Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen veljellä metallirasiassa sitruunakiteitä ja sukka?!

Vierailija
16.03.2015 |

Miehen veli tuli meille, hän on asunut jo monta vuotta Saksassa ja tosiaan tuli Helsinkiin tapaamaan meitä ja kavereitaan ja sit jatkaa pohjoiseen mieheni vanhempien luo. No, tää veli on pääosin kavereittensa luona ja tavarat on levällään meidän vierashuoneessa. Olen hoitovapaalla 4- ja 1-vuotiaiden lasten kanssa kun olin kylppärissä 1-vuotiaan kanssa niin 4-vuotias sähläsi ja kolisteli siellä vierashuoneessa, huusin perään ja menin sit katsomaan, niin hän oli avannut pienen värikkään metallipurkin, en ollut itse sitä huomannut mutta lapsi sanoo että se oli sängyn alla ja oli halunnut katsoa. Siellä oli sisällä ensinnäkin sukka! joka oli solmussa ja sen päässä oli jotain tavaraa kuin kiviä. Ja sit puolet rasiasta oli täynnä semmoisia sitruunantuoksuisia pieniä "kiviä", läpikuultavia kuin karkki, onneksi ei lapsi ollut pistänyt niitä suuhunsa mutta ne näyttävät siis kovilta hedelmäkarkeilta jotka olisi murskattu pikkusormenpään kokoisiksi murusiksi ja haisevat todella paljon sitruunalta. Nyt olen aivan että mitä vtua? Onko nämä jotain onnenkiviä tai jotain eteeristä öljyä sisältäviä juttuja, joilla on parantava tms. vaikutus? Siellä sukassakin oli varmaan niitä samoja kiteitä tai ainakin se sukka haisi ihan niille. Enkä käsitä, miten lapsi oli saanut sen edes auki, siinä oli kangasteippi kannen ja purkin reunan päällä ja oli todella lyhyessä ajassa saanut sen pois ja jopa kannen auki. Tiukkasin lapselta, oliko se maistanut niitä kiteitä mutta kiistää ehdottomasti, oli vain halunnut tietää mitä siellä on kun se näyttää "lelupurkilta". Se on siis semmoinen pieni metallirasia, jossa on värikkäitä graafisia muotoja. 

Mitä helvettiä tämä voisi olla ja miksi veli on edes jättänyt tommosen purkin - okei oli sängyn alla mut nelivuotias nyt muutenkin tyhjäilee hyllyjä ja astiakaappeja jne ja nuorempi vielä konttaa. Sanoinkin miehen veljelle että ei sit kannata jättää särkyvää tavaraa näkysälle ja kehotin mm. nostamaan kannettavan pois lattialta pöydän päälle kun meinasi jättää sen siihen.

Ja ennen kuin kukaan huutaa provoa niin otan vtu vaikka kuvan yhdestä kiteestä. Pistin yhden sitruunakiteen taskuun ennen kuin suljin purkin ja laitoin sen takaisin siihen kohtaan mistä lapsi sen sanoi ottavan. Ei vaan just nyt ole aikaa kuvailla kun molemmat on hereillä mutta ehkä sitten kun nuorempi menee päiväunille, otan kuvan. 

Kertokaa pliis mitä tää on, mun mielikuvitus on jo maalaillut, että se veli on joko sekaisin ja harrastaa parantavia kiviä (--- siis kun sängyn alla pääpuolessa oli se boxi) tai että se salakuljetti huumeita Suomeen tai jotain. Puhun miehelleni illalla ja hän saa sit kysyä veljeltään. Mutta mitä teille tästä hommasta voi tulla mieleen? Onko jollain jotain tietoa? Oikeasti? Yritin googlata sitruunakide ja sitruuna huumeet ja löysin jotain, että sitruunalla voi hämätä huumetesteissä mutta ei tuo veli kyl todellakaan ole mihinkään huumetesteihin menossa tääl Suomessa, on ihan lomalla!!!

Ja miksi siellä piti olla sukka?? Ja sukan kärjessä jotain roinaa ja sukka solmussa? Olen epäluuloinen...

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:20"]

Sitä minä aina mietin, että kuka näitä juttuja kirjoittelee... Että onko ne jotain tavallisia perheenäitejä vai jotain yksinäisiä ihmisiä, miehiä vai naisia...

[/quote]

Ennen tarinoita kirjoiteltiin pöytälaatikkoon, nyt anonyymisti av - palstalle.

Vierailija
122/126 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittiko muuten joku ketjua lukenut ihan oikeasti poliisille tai lähetti ketjusta vinkin eteenpäin? Auts, aika noloa...:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että ap hävisi. Tää olisi ollut hyvä mysteeri tälle illalle kun varmaan tulee palstailtua, kun oon yksin flunssassa himassa ja mies lähti lasten kanssa mummolaan. Kaikki hyvä lässähtää.

Vierailija
124/126 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in, pahus kun ap oli niin huono provoilija:)

Vierailija
125/126 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässähtikö tämä?

Vierailija
126/126 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:23"]

Lässähtikö tämä?

[/quote]

Näköjään. Hitsi, täs oli kaikki erinomaisen provon ainekset. Jutun pitää olla tarpeeksi älytön jotta menee läpi. Muistelkaapa vaikka sitä Esittelijä rikkoi herkkuhissin. Miten joku voi edes keksiä jotain niin pöljää - ihan niinku tämäkin. Ja tässä ilmiselvästi oli valmisteltu kuvia kaatamalla rasioihin sitä kylpysuolaa! Oikeesti, miten jollain voi olla niin pieni elämä? Ja oma kuva yhdestä kiteestä ompeluneula mittasuhdetta antamassa :D :D :D :D JOllain ollut todella tylsää tänään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan