Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millanen paikka Turku on asua?

Vierailija
16.03.2015 |

Onko helppo tutustua ihmisiin? Asun pohjanmaalla vielä, että ehkä ainakin helpompi?:P

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska. Älä vaan muuta tänne sieltä. Siis nyrpeitä ja arvostelevia palliaivoja. Hyi!

Vierailija
2/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ihanaa! Tervetuloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiselle vähän pidättyväiselle ihmiselle kuin minä Turku on täydellinen. Olen saanut ystäviä ja tuttavia ihan sen verran kuin olen halunnutkin. Mutta toisaalta kukaan ei tungettele, mitä itse en kestä. Varmaan tässä asiassa me ihmiset ollaan aika erilaisia.

Nyt viime päivinä Turku on näyttänyt parhaat puolensa: täällä on ollut suorastaan kesä. Tervetuloa Auran rannoille!

Vierailija
4/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on ihan syvältä. Muuta Kaarinaan tähän Turun viereen. Täällä on kaikki paljon paremmin ja mukavia ihmisiäkin.

Vierailija
5/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on ihana! Asuin siellä 5v kun opiskelin. Sinne vaan :)

Vierailija
6/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana paikka, asuttiin 15 vuotta. Sitten tuli joku mielenhäiriö ja muutettiin takaisin kotiseudulle. Nyyh, miksi?! Nyt on lapset juurtuneet tänne ja täällä kökitään pikkukaupungissa, blääh.

Vierailija
7/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että usein täällä kanssaeläjät eivät oikein välitä tuntemattomien smalltalkista. Itse olen tosi sosiaalinen ja välillä jos juttelen tuntemattomille niin saan vaan mulkaisuja. Näin ei ollut pienemmällä paikkakunnalla mistä olin kotoisin.

Vierailija
8/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kaupunki. Olin opiskelemassa siellä vuoden nuorempana. Ikävä Turkuun vieläkin. Olen asunut myös Tampereella mutta se on ihan junttimesta Turkuun verrattuna. Turussa viehättää eniten meri ja kaunis saaristo. Ihmisetkin ovat minusta mukavia vaikka jotkut hieman erikoisia :) Lähden oitis sinnepäin jos vain saan töitä. Todennäköisesti saan!

Vierailija
9/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikä.

Vierailija
10/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin kaksi vuotta sitten Englannista tänne Turkuun ja olemme kyllä viihtyneet todella hyvin. Mies tosin urheilee ja on saanut ainakin kavereita liiankin kanssa eli meille tutustuminen ihmisiin on ollut todella helppoa. Ennen Englantia asuimme Espoossa, jossa ei kyllä ainakaan yhtään helpompaa ollut, sanoisin, että vaikeampaa. Lapsiperheelle mielestäni todella kiva paikka, kaikkialle harrastuksiin jne pääsee 10 minuutissa jne. Kesällä Suomen paras kaupunki.

Vierailija
11/12 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätös oli kun muutin sieltä pois. Itse en viihtynyt sitten ollenkaan. Töissä oli hankala edes tutustua saati harrastusten kautta. Moni ystävyys piti lopettaa sillä moni paljasti selkäänpuukottaja luonteen. Naapurit oli sieltä kauheimmasta päästä, ..mulla ei todellakaan ollu hyvä olla kun sielä asuin. Ehkä se sopii monille kun asuu kaupungissa mutta itse olen onnellisempi muualla. 

Kaunis kaupunkin se on sitä en kiellä. Toivottavasti sinä löydät paikkasi sieltä jos päätät sinne muuttaa :)

Vierailija
12/12 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on loistava paikka asua. Täällä on kaikki mitä ihminen tarvitsee