Onko sinulla inhokkimaata?
Olen ihmetellyt omaa suhdettani Viroon. Se on erittäin kielteinen. Melko kielteinen on suhteeni myös Latviaan ja Liettuaan. Sen sijaan Venäjään suhtaudun paljon myönteisemmin.
Mitään varsinaista perustetta minulla ei suhtautumiselleni ole. Kunhan suhtaudun, ennakkoluulojeni ja tunteideni perusteella.
Onko sinulla inhokkimaata?
Kommentit (55)
Viro inhokki. Suosikkeja vastaavasti Latvia, Liettua ja Puola
Venäjä ja Somalia.... hhrrrrrrr..... :(
Minusta Viro ja Latvia ovat ihan samanlaisia kuin Suomikin. Liettuassa en ole käynyt.
Oma inhokkimaani on myös Intia, johtuen omista mielikuvista + uutisista + dokkareista jota olen kyseisestä maasta nähnyt. Toinen inhokkimaa, tai oikeammin emiraatti on Dubai. En voi ymmärtää, miksi länsimaista sinne matkustetaan... orjatyöllä rakennettuun luonnonvaroja tuhoavaan "keitaaseen" joka on kuin yksi iso näytelmä vain. Puhumattakaan sitten Lähi-Idän maista ja niistä Afrikan maista, joissa naisen asema on yhtä kuin ei yhtään mitään.
Venäjä ja Somalia.... hhrrrrrrr..... :(
kiina ja usa. ei kyllä ilmene muuuten, kun että harmittaa jos voittavat urheilukisoissa... jemen ärsyttää vähän vakavemmin
Valko-Venäjä, Venäjä, Afrikasta valtaosa (Egypti menettelee ja Etelä-Afrikka), koko samperin lähi-itä, mukaanlukien muslimivaltiot ja Israel. Kahjoja koko alue täynnä. Intia+Pakistan. Espanja härkätaisteluiden takia, mutta sielläkin kansa alkaa olla niitä vastaan, onneksi.
Venäjä erityisesti ja kaikki muslimimaat yleisesti.
41v m
Ranska. En voi sietää kieltä, en ihmisiä, en kulttuuria. Reilaamassa kun oltiin niin matkaseura halusi viettää pari yötä Pariisissa; olin jo ekan päivän jälkeen valmis ampumaan naamani irti.
No Aasia lähes kokonaisuudessaan, poikkeuksena muutama siihen kuuluva maa.
Muuten ihan jees. :)
Tällä hetkellä en matkustaisi Intiaan. Saksakaan ei ole koskaan kiinnostanut, en tosin tiedä miksi.