Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin lopettaa seksikertojen merkitsemisen kalenteriin

Vierailija
16.03.2015 |

Totesin, että se saa ongelman tuntumaan entistäkin suuremmalta.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:33"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:30"]Miksi sinä joka merkitset, merkitset? En sitä paitsi enää suostuisi sellaiseen seksiin, jota kumpikin ei halua ja näytä sitä. Ap [/quote] Merkitsen, koska pieni osa sydämestä halajaa uutta nyyttiä syliin. [/quote]   Miksi haluat vielä vauvan tuollaiseen suhteeseen kärsimään? Ei jaksa ymmärtää. Hankkisit vertaisesi kumppanin, jota rakastat ja joka rakastaa sinua ja alkaisit vasta sitten lisätä lapsilaumaasi. Lapsi tarvitsee tasapainoisen kodin. [/quote] Väitätkö nyt ihan oikeasti, että seksitön suhde on huono lapsia ajatellen? [/quote] onhan se nyt suorstaan helvetillinen, jos toinen kuitenkin haluaisi seksiä ja katkeroituu koko ajan lisää! Ap [/quote] no eipä se meillä ole noin mennyt!! Päinvastoin, puuhailen enemmän lasten kanssa, kun yritän unohtaa/vaientaa haluni!

[/quote]

Puuhailet, joo.

Vanhempien parisuhde on lasten koti.

Ja koska sinulle täytyy näköjään vääntää rautalangasta, niin se tarkoittaa sitä, että parisuhteenne pitäisi olla kunnossa, jotta lasten on turvallista kasvaa tasapainoisiksi aikuisiksi. Sitä kai jokainen vanhempi haluaa. Tilanteessa, jossa olette, mies voi vaikka lähteä huomenna menemään. Ja vaikkei lähtisikään, ette voi kumpikaan olla onnellisia tiollaisessa suhteessa. Lapset kyllä sen vaistoavat. Ja sinun pitäisi olla vastuullinen aikuinen, jota kyllä ilmiselvästi et ole.

Mutta jos oma lapsuutesi on ollut samanlainen, et muusta tiedä.
[/quote] Voi tuota sun terävyyttä. Kuka on sanonut, että suhde olisi muuten huono???

Vierailija
62/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:33"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:33"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:30"]Miksi sinä joka merkitset, merkitset? En sitä paitsi enää suostuisi sellaiseen seksiin, jota kumpikin ei halua ja näytä sitä. Ap [/quote] Merkitsen, koska pieni osa sydämestä halajaa uutta nyyttiä syliin. [/quote]   Miksi haluat vielä vauvan tuollaiseen suhteeseen kärsimään? Ei jaksa ymmärtää. Hankkisit vertaisesi kumppanin, jota rakastat ja joka rakastaa sinua ja alkaisit vasta sitten lisätä lapsilaumaasi. Lapsi tarvitsee tasapainoisen kodin. [/quote] Väitätkö nyt ihan oikeasti, että seksitön suhde on huono lapsia ajatellen? [/quote] onhan se nyt suorstaan helvetillinen, jos toinen kuitenkin haluaisi seksiä ja katkeroituu koko ajan lisää! Ap [/quote] no eipä se meillä ole noin mennyt!! Päinvastoin, puuhailen enemmän lasten kanssa, kun yritän unohtaa/vaientaa haluni! [/quote]   Puuhailet, joo. Vanhempien parisuhde on lasten koti. Ja koska sinulle täytyy näköjään vääntää rautalangasta, niin se tarkoittaa sitä, että parisuhteenne pitäisi olla kunnossa, jotta lasten on turvallista kasvaa tasapainoisiksi aikuisiksi. Sitä kai jokainen vanhempi haluaa. Tilanteessa, jossa olette, mies voi vaikka lähteä huomenna menemään. Ja vaikkei lähtisikään, ette voi kumpikaan olla onnellisia tiollaisessa suhteessa. Lapset kyllä sen vaistoavat. Ja sinun pitäisi olla vastuullinen aikuinen, jota kyllä ilmiselvästi et ole. Mutta jos oma lapsuutesi on ollut samanlainen, et muusta tiedä. [/quote] Voi tuota sun terävyyttä. Kuka on sanonut, että suhde olisi muuten huono???

[/quote]

Ei kukaan. Jokainen täyspäinen ymmärtää sanomatta, että tuollainen suhde on huono. Mies ei halua sinua, joten suhteessa on paljonkin vikaa. Sen lisäksi sinä vingut siitä täällä sen sijaan että tekisit asialle jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:33"]Miksette käy vieraissa? onko se ehdoton uskollisuus tärkeää kun seksiä ei ollenkaan ole? Kyselee sinkkunainen joka harrastaa seksiä usein varatunkin kanssa   http://sinkkutaivas.blogspot.fi [/quote] no on se mulle kyllä ehdottomasti tärkeää. Kyllä meillä on ollut ollenkaa seksiä, keskimäärin 4 kertaa kuussa. Ap

[/quote]

Eiks tuo suurinpiirtein kerta viikkoon? Sehän on vielä ihan normaali määrä lapsiperheissä tutkimusten mukaan. Tuskin tossa voi haluttomuudesta puhua?

Vierailija
64/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ajautunut tilanteeseen jossa miehen haluttomuus on muuttunut minun haluttomuudeksi, ironiaa puhtaimmillaan. Olen tilastoja tietämättä todennäköisesti normaalitilassa keskivertoa viriilimpi nainen, päivittäinen seksi on itselleni normaalia ja virittäydyn seksuaaliseen tilaan todella nopeasti.
Miehen tahti on huomioiden mukaan 2-3 kertaa viikossa ja hän on kertonutkin että tunnelman ja halun täytyy nousta hänessa itsessään ja ei tapahdu siis jos itse indikoin aloitetta. Olenkin tullut tulokseen, että seksi eli orgasmin tarve hänellä sanelee tahtia. Näihin kuuluu yhdynnän lisäksi suuseksi ja käsipeli, itse saan vain yhdyntää, hän näitä kaikkia kolmea. Tajuntaani iskostautui että suhteessamme haluttomampi osapuoli saa enemmän seksiä kuin halukkaampi ja ajankohtana joka hänelle sopii ja joka toisena kertana vain hänelle suunnattuna.
Alkaa loppua halut siis itsellä, katsotaan kuinka pitkään jaksaa.

Vierailija
65/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:42"]

Alan valmistautua eroon. En aio loppuikääni tuntea itseäni epähaluttavaksi. Ap

[/quote]

Luinko oikein, että teillä on seksiä neljä kertaa kuussa eli noin kerran viikossa? Ihan oikeestiko tämä määrä (joka on aika keskivert ilmeisesti?) on eron aihe? Mitä jos joku mies kirjoittaisi saman, olisiko kohta naislauma huutamassa, että mies on sika?

Olen itse nainen ja yleensä suhtaudun suurella myötätunnolla näihin tällaisiin kirjoituksiin. Mutta voi helvetti sentään, jos maailma kaatuu siihen ettei saa aina kun haluaa vaan saa "vain kerran viikossa", niin jo on kyllä itsekkyys huipussaan. Tosiaan, jos ap olisi mies, niin johan saisi huutia.

[/quote]

Juuri näin! Luulin et näillä on vähintään kuukausi taukoa välissä... 

Vierailija
66/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:09"]

No jos et ole enää toisen silmissä viehättävä niin onko se jotenkin ihmeellistä jos toista ei kiinnosta? Kannattaisiko tehdä mahdollisesti itselleen jotain?

[/quote]

Tässä muuten on minusta se, mitä parisuhde ei saisi olla: siis sitä, että toinen odottaa kädet ja mahdollisesti jalat ristissä, että toinen alkaa kelvata. Silloin on parempi erota ja etsiä joku valmiiksi hyvä paketti. Ihmiset muuttuvat ja joskus tulee kausia, jolloin toinen ei välttämättä ole parhaimmillaan (fyysinen muutos, henkiset kriisit, elämänmuutokset...). Eikö ne ole paikkoja, jossa ollaan toisen tukena ja vaikka sitten autetaan siinä muutoksessa, eikä vain heittäydytä parisuhteessa täysin passiiviseksi ja odoteta, että toinen saa nyt luvan tehdä itsestään sellaisen, että se arvon herralle/rouvalle kelpaa?

[/quote]

Minusta jokaisella on itsestään vastuu olla sille toiselle osapuolelle kelvollinen. Itse ainakin ajattelen toista, en pelkästään itseäni, pitämällä itseni kunnossa, en lihoa, en ala juomaan, vältän kaikkea minkä tiedän toista ärsyttävän, mielestäni se on kaiken A ja O suhteessa. Ei sitä voi olla itsekäs ja antaa itsensä esimerkiksi paisua kaksin/kolminkertaiseksi ja sitten ihmetellä kun toista ei enää kiinnosta.

[/quote]

Huomioithan, että kumppanisi ei ole olemassa pääasiassa siksi, että olisi sinulle kelvollinen. Ja mihin sisältyy tässä se, että parisuhteessa tehdään myös yhdessä asioita ja yritetään selvitä myös niistä karikoista yhdessä? Onko tosiaan ok lyödä pillit pussiin ilman yrittämistä, jos puoliso onkin mennyt muuttumaan? Harva meistä pysyy vuodet toisensa jälkeen samanlaisena. Keho muuttuu, vaikka ei lihoisikaan. Ja minusta olisi kiva olla myös se vaihtoehto B, eli kysymys "entä, jos". 

Entä, jos puoliso sairastuu ja lihoo siksi? 
Entä, jos hän kohtaa jonkin elämänmullistuksen, joka tekee hänestä kiukkuisen ja ikävän? 
Entä, jos hän jää työttömäksi? 

Jos suhde ei kestä mitään muutoksia, eikä ole valmis itse olemaan positiivisessa muutoksessa tukena, niin ehkä jotakin olisi syytä tehdä. Itselleen siis, ei sille sopimusrikkuri-puolisolle, joka meni mokoma lihomaan kymmenen kiloa.

[/quote]

Miksi se toinen saa lyödä pillit pussiin? Tietysti jos sairastuu tms, mille ei voi mitää on tilanne eri. Mut silloin prioriteetit muuttuu automaattisesti yleensä niin et on tärkeämpää mietittävää molemmilla. Sellanen muuten vaan repsahtaminen on kyllä itsekästä. On mun mielestä toista kunnioittavaa, et panostaa itseensä. 

Vierailija
67/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:33"]Miksette käy vieraissa? onko se ehdoton uskollisuus tärkeää kun seksiä ei ollenkaan ole? Kyselee sinkkunainen joka harrastaa seksiä usein varatunkin kanssa   http://sinkkutaivas.blogspot.fi [/quote] no on se mulle kyllä ehdottomasti tärkeää. Kyllä meillä on ollut ollenkaa seksiä, keskimäärin 4 kertaa kuussa. Ap

[/quote]

Eiks tuo suurinpiirtein kerta viikkoon? Sehän on vielä ihan normaali määrä lapsiperheissä tutkimusten mukaan. Tuskin tossa voi haluttomuudesta puhua?
[/quote] seksi loppuu kokonaan heti kun lopetan yrittämisen. Ap

Vierailija
68/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tahdilla on ollut kaksikin kk väliä. Ap

Vierailija
69/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kirja?

Vierailija
70/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kävi niin, että miehen haluttomuus muuttui lopulta kaiken yrittämisen jälkeen myös minun haluttomuudeksi. Tauot venyivät aina kuukausia edellistä pidemmiksi ja lopulta oltiin KOLME VUOTTA ilman mitään seksuaalisia toimia. (Sivuhuomio: meillä ei ole lapsia)

Ajattelin silloin että jos aiemmin ei tarvinnut kuvitella mitään tapahtuvan tänä iltana tai tällä viikolla tai tässä kuussa, niin nyt mitään ei tapahtuisi koko kalenterivuotena kun ei edellisenäkään. Siinä sitä säästyi kuvitteellista mustetta.

(Neljäntenä seksivapaana vuotena tapahtui jotain mystistä ja nykyään harrasetaan taas seksiä kerran kuussa)

Vierailija
71/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että haluttomuus muhun tarttuu, kun ei ole 7vuodessakaan ttarttunut. Ap

Vierailija
72/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, anna tulla? *ojentaa olkapäänsä*

Vierailija
73/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta.

Ap

Vierailija
74/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:17"]

Tilanne alkoi tuntua toivottomalta, kun aloin lukea erästä seksiopasta. Mitä järkeä elätellä mitään toiveita paremmasta, kun mies ei edes pidä minua viehättävänä? Ap

[/quote]

Niin ehkä se rakkaus on nyt päässyt hieman hiipumaan. Arjen huolet voittavat unelmat ja yhteiselon väistämättä aiheuttamat eturistiriidat saavat ahdistuneisssa mielissä suhteettoman suuren merkityksen...

Ei tämä taida kuitenkaan maailman loppu olla. Rakkauden liekin voi vielä sytyttää uudestaan, kunhan ei ole mennyt kastelemaan tahallaan puita ihan läpimäriksi.

Salaisuus on tässä:

Miehet pitävät naisista, jotka pitävät heistä ja arvostavat heitä. Ulkonäöllä ei ole juurikaan merkitystä. Olen itse hämmästellyt sitä, kuinka eräät tuntemaani erittäin hehkeät naiset ikän kuin latistuvat valokuvissa. lopulta luonne ja suhtautuminen omaan seksuaalisuuteen ja toiseen sukupuoleen ratkaisee.

Eli  konkreettisemmin:

-Hymyile hänelle kun hän puhuu sinulle.

-Naura hänen jutuilleen.

-Ihastele (siis hyvän maun rajoissa!) hänen taitojaan miehisissä hommissa. Ei sitten ylinäyttelemistä !!!!

-Kannusta häntä ja tue päätöksissä (siis sellaisissakin päätöksissä, joita et itse välttämättä näe ihan samalla tavalla= luottamusta).

-HALAA ihan muuten vain sponttaanisti. Voi antaa suukonkin ihan sponttaanisti, ilman, että se vaikuttaisi seksin kinuamiselta.

-Mene samaan aikaan "nukkumaan" ja huolehdi, että kosketatte toisianne jostain kohtaa (Niin kylllä se pistää mielikuvituksen laukkaamaan).

-Tee hyvää ruokaa. Näytä, että tykkäät hänestä. Tähän on olemassa vanha sananlaskukin.

Kaikki tämä voi aikuttaa, ja varmaan onkin teennäistä, mutta rakkauden liekin sytyttäminen vaatii hieman sytytysnestettä ja tämä on sitä. Kyllä se sitten alkaa taas roihuamaan ihan itsestään.

Luulisin, että joidenkin feministien mielestä ohjeeni ovat väärin, mutta sellaisen liikkeen neuvoja joka Pohjoismaiden nykytilanteessa saa voimiaan vain toisen sukupuolen vihaamisesta ei mielestäni kannata kuunnella. Vapauta itsesin ole ihan kunnolla nainen.

M49

Vierailija
75/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varasin ton kirjan heti kirjaston nettisivuilla ja lapset toi sen mulle kirjastosta. Selailin sitä ja katsoin kuvat. Kirjassa on paljon kauniita kuvia! Mieskin selaili kirjaa kiinnostuneena. Ajattelin, että voitais tutustua kirjaan yhdessä illalla sängyssä mieheni kanssa. Kiitti vinkistä!

Vierailija
76/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä neuvoja nuo ovat ja osaa olen kokeillutkin aina kun olen jaksanut. On vain nöyryyttävää pidemmän päälle halailla jos toinen jähmettyy eikä halaa takaisin ja pussaamisen jälkeen tekee inhoeleitä muka vitsinä. En voi mennä samaan aikaan nukkumaan tai saisin unta vain n. 4h per yö, mies menee aina paljon myöhemmin nukkumaan kuin minä.

Nyt tilanne on se, että mua vain ahdistaa olla kotona ja hoitaa vauvaa kaiket päivät, en tunnu kykenevän nyt selkeään ajatteluun. Mies sanoi että pitäisi vain ikään kuin alottaa alusta, mutta en tiedä kykenenkö siihen, ainakaan näin ahdistuneena.

Vierailija
77/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:32"]Mä varasin ton kirjan heti kirjaston nettisivuilla ja lapset toi sen mulle kirjastosta. Selailin sitä ja katsoin kuvat. Kirjassa on paljon kauniita kuvia! Mieskin selaili kirjaa kiinnostuneena. Ajattelin, että voitais tutustua kirjaan yhdessä illalla sängyssä mieheni kanssa. Kiitti vinkistä!
[/quote] ole hyvä. Kiva että edes joku saa. Ap

Vierailija
78/78 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up