Päätin lopettaa seksikertojen merkitsemisen kalenteriin
Totesin, että se saa ongelman tuntumaan entistäkin suuremmalta.
Kommentit (78)
Minulla on käynyt niin, että miehen haluttomuus on muuttunut minun haluttomuudekseni. Itsekseni kyllä pidän "omakivaa" ja melkoisen paljon, mutta jos mieheni nyt ehdottaisi... en tiedä. Keksisin varmaan tekosyitä menkoista ja päänsäryistä tai mitä tahansa. Ja ainakin välttelen tilanteita, joissa mieheni näkisi minut alasti.
Huippuloogista! Eikö pitäisi olla iloinen niistä harvoista kerroista, ja itsestäni ne tuntuvat lähinnä kiusaamiselta, kun halut olisivat isommat kuin kerran, pari vuodessa -tahtiin. Tällä hetkellä tilanne on paikoillaan ja kaikki on hyvin, kun ei vain ajattele asiaa.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:17"]
Tilanne alkoi tuntua toivottomalta, kun aloin lukea erästä seksiopasta. Mitä järkeä elätellä mitään toiveita paremmasta, kun mies ei edes pidä minua viehättävänä? Ap
[/quote]Mikä opas sinulla oli? Oliko siinä oikeasti jotakin konkreettista tällaiseen tilanteeseen vai minkälainen kirja on? T. merkintöjä jatkava
[/quote] Rakastamisen nautinto. Siinä pidetään itsestäänselvyyksinä sellaisia asioita, jotka meillä eivät yhtään toteudu, joten turha edes yrittää. Ap
Mun mies samaa kauraa, mutta siihen tehoaa aina kun näytän, että muitakin ottajia kuin hän olisi. vuosia sitten hairahduin aidan toiselle puolelle, en ole ylpeä, mutta sen jälkeen mies pani aikansa 4(!!!) kertaa päivässä. Viime vuosi mennyt taas huonosti kunnes vinkkasin, että parikin kollia olisi jonossa. Kamalaa, tiedän, mutta toimii!!!
Nyt en kyllä tajua, miksi ihmeessä olen mitään ikinä edes merkinnyt, ihan kuin se auttaisi jotain. Kasvattaa vain katkeruutta ja tyytymättömyyttä. Ap
Miksi sinä joka merkitset, merkitset? En sitä paitsi enää suostuisi sellaiseen seksiin, jota kumpikin ei halua ja näytä sitä. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:30"]Miksi sinä joka merkitset, merkitset? En sitä paitsi enää suostuisi sellaiseen seksiin, jota kumpikin ei halua ja näytä sitä. Ap
[/quote] Merkitsen, koska pieni osa sydämestä halajaa uutta nyyttiä syliin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:30"]Miksi sinä joka merkitset, merkitset? En sitä paitsi enää suostuisi sellaiseen seksiin, jota kumpikin ei halua ja näytä sitä. Ap
[/quote] Merkitsen, koska pieni osa sydämestä halajaa uutta nyyttiä syliin.
[/quote] ok. Minä en todellakaan. Jos olisin tiennyt, että joudun taas puutteeseen kun 2. lapsi on saatu alulle, olisin ehkä harkinnut vähän pidempään, mutta en sentään voi sanoa katuvani. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:33"]Miksette käy vieraissa? onko se ehdoton uskollisuus tärkeää kun seksiä ei ollenkaan ole? Kyselee sinkkunainen joka harrastaa seksiä usein varatunkin kanssa
http://sinkkutaivas.blogspot.fi
[/quote] no on se mulle kyllä ehdottomasti tärkeää. Kyllä meillä on ollut ollenkaa seksiä, keskimäärin 4 kertaa kuussa. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:33"]
Miksette käy vieraissa? onko se ehdoton uskollisuus tärkeää kun seksiä ei ollenkaan ole? Kyselee sinkkunainen joka harrastaa seksiä usein varatunkin kanssa
http://sinkkutaivas.blogspot.fi
[/quote]
Minusta voisi yhtä hyvin erota, jos tulee tarve "ulkoistaa" seksi suhteesta. Toisaalta olen nuori nainen, jolla ei ole muita sidoksia mieheeni kuin... noh, rakkaus? En osaa vastata kysymykseen sellaisen ihmisen kannalta, jolla on jo perhettä tai yhteistä, kiinteää omaisuutta puolison kanssa.
Enkä usko, että vieraissa käynti parantaisi suhdetta. Tulisiko vain entistä pahempi olo, kun seksiä saa kaikkialta muualta paitsi sieltä, mistä sitä eniten haluaisi? Plus tietenkin kahden elämän pyörittäminen ilman, että puoliso saisi tietää. Oma pääni ei kestäisi sitä.
Niinpä 33. Ajattelen täsmälleen niin. Ja on ehkä hämmästyttävää, että haluan yhä nimenomaan omaa miestäni, 13v jälkeenkin. Olen kyllä pari kertaa ihastunut toiseenkin, mutta ei ole tullut mieleenkään pettää. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:33"]Miksette käy vieraissa? onko se ehdoton uskollisuus tärkeää kun seksiä ei ollenkaan ole? Kyselee sinkkunainen joka harrastaa seksiä usein varatunkin kanssa http://sinkkutaivas.blogspot.fi [/quote] no on se mulle kyllä ehdottomasti tärkeää. Kyllä meillä on ollut ollenkaa seksiä, keskimäärin 4 kertaa kuussa. Ap
[/quote]
Saisipa neljä kertaa kuussa! Minulle olisi kerran kuussakin edes jotakin, mutta kun taukomme venyvät reippaasti yli puoleenkin vuoteen. Ja laatukin on mennyt sellaiseksi, että sen oikein aistii, ettei toinen minua halua. :(
Sori, en tarkoittanut sillä, että vähättelisin ongelmaanne. Näkee vain oman tilanteensa ylipääsemättömänä vuorena.
Sehän se onkin, että en osaa hahmottaa tilanteen vakavuutta ja kun olen varmasti itse epäkypsällä vonkaamisella pahentanut sitä. Ehkä jos olisin itse osannut, tajunnut ja halunnut toimia toisin, mitään ongelmaa ei olisi. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:30"]Miksi sinä joka merkitset, merkitset? En sitä paitsi enää suostuisi sellaiseen seksiin, jota kumpikin ei halua ja näytä sitä. Ap [/quote] Merkitsen, koska pieni osa sydämestä halajaa uutta nyyttiä syliin.
[/quote]
Miksi haluat vielä vauvan tuollaiseen suhteeseen kärsimään? Ei jaksa ymmärtää. Hankkisit vertaisesi kumppanin, jota rakastat ja joka rakastaa sinua ja alkaisit vasta sitten lisätä lapsilaumaasi. Lapsi tarvitsee tasapainoisen kodin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:30"]Miksi sinä joka merkitset, merkitset? En sitä paitsi enää suostuisi sellaiseen seksiin, jota kumpikin ei halua ja näytä sitä. Ap [/quote] Merkitsen, koska pieni osa sydämestä halajaa uutta nyyttiä syliin.
[/quote]
Miksi haluat vielä vauvan tuollaiseen suhteeseen kärsimään? Ei jaksa ymmärtää. Hankkisit vertaisesi kumppanin, jota rakastat ja joka rakastaa sinua ja alkaisit vasta sitten lisätä lapsilaumaasi. Lapsi tarvitsee tasapainoisen kodin.
[/quote] Hä?
Samat sanat. Mäkin oikeasti luulin, että miehen haluttomuus olisi pysyvästi poistunut toissakesänä, jolloin päätimme alkaa yrittää toista lasta. Siis poistunut ennen sitä. Ap
Päätin myös lopettaa aiheesta kirjoittelun tänne, ei sekään ole auttanut vuoteen mitään. Ehkä alan ryyppäämään. Se tuntuu auttavan. Ap
Sama juttu. Olen sanonut, että yöt ovat nukkumista varten. Mutta ei mene jakeluun. Ainoat hetket kun mies seksiä ehdottelee on klo 02 tai klo 05, yöllä siis, tunkee viereen. Ei kiitos. Ja koska nuo ovat ainoat ajat, jolloin mies ehdottelee seksiä, olen tullut siihen tulokseen, ettei hän oikeasti edes halua seksiä. Tuo on vain oiva keino syyttää minua siitä, etten koskaan halua seksiä.
En tiedä onko lopputulos hyvä, mutta ehkä kannattaisi jossain vaiheessa ladata vain suoraan, että jos ei parisuhteen tila parane, niin se loppuu. Omat riskit tässäkin on, mutta onhan se melkoista tuskaa olla parisuhteessa ilman läheisyyttä ja seksiä. Meillä vaimoa ei vain enää kuulemma seksi kiinnosta lainkaan, eikä hänelle tule halua rakastella. Kuulemma nauttii kyllä (silloin harvoin kun sitä on), mtuta ei koe mitään palavaa tarvetta sille.
Mutta kannattaa keksiä paljon erilaisia harrastuksia itselle tai sitten lapsille, jolloin arkisin on ohjelmaa aamusta iltaan. Ei ehdi märehtiä seksinpuutteesta läheskään niin paljoa.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:17"]
Tilanne alkoi tuntua toivottomalta, kun aloin lukea erästä seksiopasta. Mitä järkeä elätellä mitään toiveita paremmasta, kun mies ei edes pidä minua viehättävänä? Ap
[/quote]Mikä opas sinulla oli? Oliko siinä oikeasti jotakin konkreettista tällaiseen tilanteeseen vai minkälainen kirja on? T. merkintöjä jatkava