Miksi sinä suomalainen mies näytät niin helvetin rumalta?
Miksi sinä suomalainen mies näytät niin helvetin rumalta? Yäk
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:26"]
Miksi sinä suomalainen mies näytät niin helvetin rumalta? Yäk
[/quote]
En tiedä mitä musuja olet katsellut mutta et takuulla ole nähnyt minua.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:26"]Miksi sinä suomalainen mies näytät niin helvetin rumalta? Yäk[/quote]
Ei vain kiinnosta näyttää paremmalta. Mukavia ja viehättäviä naisia on riittänyt rumanakin.
Asusteeni ovat kuluneita retkivaatteita ja käytettynä ostettuja riepuja. Valitsen vaatteet käytännöllisyyden, en ulkonäön perusteella.
Olen yliopisto-opiskelija. Kukaan ei ole koskaan huomautellut.
Muuttaisin tyyliäni, jos en saisi naisia, mutta sitä ongelmaa ei ole ollut, joten mennään näillä. Näissä kuitenkin olen eniten oma itseni.
Odota vähän käyn kysymässä sitä naapurin rouvalta ! Selitys tähän tärkeään kysymykseen kyllä saadaan ! Pieni hetki !
Suomalaiset ylipäätään lässähtää, kun täällä on luterilainen häpeäkulttuuri. Paikkaansa on lunastettava mitä pervoimmilla tavoilla lapsesta hautaan. Sen seurauksena myös todellinen kauneus eli se hehku, mikä ihmisessä on, sammuu. Toisaalta, kun katsoo ulos puolet vuodesta, elämä täällä on yhtä selviytymistaistelua. Ihmiset sinnittelee sisätiloissa tai kävelee umpihankea pimeässä metsässä. Mä en kärsi ulkoisesta rumuudesta, vaan siitä sisäisestä lässähdyksestä ja jähmeydestä, mikä joka toisella vastaantulijalla on. Ei leisku ei. Ja tämä koskee kyllä naisiakin
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:30"]
Persjalkaisia, punakoita, lyhyitä ja miestissillisiä miehiä vaan kaikkialla. Huhhuh.
[/quote]
Totta
http://www.femininebeauty.info/f/leg.body.ratio.jpg
Persjalkaisuus on miehellä yleisesti viehättävänä pidetty ominaisuus, pitkäjalkaisuus taas naisella.
[/quote]
Rumat suomalaiset vanhemmat. En geenejäni pyytänyt
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:04"]Suomalaisten miesten keskimitta on maailman korkeimpia, joten en tiedä mistä löydätte näitä lyhyitä miehiä.
[/quote]
Tämä pitää paikkansa, vanhemmalla sukupolvella 177cm ja nuorilla miehillä peräti 181. Nämä luvut ovat vain 1-2cm lyhyemmät kuin esim ruotsalaisilla.