Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinen tuomio

Vierailija
16.03.2015 |

http://uploads5.wikiart.org/images/fra-angelico/last-judgment.jpg

Matt. 25:31-46

31. Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38. Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43. minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44. Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän päätit jakaa tänne koska?

Vierailija
2/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on herätyksen aika.

eesus Kristus, Jumalan Poika ja Herra on tulossa takaisin noutamaan seurakuntansa luoksensa.

Ihminen on luonnostaan syntinen ja erossa Jumalasta syntiinlankeemuksen seurauksena.

Et voi tehdä mitään itse saadaksesi syntejäsi anteeksi tai ansaitaksesi ikuista elämää.

Mutta Jumala antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä! Joka uskoo ja kastetaan, pelastuu. Joka ei usko, joutuu kadotukseen.

Tee parannus ja usko evankeliumi.

Roomalaiskirje 3:

23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
25. jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä

Roomalaiskirje 10:

9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Jeesus Kristus

Vierailija
4/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä, -1. Pietarin kirje 3

joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut -1. Pietarin kirje 2

mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.-Jesaja 53

Vierailija
5/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko? Kukaa jaksa lukee tollasta paskaa.

Vierailija
6/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa ei ole olemassa -pidä siis pääsi kiinni.

Vierailija
8/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäs edes kiinnostaa uskovaisten hölinät?
Ei toi ole muuta kuin oman vakaumuksen tuputtamista, säälittävää ja typerää. En mäkään tuputa omia näkemyksiäni kenellekään totuutena. Ne on mun näkemyksiä ja sillä selvä.
En todellakaan jaksa yhtään uskovaisten lätinöitä kuunnella / lukea. Vainoharhaista ja lapsellista toimintaa.

Vierailija
9/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:11"]

[/quote]

Mitä enemmän leikkaa ja liimaa jumalansoopaa eri foorumeille, sitä varmemmin saa hyvän istumapaikan taivaasta. Nykyisin on niin helppoa, kun ei tarvitse nostaa takapuolta sohvalta eikä edes kirjoittaa itse, ja aneet vilahtavat nettiin kivasti vaivatta eikä jumalakaan ei huomaa pikku kujeita, kun se ei osaa itse käyttää tietokonetta.

Vierailija
10/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:16"]

[/quote]

Mitä enemmän leikkaa ja liimaa jumalansoopaa eri foorumeille, sitä varmemmin saa hyvän istumapaikan taivaasta. Nykyisin on niin helppoa, kun ei tarvitse nostaa takapuolta sohvalta eikä edes kirjoittaa itse, ja aneet vilahtavat nettiin kivasti vaivatta eikä jumalakaan ei huomaa pikku kujeita, kun se ei osaa itse käyttää tietokonetta.

[/quote]Eikös se ole hyvä että saa nopeammin ja massoille tiedon kulkemaan? Enemmän ihmisiä saa tietää totuuden ja pelastuu ikuiselta kadotukselta.

Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen. -Ilm. 20:15

49. Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista
50. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. -Matt. 13:49-50

"...jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu." --Mark.9:48

Vierailija
11/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:16"]

[/quote]

[/quote]Eikös se ole hyvä että saa nopeammin ja massoille tiedon kulkemaan? Enemmän ihmisiä saa tietää totuuden ja pelastuu ikuiselta kadotukselta.

Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen. -Ilm. 20:15

49. Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista
50. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. -Matt. 13:49-50

"...jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu." --Mark.9:48

[/quote]

Voi sinua, jos jumalasi olisi olemassa, hän häpeäisi sinunkaltaisiasi silmänpalvojia.

Vierailija
12/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15. Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.--Mark.16

Vierailija
13/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:45"]15. Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.--Mark.16
[/quote]

Minä kyllä uskon. Nimittäin siihen, että olet mieleltäsi sairas.

Vierailija
14/14 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:45"]15. Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.--Mark.16 [/quote] Minä kyllä uskon. Nimittäin siihen, että olet mieleltäsi sairas.

[/quote]2. "Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani!
3. Jumala, minun vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi, varustukseni ja pakopaikkani, sinä pelastajani, joka pelastat minut väkivallasta!
4. 'Ylistetty olkoon Herra' - niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun. -2 Sam.22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan