Wolt toimittaa ruuat syömäkelvottomina ja vie rahat
Trustpilot on täynnä vihaisia asiakkaita joilta Wolt-kuljetuspalvelu vienyt rahat ja joko kadottanut ruuat tai tuoneet ne syömäkelvottomina. Woltin asiakaspalvelukaan ei suostu palauttamaan asiakkaiden rahoja.
Jaamme Instagramissa wolt_sucks nimellä Wolt-asiakkaiden kokemuksia palvelusta. Onko täällä ihmisillä kokemuksia palvelusta?
Kommentit (43)
Satoja kertoja tilannut woltista.
Kertaakaan ei ole jäänyt tulematta.
Jos ruoka on ollut paskaa, se vika on ollut ravintolassa, ei woltissa.
Se woltissa kyrsii, että kaikilla ravintoloilla on tyyliin arvosana 9 pintaan, vaikka ruoka on miltei syömäkelvotonta...
Vierailija kirjoitti:
Satoja kertoja tilannut woltista.
Kertaakaan ei ole jäänyt tulematta.
Jos ruoka on ollut paskaa, se vika on ollut ravintolassa, ei woltissa.Se woltissa kyrsii, että kaikilla ravintoloilla on tyyliin arvosana 9 pintaan, vaikka ruoka on miltei syömäkelvotonta...
Jotakuinkin tämä, joskin tilauskerrat vasta 70-100 välillä.
Ymmärrän kotiin ruokatilaukset vain, jos henkilö on liikuntakyvytön tai kyvytön tekemään itse ruokansa.
Ei tule muussa tapauksessa mielenkään tilailla ruokia.
koodilla 3SNMXD5 saat 3x4e kolmesta ensimmäisestä tilauksestasi alennusta!
Kannattaa tilata m a t u pitsoja kotiinkuljetettuna. Ne tuo ne itse.
Nähnyt liian usein Wolt-kuskeja virtsalla julkisissa ulkotiloissa ja sen jälkeen käsiään edes desinfioimatta hyppäävän skootin tai pyörän päälle ja jatkavan matkaa. En enää ikinä halua yhdenkään Wolt-kuskin ojentavan minulle ruoka-annostani, joten siksi en tilaa kotiin enää Woltista tai muustakaan ruoan kuljetuspalvelua tarjoavasta yrityksestä ruokaani.
Wolt kuskit ajelevat pitkin jalkakäytäviä ja pysäköivät minne sattuu ja miten sattuu. Sähkömopiolla liikkuvat "isotumput" ajavat sentin päästä ohi ja pakottavat jalankulkijan väistämään. Kukaan ei valvo näitä kielitaidottomia liikenteessä sekoilijoita.
Wolt toimii hyvin. Sitä ainoastaan ihmettelen, että jos en ole ovella vastassa niin ruoka jätetään oven taakse ovikelloa soittamatta. Jos se siinä kauan lojuu niin rottahan sen käy syömässä.
Ja se ruoka jätetään sinne vaikka olen asetuksista sen nimenomaan kieltänyt.
Ei se ruoka kuljetuksen aikana parane. En ole koskaan tilannut woltilla, enkä tilaa jatkossakaan.
Oikein hyvin noilla on korjaukset ja reklamaatiot toiminut.
Kerran valitin, kun ei tullut tilattuja juomia. Tuli rahat takaisin.
Myöhemmin huomasin, että ne hiton pillimehut oli pakattu pussin pohjalle...
Vierailija kirjoitti:
olen tilannut woltista ehkä noin 200 kertaa
2 kertaa on ruoka jäänyt tulematta mutta molemmilla kerroilla aspa toimitti uuden annoksen
Kenenkään ei pitäisi tilata woltin kautta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
olen tilannut woltista ehkä noin 200 kertaa
2 kertaa on ruoka jäänyt tulematta mutta molemmilla kerroilla aspa toimitti uuden annoksen
olet laiska paska
Hyi yök. Hygienia asiat täysin persiillään. En ikinä tilaisi mitään woltin kautta.
Uskomatonta että nykyihmiset ovat sikalaiskoja. Kaikki tilataan kotiin. Monelle olisi terveellistä olla kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa.
Herkullinen kylmä Pitsa josta täytteet valuneet laatikon pohjalle.
Mutta olin onnellinen kun sain 2 euron hyvityksen...
Olen sitä sukupolvea etten tilaa ruokaa, menen kauppaan ja valitsen itse ja jos menen NK ulos syömään niin menen ravintolaan. Ehkä joskus tilaan netistä ruokaa jos kävelykyky huonom en usko että tilaan ravintolasta, sinne sitten jonku kanssa .
Joo. Kerran tuli pelkät ranut eli kuski oli vissiin syönyt hampurilaisen,ei saat hyvitystä!
Ja toisella kertaa ruuat löytyi märkänä ulkoa sateesta,ei saatu hyvitystä!
Mieluummin tilaan vaikka Kotipizzasta.
Woltista ei ole pakko tilata pizzaa. Sieltä pystyy myös ostamaan anaalitappeja tai koiranruokaa.
N
Tampereella näkyy ratikassa välillä wolt-kuskeja pyörineen. Tulisipa joskus lipuntarkastus kohdalle niin että selviäisi onko sekä wolt-kuskille että pyörälle matkalippu.
Minä laitta sun ruoka yllätys täyte kaunis naine