli sitten jo aamupalapöydässä aivan väsynyt... Nyt nukkuu onneksi päiväunia. Mutta mä en tiedä, miksi mua väsyttää näin paljon, kun nukuin viime yön ihan OK.

Aika hektistä on ollut tämä parin päivän " yksinhuoltajuus" . Ei meinaa aika riittää kaikkeen päivisin ja yötä myöten pitää sitten tehdä esim. kaikki kotityöt. Onneksi mies tulee huomenna illalla kotiin!

Helmillä puhkesi muuten toinen hammas myös. Eilen ei vielä ollut tullut läpi, mutta tänään oli jo näkyvissä. Hirveä tahti on kyllä ollut Helmillä näissä uusissa taidoissa, kun 2 viikon aikana on tullut 2 hammasta (no, ne ei ole kyllä mitään taitoja, mutta uusia juttuja), tyttö on oppinut konttaamaan, istumaan, nousemaan ensin polviseisontaan ja sitten kokonaan seisomaan. Ihan hullua, kun on tottunut siihen etenemisvauhtiin, mikä esikoisella aikoinaan oli ja Helmi on aika paljon sitä edellä. Mua kyllä säälittää toi Helmin pään kolina, kun kaatuu ja lyö päätään aika usein ja kovaa. Mutta kai noi vauvat kestää aika paljon kuhmuja?!

Voi helkkari, nyt Helmi hokas ton ainoan ison viherkasvin, joka on meillä lattialla niin, että sen luokse pääsee. 2 muuta on " esteiden" takana ja loput sitten ikkunalaudoilla, mutta ton yhden paikka olisi tossa parvekkeen oven vieressä ja äsken Helmi kävi repimässä siitä multaa. Tästä se rasittava vaihe sitten alkaa...

Esikoinen menee ensi viikolla mummille 2 yöksi yksin kyläilemään (lähtee ke-iltana ja me mennää sitten pe-iltana perässä miehen ja Helmin kanssa) ja mä olen siis ke-pe päivät kahdestaan Helmin kanssa. Mitäköhän mun kannattais tehdä, kun on vaan yksi lapsi " häiriköimässä" ??? Ajattelin, että taidan käydä torstaina shoppailemassa, kun pitäis saada syksyksi uusi takki ja etsiä esikoiselle talvikenkiä. Taidan mennä silloin Selloon, kun siellä olisi saman katon alla just niitä kauppoja, joissa pitäis käydä. Helmi ei kyllä ole mikään erityisen hyvä shoppailukaveri, mutta yritetään... Sitä vaan mietin, että jos tulen Helmin kanssa torstaina Selloon, niin oisin voinut siellä samalla kahvitella, jos olisin saanut seuraa. Eli pääsiskö joku torstaina 21.9 joskus puolen päivän aikaan SELLO-TREFFEILLE??? (Vaikka Kuumetta just kirjoitti, ettei torstait oikein käy, eikä meillekään ole tavallisesti mitään väliä, mikä päivä nähtäis, mutta ensi viikolla olisin joka tapauksessa siellä, niin ois kiva samalla nähdä muita mammoja ja vauvoja...)

T:Fassiloora ja Helmi (7 kk + 1 pvä)

Vierailija
24/24 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, eipäs tullut meikäläisen ns. vapaa illasta/yöstä mitään... Klo 3 yöllä olin menossa nukkumaan niin Onni heräsi samantien ja itki putkeen yli tunnin!! Siinä sitten miehen kanssa molemmat yritettiin sitä rauhoitella. Lopulta nukahti ja aamulla heräsin taas siihen samaan marinaan ja itkuun. Nousin sitten ylös minäkin samaan aikaan kuin ukot. :/ Ja nyt väsyttää kamalan paljon!

Kertokaa mulle mikä ihme tuolla mukulalla voi olla, kun se nykyään koko ajan vaan kiukkuaa? Illat on ihan hirveitä ja öisinkin herää vähän väliä huutamaan! Tuttia eikä tuttipullookaan meinaa huolia millään. sille on varmaan tullut joku 6 kuukauden koliikki! =)

Pitää varmaan huomenna soitella neuvolaan ja kysyä olisko niillä jotain neuvoa... Vai pitäisköhän se vaan viedä lääkäriin tarkastettavaksi ettei oo korvatulehdus tms.

No nyt se O taas heräsi päikkäreiltään itkemään... :(