Onko sinulla inhokkimaata?
Olen ihmetellyt omaa suhdettani Viroon. Se on erittäin kielteinen. Melko kielteinen on suhteeni myös Latviaan ja Liettuaan. Sen sijaan Venäjään suhtaudun paljon myönteisemmin.
Mitään varsinaista perustetta minulla ei suhtautumiselleni ole. Kunhan suhtaudun, ennakkoluulojeni ja tunteideni perusteella.
Onko sinulla inhokkimaata?
Kommentit (55)
Ukraina. Euroopan häpeäpilkku. Sotaa, epätasa-arvoa, politiikassa nyrkit heiluvat, HIV-tilastojen kärjessä...
Venäjä, Pohjois-Korea, Israel, Intia, Jemen, Saudi-Arabia... arabimaat enimmäkseen. Palestiinaan taas tuosta Israelista johtuen menee sympatiat.
Pohjois-Korea. Etelä-Korea sen sijaan on mun suosikkimaita.
Ahvenanmaa ja Ruotsinkielinen Pohjanmaa, niissä kohdellaan suomalaista ylimielisesti.
Kaikki uskonnollisesti fanaattiset maat ja sellaiset, jossa riehuu boko haram, isis, jne.
Venäjä, Viro, Intia, Kiina, Thaimaa ja Lähi-idän muslimimaat.
Pakistan, Somalia ja Englanti. Englannissa asuin vuoden ja jäi lähes traumat. En ole myöskään koskaan kokenut vetoa Kauko-Itään, mutta ei ole mikään inhokkialue kuitenkaan.
Usa jostain kumman syystä.Saksa historiansa vuoksi.Eivät ole ole tehneet minulle henk.koht.mitään,mutta osa suvustani on joutunut kärsimään.
Australia, missä olen asunut. Paska ilmasto, jossa on aina liian kylmä tai kuuma, mutta ennen kaikkea se loputon junttius. G'day mate.
Turkki, USA, Venäjä, rättipäämaat.
Ootteko edes käyny Venäjälle? Veikkaan että ette.
Dubai, Intia, Somalia, Niger, Kongo, Sudan, Afganistan, Myanmar, Yhdysvallat.